Je weet het gewoon niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat mag hij zelf uit komen leggen
Ik ben een anomie Fok!ker. Maar mochten jullie mij ooit op zo'n Noorderplantsoenmeet tegenkomen, dan zal ik op een spectaculaire wijze uit den kast komen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat mag hij zelf uit komen leggen
Ik heb hier al eens gepost ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:28 schreef Bob. het volgende:
Ben je een anonieme fok!er die al eens eerder in dit topic heeft gepost, of een helemaal verse nieuwe?
Ohhh die, irritant.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nee die .txt is dezelfde sjap die de hele tijd van avatar en username wisselt.
Bradley33 ofzo.
Net?quote:
Oh, maar nu ook nog hartstikke.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:09 schreef .txt het volgende:
[..]
En sorry MaxMark, ik kwam vannacht uit den kroeg. Maar op dat moment was het grappig!
nog steeds wel last van? Ik dacht dat jij zo'n kuur had gedaan..quote:
Ik ben bezig met zo'n kuur.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:44 schreef teigan het volgende:
[..]
nog steeds wel last van? Ik dacht dat jij zo'n kuur had gedaan..
Het is wel baggerweer mbt hooikoorts..
Al bijna banvrij?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:41 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Als je nou ook meteen een toffe peer was geworden..!
Cetarizine FTW!quote:
Monacoquote:
Wat is er donderdag gebeurt dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
dat je dat soort dingen durft te zeggen na dat wat er donderdag is gebeurd
Ik heb het niet over voetbalquote:Op zondag 24 mei 2009 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
dat je dat soort dingen durft te zeggen na dat wat er donderdag is gebeurd
4-0 was toch verre van tragischquote:Op zondag 24 mei 2009 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb het niet over voetbal![]()
Want dat was wel tragisch
In Ter Apel is bij de races aldaar een coureur tegen de muur aan gereden, en ter plekke overleenquote:
Gezellig druk!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:17 schreef maok het volgende:
Vandaag lekker plantsoen gehangen, het was erg druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |