Mwjah...vind hem eigenlijk redelijk saai en helaas hinderlijk onscherp op het gezicht. En korrel kan best lekker zijn, maar deze vind ik niet super of zo. Volgens mij kan Limpix dat veel beterquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:56 schreef freud het volgende:
Nette foto, korrel =, maar ik zou hem toch wat croppen om die box onderin weg te krijgen.
Milow/Homerun Records zeker?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
even terugkomen op mijn foto's die gebruikt gaan worden in de cd hoes... nu moet ik een factuur naar beglie opsturen. Nu heb ik ooit ergens een standaardfactuur daarvoor gezien.. weet iemand waar ik die kan vinden? of iemand ervaring over het hoe en wat (ook belastingtechnisch gezien)..
Ben jij ondernemer (d.w.z. moet je normaliter BTW in rekening brengen) en heeft je afnemer een BTW-nummer?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
even terugkomen op mijn foto's die gebruikt gaan worden in de cd hoes... nu moet ik een factuur naar beglie opsturen.
Ligt eraan of je bent ingeschreven bij de kvk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
even terugkomen op mijn foto's die gebruikt gaan worden in de cd hoes... nu moet ik een factuur naar beglie opsturen. Nu heb ik ooit ergens een standaardfactuur daarvoor gezien.. weet iemand waar ik die kan vinden? of iemand ervaring over het hoe en wat (ook belastingtechnisch gezien)..
ze had nog een foto van jou aan de mijne toegevoegd... bijna..quote:
Zo..dat ziet er netjes uit voor een compact. Welke was dat ook alweer? Die Panasonic LZ3 of zo?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:29 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ze had nog een foto van jou aan de mijne toegevoegd... bijna..
edit:
compact pica van lowlands
[ afbeelding ]
was je daar als pers of als bezoek?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Oeh, Westerpop ook nog geweest... De Staat was verre van indrukwekkend, Shack Shakers daarentegen waren erg leuk.
Binnenkort even foto's uploaden.
Bezoek, maar stond bij Shack Shakers op zo'n 4 meter van het podium...quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
was je daar als pers of als bezoek?
Als ik je fotoboek zo bekijk, heb ik je volgens mij gezienquote:Op zondag 6 september 2009 00:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bezoek, maar stond bij Shack Shakers op zo'n 4 meter van het podium...
Ja. Het is ook best lastigquote:Op zondag 6 september 2009 00:44 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter spiekt terug
Ik u ook volgens mij.
Best vermakelijk een zestal fotografen en-slave exact dezelfde bewegingen en hoeken te zien kiezen terwijl ze op nog geen twee vierkante meter staan
waarom was de staat zo slecht? Heb ze nu 10x dit jaar gezien en wat ik gezien heb werd steeds beter.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Oeh, Westerpop ook nog geweest... De Staat was verre van indrukwekkend, Shack Shakers daarentegen waren erg leuk.
Binnenkort even foto's uploaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |