Zoiets jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:41 schreef Mainport het volgende:
[..]
Dus een beetje hetzelfde als dat ik jou een sukkel noem, en de rechter dan gaat kijken of je misschien ook een sukkel bent.
En wat maakt dat uit?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:44 schreef bendk het volgende:
Geert Wilders wordt nu definitief door het Openbaar Ministerie vervolgd.
Ik vraag me af of dat gaat werken. De kans is nu al groot dat hij juist daardoor meer zetels gaat krijgen.
Wat het antwoord ook is, is irrelevant om mee te beginnen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:44 schreef bendk het volgende:
Geert Wilders wordt nu definitief door het Openbaar Ministerie vervolgd.
Ik vraag me af of dat gaat werken. De kans is nu al groot dat hij juist daardoor meer zetels gaat krijgen.
Maar wat is de impact van een veroordeling en wat is de impact van een vrijspraak voor Nederland en buiten Nederland ?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ervolgd__.html?p=2,1
Geert zal nooit mijn rechtmatige leider zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sowieso, of je het eens bent met Wilders en zijn uitspraken of niet, vervolging is terecht. Als ik op straat agenten uit scheld, kan ik mij ook niet beroepen op de vrijheid van meningsuiting. Een rechter gaat nu bepalen of dat het geval is.
Het zou pas raar zijn als hij NIET vervolgd wordt. Dan mag Leider Geert dus alles roepen en zeggen wat de gewone burger niet mag, en staat Leider Geert boven de wetgeving. En dat is gelukkig niet het geval.
dat zou wel cool zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:40 schreef bendk het volgende:
Gestel dat Wilders veroordeeld wordt, betekend dat hij dan ook geen functie in de politiek of politieke functies zoals bv minister mag uitoefenen. Een per definitie vraag dus.
(ik snap ook wel dat iedere uitspraak grenzen kent)
Wie weet dit ?
Gaat M hem verdedigen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:46 schreef SeLang het volgende:
Als ie slim is dan laat ie Moszkowicz het proces zo rekken dat het plaatsvindt rond de verkiezingen. Dan wordt PVV makkelijk de grootste.
Dezelfde advocaat die een andere politicus (van Bommel) aanklaagde omdat hij een 'fout' zinnetje zei bij een demonstratie?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Laf kutland. Alleen al dat de wet voorziet in een mogelijkheid tot vervolging is vreselijk verkeerd.
Zo he. 10 op 10 voor de argumentatie in die post!quote:
Oh...dan maak je een uitstekende kans: wordt schrijf je in deze zin namelijk zonder tquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:28 schreef Bowlingbal het volgende:
Misschien wordt ik ook wel politicus. En dan illegale dingen doen, roepen 'da se maar es boefe moeteh fange!' en dan maar zetels krijgen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo he. 10 op 10 voor de argumentatie in die post!
Enige inhoudelijke kritiek zou fijn zijn. Dat noemt men discussie, maar dat is overduidelijk te hoog gegrepen voor je.quote:
reread:quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Enige inhoudelijke kritiek zou fijn zijn. Dat noemt men discussie, maar dat is overduidelijk te hoog gegrepen voor je.
Je blinkt zelf uit in discussiëren. En je hebt klaarblijkelijk enorme kennis van het Nederlandse rechtssysteemquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Laf kutland. Alleen al dat de wet voorziet in een mogelijkheid tot vervolging is vreselijk verkeerd.
Ik hoop dat zijn kiezers het stembureau niet kunnen vinden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:53 schreef SeLang het volgende:
Zo, dat zijn weer 10 zetels extra.
Zal Wilders nu definitief de grootste partij worden?
Je vindt die opmerking blijkbaar niks. Geef dan ook eens inhoudelijk iets aan. Echte argumenten, je weet wel!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:48 schreef EricT het volgende:
[..]
reread:
[..]
Je blinkt zelf uit in discussiëren. En je hebt klaarblijkelijk enorme kennis van het Nederlandse rechtssysteem
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:50 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn kiezers het stembureau niet kunnen vinden.
Man, Wilders kan niet eens een datum lezen, laat staan correct schrijven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:28 schreef bendk het volgende:
[..]
Oh...dan maak je een uitstekende kans: wordt schrijf je in deze zin namelijk zonder t
Jij wilt dat andere mensen -laat ik voor jou een concreet voorbeeld noemen: Imams,- vanwege hun uitspraken ook niet aangepakt zouden mogen worden, of is dat ineens wat anders?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Enige inhoudelijke kritiek zou fijn zijn. Dat noemt men discussie, maar dat is overduidelijk te hoog gegrepen voor je.
Dus als ik het goed begrijp: absolute vrijheid van meningsuiting? Ga ik je dan ook niet horen als een Imam zegt dat wij allemaal zullen branden in de hel?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je vindt die opmerking blijkbaar niks. Geef dan ook eens inhoudelijk iets aan. Echte argumenten, je weet wel!
Maar dat kun je blijkbaar niet. Dus doe je echt alles om maar te voorkomen dat je iets inhoudelijks moet posten.
Maar goed, nogmaals voor jou (hoewel ik denk dat het te hoog gegrepen voor je is):
De uiterst subjectieve beperkingen die de Nederlandse wet stelt aan de vrijheid van meningsuiting zijn verwerpelijk en laf. Ze doen het woord 'vrijheid' absoluut geen recht aan. Want op deze manier bestaat die niet.
http://binnenland.nieuws.nl/547323quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:10 schreef EricT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de oproep al te moeilijk voor ze, getuige de correlatie tussen wilders-aanhang en opleidingsniveau
*kuch*quote:De Wilders-stemmer normaliseert. Dat zegt althans Peter Kanne van TNS Nipo op de site van de Volkskrant na een onderzoek naar de achterban van de PVV. Geert Wilders trekt steeds meer hoogopgeleiden en qua welstandsniveau lijken de mensen die nu Parij voor de Vrijheid zouden stemmen steeds meer op de gemiddelde Nederlander, wijst het onderzoek uit.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:01 schreef Saphire het volgende:
[..]
http://binnenland.nieuws.nl/547323
[..]
*kuch*
Dan zou ik gebruik maken van mijn recht om de idioot te negeren. Iets wat ik bij wilders of zijn partijleden ook doe. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef Bowlingbal het volgende:
Dus als ik het goed begrijp: absolute vrijheid van meningsuiting? Ga ik je dan ook niet horen als een Imam zegt dat wij allemaal zullen branden in de hel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |