Ik benwel van Carglass zal ie bedoelenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:39 schreef kabelhaspel het volgende:
"Hallo, ik ben Benny van Carglass"
[ afbeelding ]
Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door 'autotaal glas'quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:19 schreef Florian_ het volgende:
Dat doen ze expres, lieverd. En kennelijk heeft het nut.
Ik kan namelijk naast Carglass zo snel even geen ander bedrijf verzinnen dat ruitschade repareert.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Het ging wel om een sterretje![]()
En sterretje dat zij 'gerepareerd' hadden wat weer verder ging scheuren
Nee hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:17 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dan heb je ook je portemonnee niet hoeven pakken, ze geven een levenslange garantie op de reparatie.
Dan moet je die lui even op hun site wijzen, staat het gewoon op.quote:
Ik vind het maar een eng iets, ze beweren dat er een scheur in je sterretje kan ontstaan als je over een drempel heen rijdt. Ik rij tegenwoordig met schrik de drempels over omdat ik die avond ook nog normaal naar de wc wil gaan...quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:14 schreef the_jestert het volgende:
toch tof dat ze je sterretje repareren als je voorhuid een barst heeft
Daar staat levenslange garantie bij vervanging van de ruitquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:19 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dan moet je die lui even op hun site wijzen, staat het gewoon op.
[..]
Dan begrijp je de reclame verkeerd. Als er al een klein sterretje in zit, kan deze daardoor groter worden. Niet veroorzaken. Begrijpend reclame kijken is blijkbaar ook moeilijk voor sommigen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:19 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dan moet je die lui even op hun site wijzen, staat het gewoon op.
[..]
Ik vind het maar een eng iets, ze beweren dat er een scheur in je sterretje kan ontstaan als je over een drempel heen rijdt. Ik rij tegenwoordig met schrik de drempels over omdat ik die avond ook nog normaal naar de wc wil gaan...
Nee hoor:quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:21 schreef D. het volgende:
[..]
Daar staat levenslange garantie bij vervanging van de ruit
Je hebt toch hopelijk wel in de gaten dat ik niet sprak over het sterretje in mijn ruit maar over mijn reet he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:23 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dan begrijp je de reclame verkeerd. Als er al een klein sterretje in zit, kan deze daardoor groter worden. Niet veroorzaken. Begrijpend reclame kijken is blijkbaar ook moeilijk voor sommigen.
En begrijpend lezen weer voor anderen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:23 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dan begrijp je de reclame verkeerd. Als er al een klein sterretje in zit, kan deze daardoor groter worden. Niet veroorzaken. Begrijpend reclame kijken is blijkbaar ook moeilijk voor sommigen.
Welke ster in je reet? Die heb je toch allang niet meer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:27 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Je hebt toch hopelijk wel in de gaten dat ik niet sprak over het sterretje in mijn ruit maar over mijn reet he?
Het kon er maar één zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nu is het wachten op de "beter een ster in je ruit dan een ruit in........"![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
Beter een ster in je ruit, dan een ruit in je ster
Nee Carglass vervangt helemaal niet. Carglass heeft paupers in dienst die gaatjes vullen. Carglass vult geen gaatjes, het zijn de lullen die vullen.quote:Carglass vervangt
Ik vond het eigenlijk meer een opmerking voor jouquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het kon er maar één zijn natuurlijk.![]()
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |