abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2009 @ 08:35:37 #126
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_69282286
Wat een goed plan!

Nog beter: Laten we dit land Nieuw-Marokko noemen, of Marokko aan de Noordzee.
En gelijk de Sharia invoeren. Waarom zouden we alles waar we als Nederlanders trots op zijn behouden?
Het is slecht om niet open te staan voor andere culturen, dus moeten we meteen alles dat niet Nederlands of zelfs anti-Nederlands is maar met open armen binnenhalen.
pi_69284678
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 00:09 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Ja, want de problemen in Gouda hebben te maken met migratie.

Het is wel een feit dat we te maken hebben met de nodige multiculturele problemen. Daarnaast leven we met heel veel mensen in een heel klein landje. Het is wel een keer genoeg zo. Ik ben er behoorlijk zeker van dat veel mensen er zo over denken. Laten we eerst maar eens met interne problematiek aan de gang gaan, voordat we weer meer nieuwkomers toe laten.
pi_69285741
Handig zo'n bericht zo vlak voor de Europese verkiezingen. Een stem voor Europa is een stem voor meer Marokkanen!
pi_69318279

[ Bericht 100% gewijzigd door paddy op 28-05-2009 08:45:28 ]
pi_69335199
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:56 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Dat zal allemaal best, maar de politiek hoeft natuurlijk niet in te gaan op ieder sentiment dat onder de bevolking speelt. Je kunt wel zeggen dat je het zoveel mogelijk homogeen houden van de Nederlandse bevolking belangrijker vindt dan gezonde overheidsfinanciën, maar dat is mijns inziens helemaal niet redelijk. Dat is sentiment.

Het steeds maar verhogen van de pensioengerechtigde leeftijd is gewoon geen structurele oplossing, want het echte probleem (de veroudering van de bevolking) blijft onverminderd bestaan.
Het echte probleem is dat de overheid per definitie alleen maar meer geld uitgeeft. Laten we daar eens mee beginnen.

Verder is het bijstellen van de pensioenleeftijd een logische zaak. De huidige leeftijd is in 1957 zo ongeveer opgesteld, toen men <10 jaar te leven had na het behalen van deze leeftijd. Dat is inmiddels ietwat anders geworden. Dus is de opzet van het stelsel niet meer bij de tijd. Dat wist men al lang natuurlijk in Den Haag. Maar niemand heeft het lef om er iets aan te doen. Als we niets blijven doen dan gaat de premie voor de AOW volledig uit de hand lopen. Dan is het bepaald geen solidair stelsel meer. Maar ja, nu ben je als jongere al de sigaar - je betaalt premie terwijl je nog maar moet zien of je zelf ooit iets daarvan gaat zien.

De oplossing van meneer denktank is absurd omdat het niets aan de structurele oorzaak doet. Sowieso vraag ik me af waar werk voor die nieuwe mensen vandaan moet komen. Daarnaast hebben we zat potentiele arbeidskrachten in Nederland zelf.
pi_69337171
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 08:58 schreef tweaald het volgende:
--
Nou er wonen niet alleen berbers en arabieren in afrika. Maar dat is een beetje algemene kennis.

[ Bericht 27% gewijzigd door paddy op 28-05-2009 08:45:54 ]
pi_69337195
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 08:35 schreef Ixnay het volgende:
Wat een goed plan!

Nog beter: Laten we dit land Nieuw-Marokko noemen, of Marokko aan de Noordzee.
En gelijk de Sharia invoeren. Waarom zouden we alles waar we als Nederlanders trots op zijn behouden?
Het is slecht om niet open te staan voor andere culturen, dus moeten we meteen alles dat niet Nederlands of zelfs anti-Nederlands is maar met open armen binnenhalen.
Sharia is alleen een verschijning in het Midden Oosten.
  zondag 24 mei 2009 @ 14:15:02 #133
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_69350343
Vandaag las ik in het NRC (bijlage) "van de top 200 overlastgevende jongeren in Slotervaart betreft het 199 Marokkanen en 1 Turk". Tevens "70% van de Marokkaanse jongeren in Amsterdam is opgepakt geweest door de politie"..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_69352878
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:15 schreef Napalm het volgende:
Vandaag las ik in het NRC (bijlage) "van de top 200 overlastgevende jongeren in Slotervaart betreft het 199 Marokkanen en 1 Turk". Tevens "70% van de Marokkaanse jongeren in Amsterdam is opgepakt geweest door de politie"..
Jaja ..het is een zeer kleine minderheid, die het verpest voor de grote groep welwillende marokkanen, lees je altijd
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zondag 24 mei 2009 @ 17:44:41 #135
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_69356230
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:39 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Als je iemand corrigeert, doe het dan goed. De Sharia is wetgeving volgens de Islam. Het komt dus niet alleen in het Midden Oosten voor. Ook in landen in Afrika en het Verre Oosten komt het voor. Misschien niet met de status van wet, maar wel als gewoonte recht.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_69357567
quote:

Of eigenlijk om te janken, die statistieken. In ieder geval wel glashard aantoonbaar waar de pijn zich bevindt.
pi_69357614
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:39 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Waar kan je die oogkleppen kopen?
  zondag 24 mei 2009 @ 18:23:34 #138
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_69357641
Dit bericht is weer typisch een gevalletje plaat voor de kop. Maar ja, het is makkelijk om dit soort plannen te lanceren vanuit je dure villa die ver buiten de volkswijken staat.
pi_69357679
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:23 schreef thewishmaster het volgende:
Dit bericht is weer typisch een gevalletje plaat voor de kop. Maar ja, het is makkelijk om dit soort plannen te lanceren vanuit je dure villa die ver buiten de volkswijken staat.
Juistum.
De beste stuurlui staan aan wal.
pi_69357792
Als die marokkanen dan zo goed zijn voor de economie waarom in het in marokko dan nog zo'n pleuresbende?

Alhoewel, ze hebben wel allemaal schoteltelevisie.
pi_69357922
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:27 schreef buachaille het volgende:
Als die marokkanen dan zo goed zijn voor de economie waarom in het in marokko dan nog zo'n pleuresbende?
[ afbeelding ]
Alhoewel, ze hebben wel allemaal schoteltelevisie.
Omdat sommigen zaken graag anders zien dan dat ze zijn.
(politiek correcte mensen enzo...)
pi_69404539
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:22 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Waar kan je die oogkleppen kopen?
Waar kan ik die Indoctrinatie spuitje van je kopen.

Of moet ik een manipulatie slaap pil innemen.

pi_69404603
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:44 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Als je iemand corrigeert, doe het dan goed. De Sharia is wetgeving volgens de Islam. Het komt dus niet alleen in het Midden Oosten voor. Ook in landen in Afrika en het Verre Oosten komt het voor. Misschien niet met de status van wet, maar wel als gewoonte recht.
Ja in een boerendorp ergens in de Middle of Nowhere. Als of dat iets moet voorstellen.In Afrika kunnen ze niet eens hun eigen naam schrijven......
pi_69404802
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:21 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Waar kan ik die Indoctrinatie spuitje van je kopen.

Of moet ik een manipulatie slaap pil innemen.

Bij hetzelfde adres waar je je oogkleppen hebt gekocht.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 08:09:28 #145
170945 smoekie
individualist
pi_69407698
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:33 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Nee, je hebt gelijk, dat mag niet. Maar ik heb het een beetje gehad met het ophemelen van Chinese migranten...
Jij kan het best zat zijn, dat ophemelen van de chinese migranten, maar feit is en blijft dat je van hen nagenoeg geen last hebt. Dus ja. laten ze dan lekker hun voorbeeld noemen, zijn ze overal vanaf.
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:23:17 #146
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_69408838
quote:
Dus de mensen die roepen dat het altijd de Marokkanen zijn liegen gewoon.
The End Times are wild
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:27:50 #147
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_69408931
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:44 schreef Leevancleef het volgende:
Deze man heeft een goed punt, en het is mooi dat hij het statement durft te maken in een Nederland dat sterk tegen immigratie is gekant.

Meer immigratie om het vergrijzingsprobleem op te lossen acht ik een stuk aantrekkelijker dan veel langer doorwerken. Ik persoonlijk vertik het om ook maar een jaartje langer te werken vanwege het verstokte anti-immigratiedenken van veel Nederlanders. Het krijgen van kinderen promoten onder autochtonen lijkt me lastig zonder te interfereren in mensen hun privésfeer, wat onethisch is.
Nee, en hele buurten die geterroriseerd worden door Marokkanen tast de privesfeer van mensen niet aan!

Bovendien heeft zo'n immigrant pas nut als hij wat bijdraagt aan de maatschappij, en dat soort immigraten moet nog gevonden worden. Wij gaan het echt niet trekken wanneer er 200 ipv 100 criminele jongeren op straat rondlopen. De kosten van de multikul-samenleving overtreffen die van de vergrijzing. Beter zetten we de immigratie stop om de vergrijzing te kunnen betalen.

De enige gewenste emigranten zijn juist Nederlanders. In Zweden en Noorwegen proberen ze die juist te lokken met banen en huizen. Ze werken hard, leren de taal en passen zich aan.
The End Times are wild
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:11:57 #148
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_69410087
quote:
Ik bemoei me eigenlijk nooit met de vele Marokkanentopics op dit forum omdat de discussies al snel wat onsmakelijk worden. Het hierboven genoemde verhaal in NRC Handelsblad, overigens een opinieverhaal, bevatte in de slotalinea een wat mij betreft wat schokkende uitspraak die aangeeft dat de hoop op verbetering van de situatie bijna nihil is. En dat stemt mij somber.
quote:
"Er zit hier gewoon een heel grote groep criminele vaders. Deze factor wordt zelden genoemd in het verhaal", zegt procesmanager van de gezinsbezoekers Mourad Taimounti van Stichting Aanpak Overlast Amsterdam. "Die criminele vader weet: misdaad loont heel erg in Nederland. Je verdient bakken met geld met de drugshandel en de pakkans is vrijwel nihil. Dat zijn de vaders die je in je gezicht uitlachen als je ze vertelt [dat hun zoon zijn school moet afmaken."
Dit is ook een naar citaat.
quote:
Volgens het Amsterdamse bureau voor Onderzoek en Statistiek verlaat ruim zestig procent van de Marokkaanse jongeren tussen de 17 en 23 de school voortijdig zonder 'startkwalificatie'. In 2006 was 39 procent van de Marokkaanse jongeren werkloos. Van alle Marokkaanse mannen in Nederland tussen de 40 en 64 jaar leeft 62 procent van een uitkering. Behalve twee Marokkaanse winkeliers op het Allebéplein in Slotervaart, kwam ik in twee jaar tijd in Slotervaart niet één Marokkaan van boven de vijftig tegen die werkte.
Of deze
quote:
De realiteit werd gekenmerkt door de aanwezigheid van structurele ernstige criminaliteit die jarenlang kon voortwoekeren, zonder dat de politie en justitie echt ingrepen. Een reeks van Marokkaanse overlastgroepen en criminele straatgroepen domineerden en terroriseerden hele buurten. In één van de buurten, op steenworp afstand van het politiebureau, kon bijvoorbeeld ruim drie jaar lang een grote professionele scooterdieven- en helersbende ongestoord zijn gang gaan. Een groot deel van de bewoners was en is te bang om zelfs maar aangifte te doen en heeft het vertrouwen in de rechtsstaat volledig verloren.
En dit is de auteur
quote:
Hans Anderson Toussaint, freelance journalist. Binnenkort verschijnt van zijn hand 'Staatssecretaris of seriecrimineel; het smalle pad van de Marokkaan' (Bert Bakker).; Het binnenkort te verschijnen boek van Andersson Toussaint is geschreven in opdracht van de Stichting Politie en Wetenschap van de politieacademie. Op 11 juni is er in de Rode Hoed in Amsterdam een debat n.a.v. het boek, onder leiding van Felix Rottenberg.; Vrijwel nergens is het wij-zij-denken zo sterk ontwikkeld als bij de Marokkaanse gemeenschap; Een grote groep daders die zij voortdurend oppakken komt steeds weer op vrije voeten.

[ Bericht 22% gewijzigd door Dwersdriever op 26-05-2009 10:17:17 ]
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:47:39 #149
170945 smoekie
individualist
pi_69420328
zum kotsen
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:43:15 #150
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_69422069
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:11 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Ik bemoei me eigenlijk nooit met de vele Marokkanentopics op dit forum omdat de discussies al snel wat onsmakelijk worden. Het hierboven genoemde verhaal in NRC Handelsblad, overigens een opinieverhaal, bevatte in de slotalinea een wat mij betreft wat schokkende uitspraak die aangeeft dat de hoop op verbetering van de situatie bijna nihil is. En dat stemt mij somber.
[..]

Dit is ook een naar citaat.
[..]

Of deze
[..]

En dit is de auteur
[..]

Dit stemt wel redelijk overeen met de geluiden die ik uit deze buurt (waar ik ooit ben opgegroeid) hoor. Twee citaten van een politieagent:
Het meest waardevolle stukje grond in deze buurt heet "politiebureau" (Postjesweg/Aug. Allebéplein)
en:
In deze buurt woont NIEMAND, en zeker geen Marokkaan, die ook maar een vinger uitsteekt bij het bestrijden van de criminaliteit en relletjes die om het minste of geringste ontstaan.

Zonde. Deze buurt was begin jaren 80 een welvarend deel van de stad. Als ik er tegenwoordig doorheen rij (en dat is regelmatig, aangezien ik nog steeds familie in Amsterdam heb) zie ik een steeds verder aftakelend stadsdeel.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')