abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:07:32 #1
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69227477
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:00 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat snapt niemand.
Wat valt er niet te begrijpen aan jarenlang wanbeleid dan?

Verkeerde beslissing na verkeerde beslissing, met het eigen belang voorop.

woensdag 20 mei 2009 @ 15:10:39 #3
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69227575
Past weer heerlijk bij de club dit soort nieuws, kan er trouwens niet mee zitten gezien alle rand eisen die gesteld werden zonder dat er van hun kant concreet werd vermeld wat er voor de club nou inzat.
Heb een beetje het gevoel alsof die zakenlieden ook hier weer financieel een stuk beter van wilden worden, dat is niet vreemd bij zaken natuurlijk, maar verschuil je dan niet achter eventuele clubliefde en een supporters-kijk op de zaken en hou het gewoon zakelijk.

Heb anderzijds ook weinig vertrouwen in Gudde, hoop maar dat er dáarachter nog wel wat mensen aan het werk zijn die hier meer kaas van hebben gegeten.
Beter geven ze op de korte termijn eens wat geld uit aan zakenmensen die fulltime aan de slag willen bij de club en weten hoe je op commercieel gebied weer omhoog moet krabbelen, Woerts was op dat punt best een aardige pion trouwens.
Tevens hebben we toch echt bestuurders nodig die écht iets kunnen, die een structuur eer kunnen zetten waar je iets aan hebt als club zijnde en het maximale uit een club als Feyenoord kunnen halen.
Als ik ergens zeker van ben, is het wel dat dit nu niet gebeurt.
pi_69227644
Het zou trouwens wel fantastisch zijn als we lenen.nl als shirtsponsor zouden hebben.
pi_69227699
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef dill het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dan kan je toch wel een gezond beleid neerzetten nu. Je hebt een schuld van 20 miljoen. Okee maar waarom is je begroting niet meer dan AZ? Je hebt toch inkomsten uit allerlei andere zaken? Je hebt mensen met een hart voor d eclub die zelfs gratis komen werken. What the fuck willen ze nog meer?
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:16:00 #6
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69227777
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef dill het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, maar hoe kan dat zich nou jarenlang blijven voltrekken bij zo'n grote club?
2000 light years from home
pi_69227833
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:13 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dan kan je toch wel een gezond beleid neerzetten nu. Je hebt een schuld van 20 miljoen. Okee maar waarom is je begroting niet meer dan AZ? Je hebt toch inkomsten uit allerlei andere zaken? Je hebt mensen met een hart voor d eclub die zelfs gratis komen werken. What the fuck willen ze nog meer?
Investeren op momenten dat het niet kan en / of hopen op succes wat er niet komt, dat is dan alleen nog maar een vicieuze cirkel waar je nooit meer uit kan komen.

Tel daarbij op het nog een keer proberen met Verbeek en torenhoge salarissen voor een Hofland, Makaay, De Cler, Gio en Timmer, waar nul succes mee is gehaald, dan kan je gewoon niet meer door blijven gaan met investeren en moet je echt eerst alles wegsaneren.

Het echte tekort is nu 3 miljoen euro voor volgend seizoen. Dan heb je nog geeneens een nieuwe keeper of andere versterkingen, maar moet je hopen dat je een geblesseerde DeGuzman nog wegkrijgt voor een miljoen of 5 en misschien een klapper maakt met Wijnaldum, omdat een groot deel daarvan weer wegvloeit naar externe partijen.
pi_69227934
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:13 schreef Chadi het volgende:

[..]

Zo simpel ligt het natuurlijk niet.

Hoe minder inkomsten, hoe lager de begroting. Ze gaan niet uit van Europees voetbal onder andere dus valt de begroting lager uit. Daarbij komen dan nog de schulden die je niet hoger op kunt laten lopen. Die moeten juist naar beneden. Dat betekent nog minder inkomsten en een dus nog lagere begroting.

En mensen die gratis komen werken? Wie dan? Ik ken ze niet. Een hart voor de club? daar hebben we er een aantal van ja, maar of ze capabel zijn voor hun functie? Ik zou het niet weten.
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:22:38 #9
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69228018
Ze hebben toentertijd gewoon een veel te riskante gok genomen door al die oudjes te halen en te hopen op instant-succes. Niet alleen is er toen veel te veel geld over de balk gesmeten, ook is er totaal niet gekeken naar de verhoudingen binnen de selectie. Daardoor zitten we nu met een torenhoge schuld en een selectie waar je hooguit vijfde mee kan worden. Bosz is daarvoor terecht ontslagen maar ook Gudde en Jacobs moeten ter discussie worden gesteld wat mij betreft.
pi_69228022
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:16 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ja, maar hoe kan dat zich nou jarenlang blijven voltrekken bij zo'n grote club?
Zoals ik net al zei, ze houden allemaal hun handje boven elkaars hoofd.

Noem een persoon die de laatste 25 jaar verantwoording heeft genomen voor het gevoerde beleid? Ik zou echt helemaal niemand weten.
pi_69228031
beenhakker komt bijvoorbeeld voor niets werken.
pi_69228061
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:22 schreef Kopbal het volgende:
Ze hebben toentertijd gewoon een veel te riskante gok gedaan door al die oudjes te halen en te hopen op instant-succes. Niet alleen is er toen veel te veel geld over de balk gesmeten, ook is er totaal niet gekeken naar de verhoudingen binnen de selectie. Daardoor zitten we nu met een torenhoge schuld en een selectie waar je hooguit vijfde mee kan worden. Bosz is daarvoor terecht ontslagen maar ook Gudde en Jacobs moeten ter discussie worden gesteld wat mij betreft.
Man, dit is al 20 jaar aan de gang...

Dit is echt niet het gevolg van vorig seizoen hoor.
pi_69228069
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef Chadi het volgende:
beenhakker komt bijvoorbeeld voor niets werken.
Geloof je het zelf?
pi_69228091
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Investeren op momenten dat het niet kan en / of hopen op succes wat er niet komt, dat is dan alleen nog maar een vicieuze cirkel waar je nooit meer uit kan komen.

Tel daarbij op het nog een keer proberen met Verbeek en torenhoge salarissen voor een Hofland, Makaay, De Cler, Gio en Timmer, waar nul succes mee is gehaald, dan kan je gewoon niet meer door blijven gaan met investeren en moet je echt eerst alles wegsaneren.

Het echte tekort is nu 3 miljoen euro voor volgend seizoen. Dan heb je nog geeneens een nieuwe keeper of andere versterkingen, maar moet je hopen dat je een geblesseerde DeGuzman nog wegkrijgt voor een miljoen of 5 en misschien een klapper maakt met Wijnaldum, omdat een groot deel daarvan weer wegvloeit naar externe partijen.
Ik vraag me af wat het salaris is van de selectie spelers.
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:24:49 #15
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69228109
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef dill het volgende:

[..]

Man, dit is al 20 jaar aan de gang...

Dit is echt niet het gevolg van vorig seizoen hoor.
Nee, dat begrijp ik. Alleen door de beslissingen toen zitten we nu nog steeds met hetzelfde gekanker.
Er had toen gewoon veel beter nagedacht moeten worden, die 35 miljoen hadden we wel beter kunnen besteden.
pi_69228118
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef dill het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
Krijgt ie betaald dan? Ik dacht dat hij voor niks kwam om de club te helpen.
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:25:46 #17
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69228145
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

Voor niets gaat de zon op.
pi_69228172
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

Natuurlijk krijgt ie (op welke manier dan ook) betaald.

Hij zou de eerste zijn die voor niets werkt
pi_69228201
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:00 schreef dill het volgende:

[..]

Daar ga je de mist in denk ik.

Ik denk dat hij flink wat geld in Feyenoord heeft gestopt waar wij allemaal niets van weten. Al zou dat ook niet zo kunnen zijn hoor. Maar hij staat niet voor niets in de bestuurskamer met alle belangrijke mensen te praten lijkt me. Ik ben ook heel aardig maar tegen mij zeggen ze niets hoor
Kan zijn dat hij dat al gedaan heeft, aan de andere kant kan het ook zo zijn dat hij in de bestuurskamer staat omdat de directie van Feyenoord wel in gesprek wilde met potentiële investeerders. Joost mag het weten
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
pi_69228303
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:27 schreef n00000b het volgende:

[..]

Kan zijn dat hij dat al gedaan heeft, aan de andere kant kan het ook zo zijn dat hij in de bestuurskamer staat omdat de directie van Feyenoord wel in gesprek wilde met potentiële investeerders. Joost mag het weten
Afscheidsfeestje van Meijer heeft ie sowieso betaald. Volgens mij ook de afkoopsom van Verbeek maar dat weet ik niet zeker. En zo zijn er nog wel een aantal voorbeelden die we niet kennen denk ik.

Maar goed, ik weet het ook niet allemaal.
pi_69228338
Perridon Wat een kneus is het eigenlijk eerst hoog van de toren schreeuwen en nu toch niets geven. Naja nu komt er dus geen aankopen wordt gentenaar de nieuwe keeper en moeten we maar hopen dat we volgend seizoen bij de top 5 komen of de beker winnen.
pi_69228407
Kan Landzaat trouwens niet vervroegd met pensioen? Dan hebben we 2 van de benodigde 3 miljoen al binnen.
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:35:52 #23
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69228468
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Of "gewoon" een aantal dertigers in de verkoop doen. Allemaal op Makaay (geen andere spits) en een linksback (De Cler het liefst, anders Van Bronckhorst) na. Verder zullen Hofs en Tiendalli nog wel vertrekken wat ook wel weer een miljoen scheelt.

Dan kom je al een eind. Sportief loop je er niet veel op achteruit, al wordt het centraal achterin wel krap.
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:38:16 #24
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_69228549
Knuezen kermis FTW
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:47:10 #25
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69228886
Gewoon een berg van die buiten-EU spelers zien te dumpen, die voetbalscholen her en der afkappen of zien te verkopen en overbodige spelers zien te lozen.
Net als zo'n Manteiga (?), aardige speler maar die jongen zie ik nooit schitteren aan de overkant en kost weer een heerlijk bedrag, nu zijn er weer een aantal Zuid-Afrikanen waar je de hoofdprijs voor betaald en heb je bergen spelers rondlopen die écht geen vaste waarde gaan worden, ik noem een Vincken.

Als Feyenoord écht structureel wil gaan bezuinigen moeten ze eens kappen met al die buiten-EU spelers, die kosten verhoudingsgewijs écht veel te veel en een nieuwe Ronaldo zie ik er niet tussen lopen.
Zelfde verhaal voor Darley en Ekramy, als je niet het gevoel hebt dan een van beiden óf beiden in de basis komen moet je ze gewoon lozen (überhaupt niet halen) natuurlijk.
Over het salaris dat aan de scouting her en der wordt uitgegeven maar niet te beginnen, kun je beter éen persoon de scout van Heerenveen laten stalken.

De club is gewoon rot van binnen, zoveel voorbeelden.
Arnautovic, knap dat de club hem bijna had binnen gehengeld aan het begin van het seizoen voor de hoofdprijs, maar je kon al een tijdje zien dat die jongen meer dan gemiddeld kon voetballen voor z'n leeftijd en voor een sporadisch scorende belofte van Twente betaal je volgens mij een stuk minder als je een jaartje eerder komt.
Nee, onze scouts vinden pas iemand als ze 2 wekelijks besproken worden in de voetbaltalkshows of wanneer de spelers in kwestie tegen ons hebben gespeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')