bronquote:Of Gomes ooit terugkeert naar PSV houdt de doelverdediger in het midden. “Dat weet alleen God. Wij zijn uit elkaar, formeel gescheiden, maar in mijn hart is de liefde er nog steeds”, aldus de negenvoudig Braziliaans international. “Na mijn contract bij Tottenham kan ik terugkomen, dat zou ik graag willen. Ik ben heel dankbaar voor de tijd die ik in Eindhoven heb doorgebracht, maar ik weet niet of bij de fans dezelfde heimwee leeft.”
Toch nog niet echt in onderhandeling?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
In onderhandeling met Vennegoor dus en een B-speler van NAC overgenomen voor 72.000 euro.
Fout van de PSV-site, maar ik had het kunnen weten want uit Mierlo komt Mifano.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:45 schreef Bos81 het volgende:
dndiek: Bij een van de oefenwedstrijden staat RKSV Mierlo. Dat moet RKSV Mierlo-Hout zijn
Daarom viel het mij ook opquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Fout van de PSV-site, maar ik had het kunnen weten want uit Mierlo komt Mifano.
Vennegoor lijkt mij een goede versterking voor PSV.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:17 schreef TUFKAL het volgende:
VennegoorWat moet PSV toch met al die spitsen?
maar spits numeer zoveel. Neem aan dat er dan een paar weggaan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vennegoor lijkt mij een goede versterking voor PSV.
Ja, sommige spitsen die nu bij PSV lopen bakken er niet zoveel van. Die kunnen mijns inziens beter vertrekken. Vennegoor lijkt me dan een hele verbetering.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
maar spits numeer zoveel. Neem aan dat er dan een paar weggaan?
Chill, dan ga ik sowieso even kijken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:45 schreef Bos81 het volgende:
dndiek: Bij een van de oefenwedstrijden staat RKSV Mierlo. Dat moet RKSV Mierlo-Hout zijn
Dan zullen ze toch ook voor fatsoenlijke back up voor Amrabat en Dzsudzsak moeten zorgen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:25 schreef ganzenherder het volgende:
Lazo móet weg, en Koef wil en gaat denk ik ook weg na dit seizoen. Dan heb je alleen nog Toivonen (ik durf de naam al amper meer te noemen hier) over. Dus dan is een spits zoals Vennegoor zeer welkom lijkt me. Beide spitsen zijn ook zeer geschikt als aanspeelpunt in een 4-3-3 systeem, hopelijk geeft dat aan dat er volgend seizoen weer in dat systeem wordt gespeeld
Wereldtalent Manco loopt nog ergens rond!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dan zullen ze toch ook voor fatsoenlijke back up voor Amrabat en Dzsudzsak moeten zorgen.
En Nijlandquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:11 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wereldtalent Manco loopt nog ergens rond!
Die loopt op dit moment nietquote:
Scherp!quote:
quote:Topscorer Janko praat met Celtic
Red Bull Salzburg-aanvaller Marc Janko heeft een eerste gesprek achter de rug met Celtic. De Schotse kampioen is meer dan geďnteresseerd in de aanvaller, die dit seizoen al 39 keer doel trof in Oostenrijk.
Hey had ik niet een topic terug dit bericht gelezen over 1 of andere fin die daar voetbalden.. dat een finse vriend van een fokker hiero die gast wel aardig vond en... uh...quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:22 schreef appelsientje het volgende:
PSV wil Vennegoor en Raitala'
http://www.nu.nl/sport/1966886/psv-wil-vennegoor-en-raitala.html
Ik heb die Raitala nog nooit zien voetballen, maar klinkt wel goed dat hij op beide kanten kan spelen.
ja ik heb een vriend die 3 jaar terug naar helsinki is geemigreerd omdat ze pa daar ging werkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hey had ik niet een topic terug dit bericht gelezen over 1 of andere fin die daar voetbalden.. dat een finse vriend van een fokker hiero die gast wel aardig vond en... uh...
hmm...
uitleg is niet mijn sterkste punt
Farfan misschienquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:25 schreef ganzenherder het volgende:
Lazo móet weg, en Koef wil en gaat denk ik ook weg na dit seizoen. Dan heb je alleen nog Toivonen (ik durf de naam al amper meer te noemen hier) over. Dus dan is een spits zoals Vennegoor zeer welkom lijkt me. Beide spitsen zijn ook zeer geschikt als aanspeelpunt in een 4-3-3 systeem, hopelijk geeft dat aan dat er volgend seizoen weer in dat systeem wordt gespeeld
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:19 schreef Fortitudo het volgende:
als psv slim rijk is halen ze honda als vervanger voor afellay
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:19 schreef Fortitudo het volgende:
als psv slim is halen ze vennegoor als vervanger voor toivonen
Das wel heul vroeg ja, 2 augustusquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:25 schreef ErikT het volgende:
2 augustus beginnen. Dan zijn we kampioen voordat ik terug van vakantie ben.
Vooralsnog is Ooijer de enigequote:Op woensdag 20 mei 2009 14:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Farfan mag wel terugkomen, nog steeds een goede speler die het vuur hopelijk weer terug kan vinden in Eindhoven...
VOH mag ook wel terugkomen, als is het maar uit nostalgie
Ben overigens benieuwd welke spelers ooit nog gaan terugkeren die dit ooit hebben aangegeven dat te willen: Van Nistelrooy, Van Bommel, nu weer Gomes...
Best sneu, dat het mooiste doelpunt van het jaar gescoord word door je keeperquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:41 schreef neilpad het volgende:
Ik heb onze nieuwe spits trouwens al gezien aan het eind van dit filmpje:
http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6579
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:11 schreef noxious het volgende:
[..]
Best sneu, dat het mooiste doelpunt van het jaar gescoord word door je keeper
Die kop ook daarnaquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:11 schreef noxious het volgende:
[..]
Best sneu, dat het mooiste doelpunt van het jaar gescoord word door je keeper
Echt zo'n lange slungelquote:
Dit zou goed nieuws zijn!!quote:FC Twente coach McClaren en FC Twente voorzitter Munsterman ontkenden het deze week nog ten stelligste, maar volgens De Telegraaf is PSV dicht bij een akkoord met FC Twente over het aantrekken van assistent-trainer Erik ten Hag. De drie betrokken partijen hopen vandaag de laatste plooien glad te strijken.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:43 schreef TLC het volgende:
Triest nieuws ;
"Klas Ingesson vecht tegen bloedkanker
wo 20/05/2009 - 08:19
Het noodlot heeft toegeslagen voor Klas Ingesson. De Zweedse ex-voetballer heeft bekendgemaakt dat hij aan bloedkanker lijdt.
De 40-jarige Ingesson kwam zelf met het nieuws naar buiten. "De behandeling is al begonnen en lijkt de goeie richting uit te gaan", zegt Ingesson, die van 1990 tot 1993 in ons land voor KV Mechelen uitkwam en twee Belgische bekerfinales speelde.
"Nu wacht me een periode van hard werken, wat ook mijn belangrijkste kenmerk was als voetballer. Samen met mijn familie vraag ik om dat gevecht in alle rust te mogen leveren", klinkt het in een e-mail van de voormalige middenvelder.
Meer informatie gaf Ingesson, die later zijn geld verdiende bij PSV, Sheffield Wednesday, Bari, Bologna, Marseille en Lecce, niet vrij. Het is onduidelijk hoe de dokters zijn overlevingskansen inschatten."
(Bron ; www.sportza.be)
Veel beterschap gewenst Klas Ingesson ; wordt maar weer snel beter
Als Celtic met Janko praat kan PSV het misschien daar ook eens bij proberen. Weet alleen niet of Celtic als ze 2e worden wel CL spelen, sowieso niet rechtstreeks...quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:43 schreef neilpad het volgende:
[..]
Kop op voetbalprimeur, 1 + 1 = 2e ronde voor VoH bij PSV?
Overigens zie ik nog het liefst ons aller Jefferson terugkomen.
Haha ja iddquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:20 schreef sjimz het volgende:
brrrrr, dat bericht over Ingesson.
En als Munsterman ontkent dan kan je er van uit gaan dat het rond gaat komen
Zullen we Twente maar opkopen andersquote:'PSV heeft belangstelling voor Braafheid'
PSV lijkt nadrukkelijk op de transfermarkt voor een linksback. Werd eerder al de Fin Raitala genoemd, volgens het regionale Tubantia zou PSV ook in de markt zijn voor international Edson Braafheid. Eerder deze week werd al bekend dat ook Ajax belangstelling heeft voor de back. Andere gegadigden zouden Schalke'04 en Tottenham Hotspur zijn. FC Twente ontkent dat Braafheid een contractuele afkoopsom van 2 miljoen euro heeft, zoals Voetbal International meldde.
Dit vind ik dus goed nieuws.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zullen we Twente maar opkopen anders....
Wat, de CL halen?quote:
Arnautovic gaat al voor een schip geld dat we niet op kunnen hoestenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zullen we Twente maar opkopen anders....
Valt te proberen voor een seizoen, is wel op meerdere posities inzetbaar...quote:Zenden: 'PSV is een van de clubs die interesse heeft'
Geschreven op donderdag, 21 mei om 08:15
Boudewijn Zenden is naar alle waarschijnlijkheid bezig aan zijn laatste weken bij Olympique Marseille. Alhoewel Didier Deschamps al enige weken geleden is aangesteld als hoofdtrainer voor komend seizoen, heeft de Zuid-Franse topclub nog geen aanstalten gemaakt om de aflopende samenwerking te verlengen.
Zenden heeft zelf geen haast en sluit geen enkele optie uit. "Ik kan uit verschillende aanbiedingen kiezen maar ik heb nog geen besluit genomen", vertelt de buitenspeler donderdag in Aujourd'hui Sport."Er is ook belangstelling vanuit Nederland: PSV. Ik heb geen voorkeur. PSV is voor mij een van de clubs die interesse heeft."
De 33-jarige Zenden speelde tussen 1994 en 1998 in Eindhoven en begon daarna zijn tocht over de Europese velden. Via Barcelona, Chelsea, Middlesbrough en Liverpool belandde de Limburger twee zomers geleden in Marseille. Onder leiding van Eric Gerets zit de 54-voudig international meer op de bank dan hem lief is.
Laat maar lekker wegblijven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Valt te proberen voor een seizoen, is wel op meerdere posities inzetbaar...
Als linkbacks kunnen we hem gebruiken, voor de andere posities is hij echt te oud nu vrees ik.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
inderdaad en 33 is veel te oud... alhoewel, heintze deed het niet slecht in zijn laatste seizoenen.quote:
quote:Lazovic sluit langer verblijf bij PSV niet uit
PSV heeft het naar verluidt helemaal gehad met Danko Lazovic, maar de Servische spits sluit een langer verblijf in Eindhoven niet uit. Het gedrag van Lazovic in het voorbije seizoen was voor de afgetreden landskampioen een doorn in het oog. De club betaalde twee zomers geleden ruim zeven miljoen aan Vitesse voor Lazovic.
"Ik ben niet meer dusdanig geobsedeerd om PSV voortijdig te verlaten", vertelt Lazovic donderdag in de Servische krant Blic. "Het is bovendien nog veel te vroeg om daar over na te denken. Het seizoen is pas net geëindigd. We zullen het wel zien. Ik voel me in Eindhoven goed. Ik zou het niet erg vinden om bij PSV te blijven."
Al sinds vorig jaar zomer wordt Lazovic met een vertrek uit Eindhoven in verband gebracht. De interesse van buitenlandse clubs werd echter nimmer concreet, en ook PSV toonde zich in principe niet bereidwillig om in de slotfase van de transferperiode haar aanvaller, die tot medio 2011 onder contract staat, te laten gaan.
Door de tussentijdse komst van Ola Toivonen daalde de speeltijd van de 27-voudig international aanzienlijk. Hij stond in het voorbije seizoen maar 1.316 minuten op het veld. Concurrent Danny Koevermans moest het met twaalf minuten minder doen, terwijl Toivonen in nog geen half jaar 1.035 minuten binnen de lijnen actief was.
Nohhhh, aub verkoop die lulhhannes. Sowieso niet goed genoeg. Zenden mag ook wegblijvenquote:
Met Lazovic voor de titelquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nohhhh, aub verkoop die lulhhannes. Sowieso niet goed genoeg. Zenden mag ook wegblijven.
quote:Ooijer bevestigt vertrek bij Blackburn
Andre Ooijer bevestigde vandaag in Engelse media zijn vertrek naar PSV. Ondanks dat het al zeker was, wilde hij het in Engeland eerder nog niet bevestigen. 'Ik wilde het nog een beetje stilhouden zolang Blackburn nog niet uit de degradatiezorgen was. Dit wordt mijn laatste wedstrijd zondag voor Blackburn. Het was een moeilijke beslissing aangezien ik het hier drie jaar fantastisch naar mijn zin heb gehad. Maar het is tijd om naar huis te gaan. Het was een enorme ervaring om in het buitenland te wonen en spelen. Ik heb er heel veel van geleerd. Nu wil ik mijn best doen om PSV te helpen weer terug aan de top te brengen.'
Zal je zien dat ie juist op de laatste speeldag weer geblesseerd raaktquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:23 schreef mcyodogg het volgende:
Ik dacht dat ie uitgeschakeld was tot het einde van het jaar met een hamstringblessure, maar ze hebben hem dus nog fit gekregen voor de laatste speeldag.
Ik zie liever een topspeler komen eerlijk gezegdquote:
Misschien, maar hij zal ook niet voor niks op de bank zitten. Is ook al oud voor een voetballer die het altijd van zijn snelheid moest hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Verkopen als het aan mij, ligt, heb het echt helemaal gehad met die mongool en zijn rare gedrag, en hij heeft niet de voetballende kwaliteiten om dat te compenserenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:25 schreef mcyodogg het volgende:
Hij zal vast willen afwachten wat Rutten met hem gaat doen. Onder Lodeweges is hij eigenlijk definitief gedegradeerd tot invaller, en daar kan Lazovic totaal niet mee omgaan. Ik ben het met de meesten eens, dat Lazovic niet de gedroomde aanvalsleider van PSV is. Maar Rutten zal wel een keuze moeten maken, of in de basis, of verkopen. Anders begint het gezeik weer van voren af aan.
Oppleuren met hem.quote:
Dit wordt een gevalletje Hofland. Aan Ooijer moet je niet meer beginnen als topclub.quote:PSV rondt 'thuiskomst' André Ooijer af
21/05/2009 16:50
André Ooijer trekt na drie jaar bij Blackburn Rovers komend seizoen het shirt van PSV weer aan. De 34-jarige verdediger tekende een eenjarig contract in Eindhoven.
De terugkeer van Ooijer naar PSV diende zich al een tijdje aan. Donderdag maakte de club uit Eindhoven het nieuws wereldkundig. Ooijer zal dinsdag officieel worden gepresenteerd. Zondag komt hij nog in actie met Blackburn Rovers op de laatste speeldag van de Premier League.
'Ik heb het in Engeland drie jaar heel erg goed naar mijn zin gehad', zegt Ooijer op de website van zijn huidige club. 'Blackburn is een prachtige familieclub waaraan ik veel vrienden heb overgehouden. Toen PSV kwam, was mijn keuze echter vrij snel gemaakt. Dit voelt als thuiskomen, ik heb er natuurlijk al acht jaar gespeeld.'
Ooijer belandde tijdens het seizoen 1997/98 bij PSV, nadat hij eerder bij FC Volendam en Roda JC had gespeeld. In Eindhoven groeide de verdediger uit tot international. Ooijer kwam inmiddels 49 keer uit voor Oranje en scoorde twee keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |