Helemaal mee eens!! Jeroen was nog de enige reden om te kijken. Vanaf vanavond verlost van de Bunker !!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:57 schreef knutselbeest het volgende:
voor mijn is het kijken klaar niks meer aan
zwaar kut dit. We kunnen wel optimaal van onze vrije dagen genieten op de streams zal er nu helemaal niks meer te zien zijn qua actie.quote:
Nee voor de streams hoef je niet thuis te blijven... is echt over nu...quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
zwaar kut dit. We kunnen wel optimaal van onze vrije dagen genieten op de streams zal er nu helemaal niks meer te zien zijn qua actie.
Aan de ene kant wel fijn dat het afgelopen is nu kan ik weer rustig aan doen met mijn restant aan credits want voor een ander ga ik niet meer zo gek doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
zwaar kut dit. We kunnen wel optimaal van onze vrije dagen genieten op de streams zal er nu helemaal niks meer te zien zijn qua actie.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel fijn dat het afgelopen is nu kan ik weer rustig aan doen met mijn restant aan credits want voor een ander ga ik niet meer zo gek doen.
Alleen denk dat ik nu eigenlijk wel de stream kan uitzetten.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:23 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Tuurlijk stem ik op mijn vriendin, maar ik ben niet in mijn eentje verantwoordelijk voor die vele stemmen. Ik vind dat vooral de kijker moet stemmen, en ik help af en toe een beetje mee ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |