Kan je eindelijk al het Afrikaanse stof uit je kleren wassen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:58 schreef JH87 het volgende:
Zo. Ik heb een wasmachine gekocht. Huisjeboompjebeestje.

Daarvoor heb ik op de weg terug een tussenstop bij m'n ouders gemaakt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Kan je eindelijk al het Afrikaanse stof uit je kleren wassen?

Dan heb je ook moeite met ademhalen, en kan je eigenlijk helemaal niets meer.... En meestal zit er bij een longontsteking ook flinke koorts volgens mij..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:26 schreef Marco001 het volgende:
oke, maar als het nou bijvoorbeeld een longotsteking ofzo is(mijn conditie is de laatste tijd waardeloos)...
Die gaan volgens mij niet automatisch over...
Ik hoorde trouwens net dat de betreffende doktor eigenlijk nooit recepten uitschrijft...

Onweer
 Onweer 

Peter Kamerling, aan de Meeuwerderweg. Da's ook een goede, als je niet graag naar de tandarts gaat.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:33 schreef JH87 het volgende:
Weet iemand nog een goeie tandarts in de stad? M'n buurman is er ook heen hier, geloof ik, maar ik heb echt geen idee welke tandartsen er allemaal zijn.

Als veelvoudig ervaringsdeskundige kan ik melden dat je je met een longontsteking meestal niet meer zelfstandig naar de dokter beweegt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:08 schreef teigan het volgende:
[..]
Dan heb je ook moeite met ademhalen, en kan je eigenlijk helemaal niets meer.... En meestal zit er bij een longontsteking ook flinke koorts volgens mij..

*proetst drinken over toetsenbord*quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Die laatste doet me denken aan een piramide in de woestijn.
Een niet-afgebouwde piramide, that is.
Dat kan niet de bedoeling zijn, toch?

Ik wist niet dat die opmerking zo grappig was?quote:

Ik vind 'm prachtig.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die opmerking zo grappig was?

Nouja, dat kan.quote:

Dankje.quote:
 .
 . [incl. normering van dat jaar]
 [incl. normering van dat jaar] hoogste cijfer ever.
 hoogste cijfer ever. 
 .
 .

Moet je dan niet de vrouwen uit dit topic uitnodigenquote:
 ?
?

Heb jij dat opgezet?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:15 schreef 2cv het volgende:
Even ongegeneerd reclame maken: UMCG Hyves, voor iedereen die iets met het UMCG te maken heeft. Bijvoorbeeld als je er in de buurt woont, toevallig.

Ja.quote:

Okquote:

Geil.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef teigan het volgende:
Zo, weer terug van het skaten..
Mooi in sprookjesoutfit, maar het was erg leuk!

Dan heb ik je zien skaten toen ik zat te eten bij de Zevende Hemel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef teigan het volgende:
Zo, weer terug van het skaten..
Mooi in sprookjesoutfit, maar het was erg leuk!

Why?quote:
Ik hoef ook maar één woord verkeerd te zeggen...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
Jammergenoeg is er hier weer zo eentje

Ik snap het al... Je probeert een reactie uit te lokken. Nou gaat je mooi niet lukken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:22 schreef Peterselieman het volgende:
Mijn vermoeden over wie het is, is nu bevestigd

I TOLD YOUquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:46 schreef maok het volgende:
Ik was een sprookjes prinses:
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:08 schreef JH87 het volgende:
De eerste dag dat ik me weer goed voel. Op naar flinke productiviteit dan maar.
 yeah.
 yeah.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |