Maar waarom zijn het er twee onder elkaar? Bang dat ze iets over het hoofd zienquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:51 schreef CasB het volgende:
Misschien zijn het camera's om de wegen in de gaten te houden? Net zoals ze die hebben bij drukke knooppunten (Utrecht, Den Haag, etc).
Inderdaad. Ik zag jammer genoeg de eerste te laat, dus mocht ik komende maand een bekeuring ontvangen, dan weet ik zeker dat het flitsers zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef boegschroef het volgende:
Op de Aalsterweg zijn is er ook een paal geplaatst met daaraan 2 camera's zo'n 50 meter na een grote flitskast bij het stoplicht. Ik rij er voortaan rustig omdat ik het mogelijk ook flitscamera's zijn. Als ze er hangen voor de weg in de gaten te houden dan zie ik ook het nut niet van 2 camera's.
Er is wel degelijk een kast en wel degelijk een sticker...quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Anne het volgende:
Er is volgens mij geen kast en dus ook geen sticker.
Zeker vanaf de wegkant gekeken? Vermoedelijk zit deze altijd juist aan de andere kant, want ik als fietser kan hem wel lezen.quote:
Ja, maar aan de andere kant zit verder niks. Ook geen fietspad.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:47 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zeker vanaf de wegkant gekeken? Vermoedelijk zit deze altijd juist aan de andere kant, want ik als fietser kan hem wel lezen.
Idemquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Eric_Cantona "luistert" even mee, aangezien hij daar ook regelmatig vertoeft.
Ik zal morgen ff een kastje op de foto zettenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant zit verder niks. Ook geen fietspad.
dit zal wel het antwoord erop zijn denk ik, meetapparatuur om de drukte in kaart te brengenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Geen foto, maar wel het artikel dat ik zocht op ED.nl
http://www.ed.nl/verkeer/(...)-drukte-in-beeld.ece
Klopt inderdaad, bij mij voor (Campinabrug, rondweg) staat er ook een. Op de stikker leest men af:quote:Op zondag 24 mei 2009 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dit zal wel het antwoord erop zijn denk ik, meetapparatuur om de drukte in kaart te brengen
Verkeersmeting ivm verbouwing randweg A2quote:
Die camera's doen het volgens mij al 5 jaar niet meer.(muv die bij de kruising met de rondweg)quote:En valt het jullie ook op dat de flitspalen het helemaal niet doen?
Is dit bewust? Of is dit toeval en zetten ze hem af en toe sneaky even uit en weer aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |