complete serie met hits & misses op http://www.gekzijnisgezond.nl/gallery.php?id=190quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:47 schreef didotcicero het volgende:
[quote]Op vrijdag 11 september 2009 10:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
Kyteman:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
----
Heee... daar was ik ook. Wat een feestje was dat... Deze keer achter de hekken tussen het publiek.
-edit- toch maar showcase van gemaakt
Dat is een mooie momentopname! Ik vind de z/w omzetting alleen een beetje matig.quote:
Matig? Waarom vind je dat?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:55 schreef Csbs het volgende:
[..]
Dat is een mooie momentopname! Ik vind de z/w omzetting alleen een beetje matig.
Misschien omdat ik Xilantofs "hardere" bewerkingen ben gewend... Overdag hoeft toch geen probleem te zijn?quote:
Dank je wel, daar kunnen we wel wat mee. Dat van die spots in combinatie met daglicht had ik zelf ook al een beetje bedacht. Het was allemaal flauwtjes. Zelfs van de rookmachine kwam geen "hulp". Die liet 1 keer een scheet en de rook kwam toch zeker wel tot knie-hoogte...quote:Op donderdag 24 september 2009 00:31 schreef didotcicero het volgende:
@P_B
Die laatste foto vind ik echt de leukste van de serie.
Weet je wat het is: dit soort optredens bij daglicht zijn altijd tricky. Je hebt bij daglicht nauwelijks effect van de spots op de artiesten. Die spots voegen vaak veel sfeer toe.
Probeer artiesten nooit recht van voren te fotograferen: de microfoon met hand bedekt teveel van het gezicht waardoor je nog maar weinig van het gezicht ziet. Je neemt daardoor de expressie (mensen zeggen ook wel eens emotie) weg en het is juist de expressie op iemands gezicht die een foto sfeer geeft.
Die foto met die oksel is gewoon niet zo charmant. Probeer je foto's niet alleen te selecteren op scherpte maar ook op mooie spannende momenten en of die persoon er ook een beetje flatteus op staat.
Overigens kan een onscherpe foto net zoveel (of meer) sfeer overbrengen dan een superscherpe, staar je daar niet op blind...
Bedankt! Het was een zitconcert in een kerk waar je een speld kon horen vallenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:31 schreef didotcicero het volgende:
@hydraulix
toffe foto's al blijf ik me afvragen of ze niet nóg toffer zouden zijn geworden als je aan de linkerkant zou hebben gestaan (als dat mogelijk zou zijn geweest natuurlijk).
Verkeerde publiek, te kleine gelegenheid. Ik vond ze nog steeds retestrak, trouwens.quote:Op maandag 7 september 2009 01:04 schreef TomR het volgende:
[..]
waarom was de staat zo slecht? Heb ze nu 10x dit jaar gezien en wat ik gezien heb werd steeds beter.
Wat een kulquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:11 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Verkeerde publiek, te kleine gelegenheid. Ik vond ze nog steeds retestrak, trouwens.
efix zegt mij niks, vaak gooi ik er licht een kleurlaag eroverheen in de schaduw & highlights gedeeltes, exposure gaat omhoog & compenseer ik dat weer metblacks/recovery. Gebruik lightroom hiervoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
very very very nice. die kleuren. (efix?)
Die meid kan zingen! mooie foto's!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
Ming's Pretty Heroes - OK Mr Mix cd presentatie Rotown Rotterdam 30-9-2009:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi licht, mooi gevangenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2, 3 en 4 (ik heb een schoenentik)... Oooohquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik een soort van ook. om te fotograferen danquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:15 schreef blue_funk het volgende:
[..]
2, 3 en 4 (ik heb een schoenentik)... Ooooh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |