Ik zal straks weer even het raw file op vissen, ga het wel even uit proberen !quote:Op zondag 15 november 2009 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat magMaar iets lichter en dan het contrast wat opvoeren om een duidelijker afsplitsing tussen licht en donker te krijgen maakt het beeld net iets beter denk ik.
Misschien aardig om ook even op de andere posters hier te reagerenquote:Op zondag 15 november 2009 17:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nog 2
George Pettit
[ afbeelding ]
Dallas Green
[ afbeelding ]
ik vind ze allemaal te donker, vanaf te ver weg geschoten, weinig emotie in de foto's, meestal het verkeerde moment te pakken...quote:Op zondag 15 november 2009 17:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nog 2
George Pettit
[ afbeelding ]
Dallas Green
[ afbeelding ]
het licht daar was heel erg lastig, het eerste bandje wat optrad had echt perfect licht, maar daar had ik niet echt behoefte aan foto's van te maken.. en zoals ik op de vorige pagina al zei, ik mocht eigenlijk geen foto's maken, werd ook al gewaarschuwd door security dus ik stond inderdaad ver weg, ik stond boven op het balkon zodat mijn camera niet van me werd afgenomenquote:Op zondag 15 november 2009 19:18 schreef TomR het volgende:
[..]
ik vind ze allemaal te donker, vanaf te ver weg geschoten, weinig emotie in de foto's, meestal het verkeerde moment te pakken...
Is het niet leuker om daar een test/showcase van te maken??quote:Op maandag 16 november 2009 12:56 schreef Ener-G het volgende:
Afgelopen vrijdag, The Shavers:
#1 Johannes de Boom, inmiddels zijn al zn gewrichten vervangen, en ongelofelijk dat ie er weer staat
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
#5 De trouwe schare fans waren uiteraard ook weer van de partij
[ link | afbeelding ]
#6 een-tweetje tussen Johannes en de gitarist, geschoten met de Peleng (fisheye)
[ link | afbeelding ]
#7 draak die even boven het randje van Johannes z'n broek uitkijktEn tevens een machtige verzameling tattoos
[ link | afbeelding ]
#8 Op het einde deed Del-Toros nog even mee, en Johannes zag dat het goed was.
[ link | afbeelding ]
Dallas Greenquote:Op zondag 15 november 2009 12:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
Dallas Green
[ afbeelding ]
Dallas Green
[ afbeelding ]
graag, maar welke rest precies?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
Prettige foto'sMisschien trouwens wel aardig om ook wat over de rest te melden?
Er zijn nog meer posters in dit topic? Het valt me een beetje op de verzameltopics vooral worden gebruikt als fotodump en er bijna niet meer gereageerd wordt op de anderen, behalve door de mensen die geen foto's posten. Is niet echt aardig lijkt me?quote:
owwww... in dat geval voel ik mij niet aangesproken, doe ik regelmatigquote:Op woensdag 18 november 2009 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn nog meer posters in dit topic? Het valt me een beetje op de verzameltopics vooral worden gebruikt als fotodump en er bijna niet meer gereageerd wordt op de anderen, behalve door de mensen die geen foto's posten. Is niet echt aardig lijkt me?
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn nog meer posters in dit topic? Het valt me een beetje op de verzameltopics vooral worden gebruikt als fotodump en er bijna niet meer gereageerd wordt op de anderen, behalve door de mensen die geen foto's posten. Is niet echt aardig lijkt me?
Ik denk dat men meer reacties krijgt als men er een test/showcase van maakt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
Da's een prettige serie ebeayBij CB ga ik voor #3 en #5. Bij Undeclinables #2 en #3. Bij TheNewMedia voor wederom #2 en #3.
Enneh...
[..]
Xil, ik zou die derde ook z/w doen, is toch wel jouw stijl. Mooie dame trouwensquote:Op zondag 6 december 2009 16:52 schreef Xilantof het volgende:
Tijdje terug bij Eva de Roovere foto's gemaakt! Was erg leuk! Vriendelijke dame en erg toffe manager. Hier even 3 foto's.
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
Sinterklaas met een bloedneus? Zal geen jazz zijnquote:Op zondag 6 december 2009 19:14 schreef Rensjebree het volgende:
Gister in the cave amsterdam
[ afbeelding ]
Dood metaalquote:Op zondag 6 december 2009 22:15 schreef freud het volgende:
[..]
Sinterklaas met een bloedneus? Zal geen jazz zijn. Beetje harde belichting door je flitser, compo is wel heel erg in het midden.
Dat van de belichting geloof ik graag! Is vaak nog knap hoe men daar foto's kan maken...quote:Op zondag 6 december 2009 22:40 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Dood metaalfoto is ook nog onbewerkt
wou hem gewoon even delen
en helaas moest ik wel flitsen om dat het gewoon te donker was!
De dochter van een collega vond je foto's vet tof gaaf...quote:Op maandag 7 december 2009 00:30 schreef freud het volgende:
[..]
Dat van de belichting geloof ik graag! Is vaak nog knap hoe men daar foto's kan maken...
Kleine repost van de FP:
Pink @ Ahoy vanavond:
[ afbeelding ]
Met voorprogramma Evermore (die trouwens ook erg lekker speelden!):
[ afbeelding ]
Gewoon doenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef TheMercenary9 het volgende:
mijn concertpics mislukken praktisch altijd... niet scherp is wel het grootste probleem.
ik ga het topic maar eens doorlezen...
of dezequote:Op zaterdag 26 december 2009 17:46 schreef Ener-G het volgende:
Concertfotografie is helaas een van de weinige takken van fotografie waarbij je het simpelweg niet redt met bepaalde apparatuur, dus het is wel handig om te weten wat voor camera/lenzen je tot je beschikking hebt
dit is wel een leuke link om eens door te lezen
Zou het sowieso ook wel tof vinden als de fotograferen in dit topic er hun gebruikte apparatuur bij zouden vermelden...quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:46 schreef Ener-G het volgende:
Concertfotografie is helaas een van de weinige takken van fotografie waarbij je het simpelweg niet redt met bepaalde apparatuur, dus het is wel handig om te weten wat voor camera/lenzen je tot je beschikking hebt
dit is wel een leuke link om eens door te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |