Ga een land besturen, lamlul!quote:Balkenende verrast over breuk Jan en Yolanthe
Uitgegeven: 20 mei 2009 14:12
Laatst gewijzigd: 20 mei 2009 15:45
DEN HAAG - Premier Jan Peter Balkenende is ''verrast'' over de breuk tussen Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen. ''Erg jammer om dit te horen'', zei de premier dinsdag op een vraag van een journalist in zijn wekelijkse persconferentie na de ministerraad.
Balkenende kent het stel en kreeg op zijn verjaardag (7 mei) nog een sms'je van de twee. Via via was er contact tussen de premier en Jan Smit, na diens breuk met Yolanthe.
Het einde van de 'palingsoap' houdt niet alleen de minster-president bezig. Ook minister van Financiën Wouter Bos (PvdA) deed na afloop van de ministerraad een duit in het zakje. "Ik ben blij dat Wesley Sneijder eindelijk weer een keer gescoord heeft", zei hij over de nieuwe vlam van Yolanthe.
Overspel
Dinsdag werd bekend dat Yolanthe en de zanger een punt achter hun relatie hebben gezet. Het stel was tweeënhalf jaar bij elkaar. Het gerucht gaat dat de relatie op de klippen is gelopen vanwege overspel.
Dinsdagavond toonde RTL Boulevard beelden waarop Yolanthe zoenend te zien is met voetballer Wesley Sneijder.
quote:Ook minister van Financiën Wouter Bos (PvdA) deed na afloop van de ministerraad een duit in het zakje. "Ik ben blij dat Wesley Sneijder eindelijk weer een keer gescoord heeft", zei hij over de nieuwe vlam van Yolanthe.
Ik vond het eigenlijk wel een klachtwaardig topicquote:
Ik las de topictitel en wist al meteen waar het over gingquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:08 schreef kabelhaspel het volgende:
... op de radio verklaart de breuk tussen Jan en Yo erg te vinden.
Belachelijk figuur.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een klachtwaardig topic
Dan ga je er toch verdomme niet op in als zijnde minister president... damn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:15 schreef Penisbaard het volgende:Het is triest ja, maar ze beginnen er zelf niet over. Het zijn journalisten die er vragen over stellen
Da's waar, maar de premier (ffs) hoeft er dan nog niet op in te gaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:15 schreef Penisbaard het volgende:
Het is triest ja, maar ze beginnen er zelf niet over. Het zijn journalisten die er vragen over stellen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:15 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik las de topictitel en wist al meteen waar het over ging
Beetje jammer dat hij zo hard om zijn eigen grap moet lachen alleen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:20 schreef IQM het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)21/Wed14.bosblij.xml
Zo kan het dus ook.
Ja, ach. Vanochtend ook. Nieuws om 08:00 uur (RTL 4).quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:20 schreef Penisbaard het volgende:
Ook triest trouwens het het NOS radiojournaal dit als 3e item heeft
Niets raars? Het gaat over showbizz. Als over 3 jaar alle vragen aan een politicus een dergelijk onderwerp hebben, zie je daar dan ook niets raars aan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:21 schreef Elmowan het volgende:
Er wordt een vraag aan hem gesteld en hij geeft gewoon antwoord, zie er eigenlijk niks raars aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |