Welke ster in je reet? Die heb je toch allang niet meer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:27 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Je hebt toch hopelijk wel in de gaten dat ik niet sprak over het sterretje in mijn ruit maar over mijn reet he?
Het kon er maar één zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nu is het wachten op de "beter een ster in je ruit dan een ruit in........"![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
Beter een ster in je ruit, dan een ruit in je ster
Nee Carglass vervangt helemaal niet. Carglass heeft paupers in dienst die gaatjes vullen. Carglass vult geen gaatjes, het zijn de lullen die vullen.quote:Carglass vervangt
Ik vond het eigenlijk meer een opmerking voor jouquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het kon er maar één zijn natuurlijk.![]()
[..]
Je was toen ook wel erg ruw bezig hoor...quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Welke ster in je reet? Die heb je toch allang niet meer?
typisch dat het nu een hand in hand lopende kakkerlak is...quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:51 schreef Metro2005 het volgende:
Toch typisch wel dat ze zo'n brabantse homo over sterretjes laten praten.
ik vroeg me al waar die bleefquote:
QFT!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:27 schreef pumpkineater het volgende:
Ze hebben alleen wel een averechts effect! Voorheen had ik bij ruitschade naar hun gegaan, nu nooit niet meer! Zoek wel iemand anders, ga niet aan die kanker reclames meebetalen!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:43 schreef Remqo het volgende:
Paint 1:
[ afbeelding ]
Paint 2:
[ afbeelding ]
Dat topicquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:32 schreef B.E.D het volgende:
Hoi ik ben Dirk en ik kom je in elkaar slaan.
Smerige hond. Dat is veruit het meest smerige filmpje dat ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:07 schreef marcel-o het volgende:
[..]
die van mij was erger![]()
hier te vinden
what do you see?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Smerige hond. Dat is veruit het meest smerige filmpje dat ik ooit heb gezien.
Die is ook op TV:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Die nieuwe reclame is ook al zo belachelijk.
Terwel u koffie drinkt, wacht of werkt. Meneer uw auto is klaar hoor.
Die radioreclames zijn ook kut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |