Alleen in het begin stond Pim 1 keer bovenaan, voor de rest Marielin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:50 schreef Micha164 het volgende:
Ze stond bij de laatste 2 eliminaties op de 1e plek![]()
Ben benieuwd wie vanavond moet vertrekken...
Jeroen en Marielin in de finale? Lijkt me het meest voor de hand liggend...quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Alleen in het begin stond Pim 1 keer bovenaan, voor de rest Marielin.![]()
(Pim is het btw wel verteld maar Marielin nooit)
Toen wist Marielin ook op welke plek ze stond. Echter is het na verdere exits nooit meer vermeld.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:52 schreef Rica het volgende:
[..]
(Pim is het btw wel verteld maar Marielin nooit)
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:58 schreef Stefan het volgende:
Marielin heeft geen credits meer nodig het laatste uur. Geef je credits daarom aan Jeroen Meld je hier als je Marielin erin wilt houden!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:57 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Jeroen en Marielin in de finale? Lijkt me het meest voor de hand liggend...
Klopt maar het zal wel in het concept om soms de ranking door te geven. Ze hebben het alleen nooit gedaan. Nu hoeft het niet meer. Over een paar dagen kan Marielin het teruglezen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:58 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Toen wist Marielin ook op welke plek ze stond. Echter is het na verdere exits nooit meer vermeld.
daar ga IK iig niet te hard van uit. vorige stemronde ging het ook opeens met duizenden tegelijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:58 schreef Stefan het volgende:
Marielin heeft geen credits meer nodig het laatste uur.
doe maar nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:58 schreef Stefan het volgende:
Marielin heeft geen credits meer nodig het laatste uur. Geef je credits daarom aan Jeroen Meld je hier als je Jeroen erin wil houden
Het gaat nu idd wel hardquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:11 schreef Danny het volgende:
[..]
daar ga IK iig niet te hard van uit. vorige stemronde ging het ook opeens met duizenden tegelijk.
Thanks! Echt te gek! Wat een spanning hè die laatste minuten!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:11 schreef Danny het volgende:
Marielin voor de 3e exit op rij bovenaan
gefeli Micha
Eline dus!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:36 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fok massaal kiest voor de enige bikkel in The Bunker...
Mens ga ergens anders reclame maken (en leugentjes verkopen). Enge lesbo.quote:
Spanning? Nee, niet zoals vorige exit. Dit was al 10m voor het eind een gewonnen zaak. En voor Jeroen al een verloren zaak.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:36 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Thanks! Echt te gek! Wat een spanning hè die laatste minuten!
Ik hoop dat Fok massaal kiest voor de enige bikkel in The Bunker...
We shall see...
lebo?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Mens ga ergens anders reclame maken (en leugentjes verkopen) Enge lebo.
Ja met eline win je de oorlog welquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eline dus!Ik doe dat in ieder geval wel, want ze verdient het!
Al denk ik niet dat het een eerlijke strijd zal worden, want Marielin is dik in het voordeel met die 20000 sponsorcredits die Danny er nog tegenaan zal gooien
Het hoort hier niet thuis, maar ik geloof er geen reet van die 20k sponserpunten. Dat zijn geruchten de lucht inslingeren die alleen maar kunnen schaden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Al denk ik niet dat het een eerlijke strijd zal worden, want Marielin is dik in het voordeel met die 20000 sponsorcredits die Danny er nog tegenaan zal gooien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |