Wat valt er niet te begrijpen aan jarenlang wanbeleid dan?quote:
Dan kan je toch wel een gezond beleid neerzetten nu. Je hebt een schuld van 20 miljoen. Okee maar waarom is je begroting niet meer dan AZ? Je hebt toch inkomsten uit allerlei andere zaken? Je hebt mensen met een hart voor d eclub die zelfs gratis komen werken. What the fuck willen ze nog meer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef dill het volgende:
[..]
Wat valt er niet te begrijpen aan jarenlang wanbeleid dan?
Verkeerde beslissing na verkeerde beslissing, met het eigen belang voorop.
[ afbeelding ]
Ja, maar hoe kan dat zich nou jarenlang blijven voltrekken bij zo'n grote club?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef dill het volgende:
[..]
Wat valt er niet te begrijpen aan jarenlang wanbeleid dan?
Verkeerde beslissing na verkeerde beslissing, met het eigen belang voorop.
[ afbeelding ]
Investeren op momenten dat het niet kan en / of hopen op succes wat er niet komt, dat is dan alleen nog maar een vicieuze cirkel waar je nooit meer uit kan komen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan kan je toch wel een gezond beleid neerzetten nu. Je hebt een schuld van 20 miljoen. Okee maar waarom is je begroting niet meer dan AZ? Je hebt toch inkomsten uit allerlei andere zaken? Je hebt mensen met een hart voor d eclub die zelfs gratis komen werken. What the fuck willen ze nog meer?
Zo simpel ligt het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan kan je toch wel een gezond beleid neerzetten nu. Je hebt een schuld van 20 miljoen. Okee maar waarom is je begroting niet meer dan AZ? Je hebt toch inkomsten uit allerlei andere zaken? Je hebt mensen met een hart voor d eclub die zelfs gratis komen werken. What the fuck willen ze nog meer?
Zoals ik net al zei, ze houden allemaal hun handje boven elkaars hoofd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kan dat zich nou jarenlang blijven voltrekken bij zo'n grote club?
Man, dit is al 20 jaar aan de gang...quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:22 schreef Kopbal het volgende:
Ze hebben toentertijd gewoon een veel te riskante gok gedaan door al die oudjes te halen en te hopen op instant-succes. Niet alleen is er toen veel te veel geld over de balk gesmeten, ook is er totaal niet gekeken naar de verhoudingen binnen de selectie. Daardoor zitten we nu met een torenhoge schuld en een selectie waar je hooguit vijfde mee kan worden. Bosz is daarvoor terecht ontslagen maar ook Gudde en Jacobs moeten ter discussie worden gesteld wat mij betreft.
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef Chadi het volgende:
beenhakker komt bijvoorbeeld voor niets werken.
Ik vraag me af wat het salaris is van de selectie spelers.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Investeren op momenten dat het niet kan en / of hopen op succes wat er niet komt, dat is dan alleen nog maar een vicieuze cirkel waar je nooit meer uit kan komen.
Tel daarbij op het nog een keer proberen met Verbeek en torenhoge salarissen voor een Hofland, Makaay, De Cler, Gio en Timmer, waar nul succes mee is gehaald, dan kan je gewoon niet meer door blijven gaan met investeren en moet je echt eerst alles wegsaneren.
Het echte tekort is nu 3 miljoen euro voor volgend seizoen. Dan heb je nog geeneens een nieuwe keeper of andere versterkingen, maar moet je hopen dat je een geblesseerde DeGuzman nog wegkrijgt voor een miljoen of 5 en misschien een klapper maakt met Wijnaldum, omdat een groot deel daarvan weer wegvloeit naar externe partijen.
Nee, dat begrijp ik. Alleen door de beslissingen toen zitten we nu nog steeds met hetzelfde gekanker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef dill het volgende:
[..]
Man, dit is al 20 jaar aan de gang...
Dit is echt niet het gevolg van vorig seizoen hoor.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Krijgt ie betaald dan? Ik dacht dat hij voor niks kwam om de club te helpen.
Natuurlijk krijgt ie (op welke manier dan ook) betaald.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Krijgt ie betaald dan? Ik dacht dat hij voor niks kwam om de club te helpen.
Kan zijn dat hij dat al gedaan heeft, aan de andere kant kan het ook zo zijn dat hij in de bestuurskamer staat omdat de directie van Feyenoord wel in gesprek wilde met potentiële investeerders. Joost mag het wetenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:00 schreef dill het volgende:
[..]
Daar ga je de mist in denk ik.
Ik denk dat hij flink wat geld in Feyenoord heeft gestopt waar wij allemaal niets van weten. Al zou dat ook niet zo kunnen zijn hoor. Maar hij staat niet voor niets in de bestuurskamer met alle belangrijke mensen te praten lijkt me. Ik ben ook heel aardig maar tegen mij zeggen ze niets hoor
Afscheidsfeestje van Meijer heeft ie sowieso betaald. Volgens mij ook de afkoopsom van Verbeek maar dat weet ik niet zeker. En zo zijn er nog wel een aantal voorbeelden die we niet kennen denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:27 schreef n00000b het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij dat al gedaan heeft, aan de andere kant kan het ook zo zijn dat hij in de bestuurskamer staat omdat de directie van Feyenoord wel in gesprek wilde met potentiële investeerders. Joost mag het weten
Of "gewoon" een aantal dertigers in de verkoop doen. Allemaal op Makaay (geen andere spits) en een linksback (De Cler het liefst, anders Van Bronckhorst) na. Verder zullen Hofs en Tiendalli nog wel vertrekken wat ook wel weer een miljoen scheelt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het echte tekort is nu 3 miljoen euro voor volgend seizoen. Dan heb je nog geeneens een nieuwe keeper of andere versterkingen, maar moet je hopen dat je een geblesseerde DeGuzman nog wegkrijgt voor een miljoen of 5 en misschien een klapper maakt met Wijnaldum, omdat een groot deel daarvan weer wegvloeit naar externe partijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |