abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 08:44:55 #61
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69251848
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:49 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dan heeft FOK! die credits gekocht voor die 5k of een deel daarvan. Al die credits waarmee je die vreemde schommeling van Jeroen in de polls tot stand heb gebracht hebben zo'n slordige 4 a 5 meier gekost. En dat tik je af uit eigen zak? Just for fun?

Kom nou, ik ben niet uit de poppenkast gevallen..
geloof je het lekker niet. wel wil ik je verzoeken me niet voor leugenaar uit te maken. daar kan ik erg slecht tegen. Ben ook niet van plan dat NOG een keer te vragen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 21 mei 2009 @ 08:48:26 #62
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_69251874
Van mij mag gewoon een van de drie winnen heb geen voorkeur!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_69253556
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 08:48 schreef Poezewoes het volgende:
Van mij mag gewoon een van de drie winnen heb geen voorkeur!
Inderdaad, het zijn gewoon bikkels, alle drie.
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 10:51:24 #64
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69253895
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:39 schreef fadingleo het volgende:

[..]

Inderdaad, het zijn gewoon bikkels, alle drie.
dus jij zegt; stemmen hoeft in principe niet want ze verdienen het alledrie?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69254417
ZO dan wat een lekker wijf, die mag wel winnen van mij.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:27:06 #66
169397 JakeHeke
Once Were Warriors
pi_69254875
Ik vind dat, van alle overlevers, Marielin het meest heeft moeten afzien. Of dingen haar expres misgunt werden weet ik natuurlijk niet, maar van alle overlevers heeft zij het vaakst in situaties gezeten die haar negatieve energie opleverden.

Eline haalt haar energie uit aandacht (waaraan geen gebrek, dat moge duidelijk zijn). Jeroen haalde zijn energie uit het uitbuiten van zwakheden van anderen (en werd door opdrachten hierin gesteund door de redactie). Daarnaast heeft hij gedurende de begrafenis van zijn vriend vast wel van iemand gehoord dat Marielin bovenaan stond (Bart zal uit respect voor de overledene en familie heus niet overal bij geweest zijn).
Pim stelt zich neutraal op en wordt op die manier steeds uit de wind gehouden.

Marielin is veel meer op zichzelf aangewezen, lag zelfs een tijdje minder in de groep en haalde haar energie uit sigaretten die haar voortdurend werden ontzegd (en begin nu niet weer over dat ene verwendagje want dat was een opdracht die ze voor de groep uitvoerde). Overigens kwam die net op tijd kwam om haar gezondheid te kunnen garanderen.

Dat gezeik over haar gezeur vind ik verschrikkelijk onnozel en volkomen onterecht. Onder die omstandigheden zouden de meesten van de zanikkers allang vertrokken zijn

Kortom, ik begrijp Danny volledig. Ook ik heb hopen credits aan haar besteed omdat ik nu eenmaal slecht tegen onrechtvaardigheid kan (en Marielin een topwijf vind natuurlijk ).
The only true wisdom is in knowing you know nothing - Socrates -.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')