Lijkt mij sterk, Schaars is een jaar of 25 toch al? Hij kan zeker hogerop.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:05 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
daar doet Dirk niet aan...
En hij heeft zeker ambitie, hij heeft net bijgetekend
Appels met peren.....quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vandaar dat van Gaal gratis de deur uit loopt?
quote:Poulsen haalt neus op voor Wolfsburg
Simon Poulsen blijft liever bij AZ dan in te gaan op een aanbod om op de bank te zitten bij Vfl Wolfsburg. De tot back omgeschoolde Simon Poulsen stond in het zoeklicht van de Duitsers, volgens de Deense krant BT. De international neemt echter geen genoegen met een reserverol.
"Ik wil niet als een aangewezen reserve klaar staan, daar heb ik geen trek in. Ik weet best dat je nooit zekerheid krijgt, maar het wordt moeilijk als je gehaald wordt voor het tweede plan", aldus Simon Poulsen. "Dus ik blijf veel liever bij AZ."
De oud-speler van Midtjylland wil zich, in plaats van een overgang, volledig richten op het veroveren van een basisplaats bij de kampioen van Nederland.
Donk met Reiziger vergelijkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:58 schreef Fortitudo het volgende:
laat donk en agustien alsjeblieft zo snel mogelijk oprotten. ze hebben genoeg kansen gehad en het door hun lakse houding keer op keer verpest. ik zie niet in waarom Michael Reiziger II nu opeens wel zijn best gaaat doen.
Hoe kan dat nou weer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:51 schreef MaxPower het volgende:
wij hebben overigens vrij vervoer naar de supercup
Fryslan boppe weer..... zucht!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:51 schreef MaxPower het volgende:
wij hebben overigens vrij vervoer naar de supercup
Ja, want onze klappers staan er immers om bekend dat ze iedere binnenstad waar ze doorheen trekken afbreken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:34 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Fryslan boppe weer..... zucht!
Wat een BS.. AZ moet met een combi en H'veen niet!
?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Donk.... Zucht, krijgen we alleen maar gezeik mee.
Bon bonk, ik neuk de mattie van de Zeeuw.
Donk heeft met nog een andere speler de inmiddels ex van Demy de Zeeuw een veeg gegeven.quote:
Die vriendin van de Zeeuw die hij nu heeft wordt ook wel geneukt door ze als ie niet oppastquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:14 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Donk heeft met nog een andere speler de inmiddels ex van Demy de Zeeuw een veeg gegeven.
Dat is uitgelekt en heeft voor nogal wat problemen gezorgt..
Nou misschien een ruil en wat cash erbij....quote:Sparta polst Waterman voor overgang
Sparta heeft Boy Waterman gepolst voor een overgang naar Spangen. De doelman heeft nog een contract voor een jaar bij AZ, maar de kersverse landskampioen heeft reeds laten weten dat de voormalige jeugdinternational mag vertrekken uit Alkmaar.
Sparta geeft de voorkeur aan een nieuwe huur van Cássio Ramos. Het afgelopen halfjaar werd de Braziliaan reeds geleend van PSV, maar zelf wil hij opnieuw vechten voor een kans in Eindhoven. Jan Reker, algemeen directeur van PSV, heeft reeds laten weten dat hij opnieuw verhuurd mag worden. Waterman geldt daardoor volgens het AD als een serieuze kandidaat.
De 25-jarige doelman keepte het afgelopen seizoen op huurbasis bij ADO Den Haag. Daar kwam hij tot acht optredens, als tweede keus achter Robert Zwinkels.
Watermanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:14 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Donk heeft met nog een andere speler de inmiddels ex van Demy de Zeeuw een veeg gegeven.
Dat is uitgelekt en heeft voor nogal wat problemen gezorgt..
Pelle erbij + 1 miljoen en dan ruilen voor Strootman.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nou misschien een ruil en wat cash erbij....
quote:Marcus Berg bereikt mondeling akkoord met AZ
Marcus Berg is tot een mondeling akkoord gekomen met landskampioen AZ, weet de papieren versie van FotbollsExpressen. Het is nu aan de club en FC Groningen om een akkoord te bereiken over de hoogte van de transfersom. Bij de Groningers, die te kennen hebben gegeven hun topschutter alleen voor de hoofdprijs van de hand te willen doen, heeft de Zweed nog een contract tot medio 2011. Tegenover de Zweedse krant geeft Berg het 'een eer te vinden' om volgend jaar in de Champions League actief te mogen zijn.
AZ is langer in de race om de Zweeds-international, die door de blessure van Markus Rosenberg mag hopen op een basisplaats in het Zweedse nationale team. De club uit Alkmaar ziet in de publiekslieveling van de Trots van het Noorden de ideale aanvulling in de aanvalslinie om een naderend vertrek van Ari naar VfL Wolfsburg op te vangen. Ook Moussa Dembélé en Mounir El Hamdaoui lijken volgend seizoen elders op de loonlijst te staan.
En een jaar geleden nog zeggen van "Bwah, die hebben alleen een rijke suikeroom.". Goed, toen hadden we inderdaad geen Champions League of uberhaupt Europees voetbal, maar om dan eerst nog zo denigrerend te doen en nu er plotseling Champions League in het verschiet ligt ineens wél heel geïnteresseerd zijn, tja...quote:Tegenover de Zweedse krant geeft Berg het 'een eer te vinden' om volgend jaar in de Champions League actief te mogen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |