Ik wil Jeroen er wel inhouden, maar niet Pim eruit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:59 schreef Stefan het volgende:
Met meerdere 12 euro uitgeven moet werken, hup, stem die saaie Pim eruit.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:09 schreef Stefan het volgende:
Vind ik ook. Hij speelt het spel goed, net als Marielin, die moeten de finale spelen. Wordt het ook nog spannend. want Marielin kan Pim en Eline tegelijk aan met de ogen dicht.
quote:
Mini-losgegaan... Maar toch weer 50 credits erbijquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:51 schreef R0T29 het volgende:
Heb net ruim 350 credits aan Jeroen gegeven, als jullie ook 'los' gaan koop ik er ook nog wat bij. Jeroen moet blijven!!!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Mini-losgegaan... Maar toch weer 50 credits erbij
haar vriend heeft het vakantiegeld binnen....quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:15 schreef knutselbeest het volgende:
lijkt wel of marielin vriendjes is met de regie want die staat zo hoog begrijp er niks van
Tuurlijk stem ik op mijn vriendin, maar ik ben niet in mijn eentje verantwoordelijk voor die vele stemmen. Ik vind dat vooral de kijker moet stemmen, en ik help af en toe een beetje mee ;-)quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:17 schreef Elske6 het volgende:
[..]
haar vriend heeft het vakantiegeld binnen....
-stemmen zijn alleen t dubbele aan credits. Je moet de -stemmen van de + stemmen aftrekken en het netto aantal punten is de stand. Dus je niet blindstaren op de + stemmen alleen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:17 schreef knutselbeest het volgende:
we moeten iemand naar beneden stemmen anders kan jeroen niet omhoog want pim staat ook al hoog
Een negatieve stem kost 2 credits dus om iemand onder Jeroen te krijgen kost teveel credits denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:17 schreef knutselbeest het volgende:
we moeten iemand naar beneden stemmen anders kan jeroen niet omhoog want pim staat ook al hoog
Wow ben jij soms een vriend van hem?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:39 schreef R0T29 het volgende:
Ik weet het ik ben knettergek, maar Jeroen is weer bij!!!!!
Nee dat is het nou juist. Ik stem normaal nooit (behalve op Huub in DGK), maar ik vindt de rest zo saai en wil gewoon tot het eind kunnen lachen, ben een paar dagen vrij (eindelijk) en zonder Jeroen kan ik net zo goed naar m'n aquarium gaan zitten kijken, daar gebeurt meer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wow ben jij soms een vriend van hem?
Dat je zoveel op hem stemt
- stemmen voor Pimquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ik wil ook liever Jeroen erin dan Pim, maar ik wil Eline ook hoog houden, dus wat is nu de beste manier om te stemmen?
Er gebeurt de laatste dagen te weinig om nog te hopen op sensatie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:44 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee dat is het nou juist. Ik stem normaal nooit (behalve op Huub in DGK), maar ik vindt de rest zo saai en wil gewoon tot het eind kunnen lachen, ben een paar dagen vrij (eindelijk) en zonder Jeroen kan ik net zo goed naar m'n aquarium gaan zitten kijken, daar gebeurt meer.
Pim krijgt ineens een hele lading - stemmenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:52 schreef knutselbeest het volgende:
jeroen staat op de 2e plaats we kunnen het
Ik beloof dat ik het niet te gek maakquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Er gebeurt de laatste dagen te weinig om nog te hopen op sensatie.
zelfs Jeroen is nu een beetje tam geworden.
Beloof je niet al te gek te doen want over een paar dagen is het toch over.
Morgen is er weer een eliminatie en die overmorgen ook.
Dat kost bakken met geld
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:39 schreef R0T29 het volgende:
Ik weet het ik ben knettergek, maar Jeroen is weer bij!!!!!
Eline wordt de dupe van deze fijne actie voor Jeroenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:57 schreef Stefan het volgende:
Zo zie zien kunnen we afscheid gaan nemen van Eline
Zit hier flink te F Vijfenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:03 schreef knutselbeest het volgende:
komop we moeten nog blijven stemmen kan nog veranderen we moeten de stant goed in de gaten houden
Ja Calimero komt weer omhoog.... het is zeker nog niet gedaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:03 schreef knutselbeest het volgende:
komop we moeten nog blijven stemmen kan nog veranderen we moeten de stant goed in de gaten houden
Ik 11,40, 50 credits. Wil t zelf wel leuk houden, zeker als ik morgen nog een keer zou willen stemmen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:07 schreef koemleit het volgende:
ff serieus hoeveel geven jullie uit aan die stemnen?
ben ik gewoon benieuwd naar.
Heb ik tot nu toe elke exit gedaan, en het heeft gewerkt!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:24 schreef R0T29 het volgende:
Denk dat er aardig wat mensen nog last minute gaan stemmen.
Ik heb nog NOOIT op een RLS gestemd hiervoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:30 schreef koemleit het volgende:
deden jullie dat ook zoveel toen het telefonisch stemmen was?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef evaxsis het volgende:
zo ik heb hem weer even naar de 3e plaats gebracht
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:37 schreef Stefan het volgende:
Iemand gaf net in 1 min 500 credits uit aan - stemmen voor Jeroen
529. - stemmenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:38 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Damn... van 330 negatieve stemmen naar 434.... iemand mag hem duidelijk niet....
vertel - vertel - maak me blijquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Trekpopje het volgende:
[..]![]()
Heb nog wat klaar staan... Ik wacht nog even.... ben gek, dat dan weer wel![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Heb nog wat klaar staan... Ik wacht nog even.... ben gek, dat dan weer wel![]()
![]()
quote:
Helemaal mee eens!! Jeroen was nog de enige reden om te kijken. Vanaf vanavond verlost van de Bunker !!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:57 schreef knutselbeest het volgende:
voor mijn is het kijken klaar niks meer aan
zwaar kut dit. We kunnen wel optimaal van onze vrije dagen genieten op de streams zal er nu helemaal niks meer te zien zijn qua actie.quote:
Nee voor de streams hoef je niet thuis te blijven... is echt over nu...quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
zwaar kut dit. We kunnen wel optimaal van onze vrije dagen genieten op de streams zal er nu helemaal niks meer te zien zijn qua actie.
Aan de ene kant wel fijn dat het afgelopen is nu kan ik weer rustig aan doen met mijn restant aan credits want voor een ander ga ik niet meer zo gek doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
zwaar kut dit. We kunnen wel optimaal van onze vrije dagen genieten op de streams zal er nu helemaal niks meer te zien zijn qua actie.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel fijn dat het afgelopen is nu kan ik weer rustig aan doen met mijn restant aan credits want voor een ander ga ik niet meer zo gek doen.
Alleen denk dat ik nu eigenlijk wel de stream kan uitzetten.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:23 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Tuurlijk stem ik op mijn vriendin, maar ik ben niet in mijn eentje verantwoordelijk voor die vele stemmen. Ik vind dat vooral de kijker moet stemmen, en ik help af en toe een beetje mee ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |