Ik lijk er in de verste verte niet op, korter haar, dunner, langer, ander gezichtquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:24 schreef 1DIOOT het volgende:
onterechte klacht, zijn genoeg middelen om niet op je broer te lijken
Nope, mijn vader ook de helft van de tijd nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:28 schreef Smart_ass het volgende:
Fijne familie heb je als zelfs je oma/oom/tante jullie niet uit elkaar kunnen houden.Je moeder wel?
Jouw ouders zijn nu al aan het dementeren?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben het zat. Keer op keer word ik word ik voor mijn broer aangezien. Mijn ouders
Zou ook wel vreemd zijn als je broer zichzelf en jou niet uit elkaar zou kunnen halen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nope, mijn vader ook de helft van de tijd nietMijn zussen en broer wel
Heb ik jaren last van gehad. Zwaar irritant. Mensen allemaal namen schreeuwen, ik niet reageren. Mensen die me tegenhouden op straat met de melding: "Hey 'naam', lang niet gezien. Alles goed?"quote:
Weet ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zou ook wel vreemd zijn als je broer zichzelf en jou niet uit elkaar zou kunnen halen.![]()
Wat is die lelijk!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:40 schreef Biogarde het volgende:
Als ik binnenkom zeggen ze altijd mijn God.
TS moet gewoon een keertje onder de douche gaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:24 schreef 1DIOOT het volgende:
onterechte klacht, zijn genoeg middelen om niet op je broer te lijken
TS zit op tennisquote:
Aangenaam...quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:40 schreef Biogarde het volgende:
Als ik binnenkom zeggen ze altijd mijn God.
Tennis is voor de echte straatrattenquote:
Je weet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tennis is voor de echte straatratten
Ik represent de clubkampioen junioren van de afgelopen 3 jaar en gestuit in de finale a poule seniorenquote:
Chillaxte skills heb je dan, ik own die junioren ook altijd, alleen de senioren heb ik wat meer moeite mee.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik represent de clubkampioen junioren van de afgelopen 3 jaar en gestuit in de finale a poule senioren
Ja al moet ik eerlijk bekennen dat et niveau waar ik speelde ook niet zo hoog lagquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Chillaxte skills heb je dan, ik own die junioren ook altijd, alleen de senioren heb ik wat meer moeite mee.
Whahaha dus jullie zijn sportmensen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een echte sport die niet voor het gepeupel bedoeld is.
Whehe, ik wist dat het woord gepeupel weer een hoop ophef zou veroorzaken. Ik gebruikte het woord alleen maar om die vorige poster aan te duiden die beweerde dat tennis geen sport was.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:18 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Whahaha dus jullie zijn sportmensen?![]()
Jullie kunnen nog niet eens harder rennen dan een groepje kwaaie voetbalhooligans, en ik zou ook heel graag de dag willen meemaken dat jij met zo'n groepje geconfronteerd wordt. Ben benieuwd of je dan nog steeds zo'n arrogant omhoog gevallen kuttoontje over "het gepeupel" hebt.![]()
Fijne dag nog, mama's kindje
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja al moet ik eerlijk bekennen dat et niveau waar ik speelde ook niet zo hoog lag![]()
maar ik ben nu alweer een jaartje met retirement, misschien dat ik alleen wel weer even mee ga doen aan de clubkampioenschappen
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:22 schreef Lakitu het volgende:
Had ik ook laatst, werd ik door shownieuws voor Wesley Sneyder aangezien.![]()
Dit was jijquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En mijn bos schaamhaar voor de pruik van Yolante van Ketsbergen....quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:
Hey, gezien je schrijfstijl moet jij haast wel de broer van wikwakka2 zijn. Log eens in onder je eigen naam man!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben het zat. Keer op keer word ik word ik voor mijn broer aangezien. Mijn ouders, mensen van de tennisclub, kenissen, ooms, tantes, oma's, etc. etc. En dat terwijl ik, met uitzondering van mijn haarkleur en oogkleur, totaal niet op hem lijkOok woont hij al jaren niet meer in deze stad
Ik ben het zat om mensen constant te verbeteren en hetzelfde riedeltje te horen: "Oh ja, nu je het zegt!"
![]()
Klacht: mijn ouders houden niet van me
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Bekenden halen de namen van mij en mijn broertje ook vaak doorelkaar
De kliko's bij mij in de buurt lijken ook allemaal op elkaar hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:30 schreef kikoooooo het volgende:
Ik word ook vaak door wildvreemden aangesproken. Dat blijken dan kennissen te zijn van mijn 5 jaar jongere broertje
Of door een wildvreemde op mn nek gesprongen in de kroeg, een paar weken terug. lol
Ik wou hier een grapje over spleetogen posten, maar gezien je UI en dus goede smaak doe ik dat maar niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Bekenden halen de namen van mij en mijn broertje ook vaak doorelkaar
Hilarisch, Bob Saget.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:23 schreef Zaith het volgende:
[..]
De kliko's bij mij in de buurt lijken ook allemaal op elkaar hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |