Ochtendhumeurtje of wat kerel? Dan moet je vroeger naar bed.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh en leer typen... de punt zit naast de komma
Nooitquote:Op woensdag 20 mei 2009 07:25 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Ochtendhumeurtje of wat kerel? Dan moet je vroeger naar bed.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:25 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Ochtendhumeurtje of wat kerel? Dan moet je vroeger naar bed.
Ik vind die players van een jaar of 16 alleen maar aandoenlijk, triest dat een boel meiden dusdanig verlegen zitten om aandacht en het aanhoren van de juiste woorden van een jongen, dat ze niet weten hoe snel ze alles voor die ene geweldige jongen moeten doen en alle andere zaken die altijd belangrijk waren worden linea recta bij het grof vuil gezet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:22 schreef Michelle.. het volgende:
@ Antonio_Azzuri,, Jaaa, je heb wel gelijk,, alleen gaat het bij deze player het er meer om om steeds beter te krijgen dan het meisje dat ze hadden, en de meisjes met wie ze wat hebben, pijn te doen;.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 @ 07:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
NooitIk ben in een hele goede mood
Ik word gewoon moe van dit soort topics
Allebei waar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 @ 07:27 schreef Michelle.. het volgende:
Lees hem dan oook niet?
xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxD!!! xDxDxD!!!xDxD!!!quote:
Dit is dan ook de eerste waar ik in reageer in een paar maanden tijdquote:
Neuken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:30 schreef Plums het volgende:
OMG!
goed topic dit. Ik stopte al met lezen toen ik ;; zag staan en daarna 'zowiezo'.
Ten slotte las ik nog dat mevrouw denkt dat players niet weten dat ze playen. Nou meid, newsflash, they do.And they love it.
![]()
Ik ben ook playah, ik bespeel iedereen my way, jwz.
Nueqen en negeren, that's the way to go!
Ik snap niet wat je er leuk aan vind? Meisjes die weken zitten te janken daardoor? Ik vind er niks leuks aan :Squote:Op woensdag 20 mei 2009 07:30 schreef Plums het volgende:
OMG!
goed topic dit. Ik stopte al met lezen toen ik ;; zag staan en daarna 'zowiezo'.
Ten slotte las ik nog dat mevrouw denkt dat players niet weten dat ze playen. Nou meid, newsflash, they do.And they love it.
![]()
Echt omg, je komt er wel overheen. 't Is n fase waar je doorheen moet. But one day, you WILL be happy again.
Alleen als je pleunt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not a sinner.
Snap niet dat jij zoiets kunt doen. Meisjes hebben ook gevoelens, daar moet je rekening mee houden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:30 schreef Plums het volgende:
OMG!
![]()
Echt omg, je komt er wel overheen. 't Is n fase waar je doorheen moet. But one day, you WILL be happy again.
Ik ben een meisje.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:33 schreef Michelle.. het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je er leuk aan vind? Meisjes die weken zitten te janken daardoor? Ik vind er niks leuks aan :S
Dit is een leerervaring voor TS. Hebben we allemaal, worden we groot en sterk van.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:34 schreef Pinpas het volgende:
Domme en naïeve mensen zijn wel een heel makkelijk slachtoffer.
Groei op en kweek wat ruggegraat
Snap ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 @ 07:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dit is dan ook de eerste waar ik in reageer in een paar maanden tijd
14.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Snap ik
OT, kind, je bent 14.
Je komt er écht wel overheen, en let gewoon op wat je vriendinnen zeggen. SOMS hebben ze wel gelijk.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:33 schreef Plums het volgende:
[..]
Alleen als je pleunt.![]()
Ik pleunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat valt ook wel mee.. Dat jij nu de hele tijd zit te janken... tja. Je bent gewoon naief en dom.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:33 schreef Michelle.. het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je er leuk aan vind? Meisjes die weken zitten te janken daardoor? Ik vind er niks leuks aan :S
Naast dat: Alles waar je niet dood aangaat maakt je sterker![]()
Waarom zou ik naar een ander forum moeten? Ik maak een topic aan,, jij mag zelf weten of je hem leesst of niet, als het je niet boeit mijn verhaal, dan kan je net zo goed een andere topic starten ofzo..quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:34 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ben een meisje.![]()
Jongens die weken janken.![]()
En serieus, huilen om zo'n dude? Waarom zou je?
En serieus, een tip: ga naar een ander forum. Hier zijn de mensen niet serieus, zeker niet met zo'n verhaal als t jouwe.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik pleunSamen pleunen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat valt ook wel mee.. Dat jij nu de hele tijd zit te janken... tja. Je bent gewoon naief en dom.
Naast dat: Alles waar je niet dood aangaat maakt je sterker
![]()
So true. Hoort bij de leeftijd ofzo.
I'm not a sinner.
Ja, staat in d'r profiel, Oktober 1994quote:
Da's via d'r vriendinnetjes geweestquote:Ik had wel gehoord dat hij zijn vriendin op dat schoolfeest had gedumpt, (dit hoorde ik trouwens pas nadat ik met hem had, ik hoorde het via via)
Aha! Oh de moeilijke wereld van een 14jarige.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, staat in d'r profiel, Oktober 1994.
Volgens mij wist ze al van anderen dat het een player was. Had ik ergens gelezen toen ik door de text browsde.
[..]
Da's via d'r vriendinnetjes geweest
Ga alsjeblieft normaal typenquote:Op woensdag 20 mei 2009 07:42 schreef Michelle.. het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar een ander forum moeten? Ik maak een topic aan,, jij mag zelf weten of je hem leesst of niet, als het je niet boeit mijn verhaal, dan kan je net zo goed een andere topic starten ofzo..
Nja ik ben nu naar school tot 4uur. Ben daarna weer op dit forum. xxdoeei
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:42 schreef Plums het volgende:
[..]
Samen pleunen dan?![]()
So true. Hoort bij de leeftijd ofzo.
Hahaquote:Op woensdag 20 mei 2009 07:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, staat in d'r profiel, Oktober 1994.
Volgens mij wist ze al van anderen dat het een player was. Had ik ergens gelezen toen ik door de text browsde.
[..]
Da's via d'r vriendinnetjes geweest
Je gaat hier niet serieus genomen worden!quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:42 schreef Michelle.. het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar een ander forum moeten? Ik maak een topic aan,, jij mag zelf weten of je hem leesst of niet, als het je niet boeit mijn verhaal, dan kan je net zo goed een andere topic starten ofzo..
Nja ik ben nu naar school tot 4uur. Ben daarna weer op dit forum. xxdoeei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft sugababes geen forum ofzo?Ja dat dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft normaal typenNiemand neemt je serieus als je je punten met komma's vervangt en zelf woorden gaat bedenken
![]()
[..]
[..]
Haha![]()
Hihi![]()
![]()
I'm not a sinner.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:48 schreef Plums het volgende:
[..]
Je gaat hier niet serieus genomen worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.sugababes.nl/forumquote:Heeft sugababes geen forum ofzo?Wedden dat ze als ze 18 is, ze kevin's michaels en achmeds neukt alsof haar leven er van af hangtquote:[..]
Ja dat dus.
Hihi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
http://www.sugababes.nl/forum
[..]
Wedden dat ze als ze 18 is, ze kevin's michaels en achmeds neukt alsof haar leven er van af hangtNou kan ze mooi daarheen. Slotje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heheh inderdaad.Komt ze dan weer zielig doen hier, dat ze geplayed is.
![]()
Denk trouwens niet dat t tot haar 18e gaat duren voordat ze vanalles gaat neuken.Die breezahtjes zijn er al vroeger bij hoor.
I'm not a sinner.
Hahahah nicequote:Op woensdag 20 mei 2009 07:58 schreef kanovinnie het volgende:
Is het heel erg als je een keer geplayed bent?
Want ik ging een tijdje geleden naar een kroeg toe waar ik met een paar jongens en meisjes had afgesproken, en toen was daar een meisje die de hele tijd aan mijn tepels zat, wat ik best vervelend vond. Maar ik liet het haar toch doen, om erbij te horen.
Ik voel me nu eigenlijk gebruikt, heeft er iemand nog een tip voor me?
Ik vind het eigenlijkquote:
Ik denk dat die lui dat wel degelijk wetenquote:Het blijkt trouwens ook dat Players helemaal niet weten dat ze meisjes playen..
Nee inderdaad! Of je moet haar klappen de bitch of je moet haar naaien, want ze wilt toch wel weet je, en dan dump je dr keihard.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk
niet zo nice.
Dat meisje heeft
mij dus gewoon aangerand
En ik kan er nu niets
meer aan doen
toch?
jahh dat kloptquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:02 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Ik denk dat die lui dat wel degelijk weten
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:03 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee inderdaad! Of je moet haar klappen de bitch of je moet haar naaien, want ze wilt toch wel weet je, en dan dump je dr keihard.En tijdens dat naaien, ga je dan es aan haar tepels zitten, kijken of zij dat leuk vind.
De biatch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |