Inderdaad... Gewoon bullshit die sponsorpunten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:04 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Het hoort hier niet thuis, maar ik geloof er geen reet van die 20k sponserpunten. Dat zijn geruchten de lucht inslingeren die alleen maar kunnen schaden.
nogmaals; ik heb NUL credits gekregen. Elke credit is gekocht op dezelfde wijze als iedereen ze koopt. Het door FOK! gesponsorde bedrag staat daar los van. Daar is geen enkele credit voor aan mij verstrekt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eline dus!Ik doe dat in ieder geval wel, want ze verdient het!
Al denk ik niet dat het een eerlijke strijd zal worden, want Marielin is dik in het voordeel met die 20000 sponsorcredits die Danny er nog tegenaan zal gooien
Verkoop je Lekkere krokettenquote:
Dan heeft FOK! die credits gekocht voor die 5k of een deel daarvan. Al die credits waarmee je die vreemde schommeling van Jeroen in de polls tot stand heb gebracht hebben zo'n slordige 4 a 5 meier gekost. En dat tik je af uit eigen zak? Just for fun?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:13 schreef Danny het volgende:
[..]
nogmaals; ik heb NUL credits gekregen. Elke credit is gekocht op dezelfde wijze als iedereen ze koopt. Het door FOK! gesponsorde bedrag staat daar los van. Daar is geen enkele credit voor aan mij verstrekt.
Doe je dat vaker, mensen ongefundeerd voor leugenaar uitmaken?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan heeft FOK! die credits gekocht voor die 5k of een deel daarvan. Al die credits waarmee je die vreemde schommeling van Jeroen in de polls tot stand heb gebracht hebben zo'n slordige 4 a 5 meier gekost. En dat tik je af uit eigen zak? Just for fun?![]()
Kom nou, ik ben niet uit de poppenkast gevallen..
Ik zie Danny er juist wél voor aan om zoveel geld aan zoiets uit te gevenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:25 schreef Rica het volgende:
[..]
Doe je dat vaker, mensen ongefundeerd voor leugenaar uitmaken?
Dan is ie nog maffer dan ik dacht.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik zie Danny er juist wél voor aan om zoveel geld aan zoiets uit te geven
geloof je het lekker niet. wel wil ik je verzoeken me niet voor leugenaar uit te maken. daar kan ik erg slecht tegen. Ben ook niet van plan dat NOG een keer te vragen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan heeft FOK! die credits gekocht voor die 5k of een deel daarvan. Al die credits waarmee je die vreemde schommeling van Jeroen in de polls tot stand heb gebracht hebben zo'n slordige 4 a 5 meier gekost. En dat tik je af uit eigen zak? Just for fun?![]()
Kom nou, ik ben niet uit de poppenkast gevallen..
Inderdaad, het zijn gewoon bikkels, alle drie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:48 schreef Poezewoes het volgende:
Van mij mag gewoon een van de drie winnen heb geen voorkeur!
dus jij zegt; stemmen hoeft in principe niet want ze verdienen het alledrie?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:39 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Inderdaad, het zijn gewoon bikkels, alle drie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |