Medium gaat dus naar CBS.quote:NBC has pulled the plug on My Name is Earl. The show's sidekick, Ethan Suplee, confirmed the news via Twitter. "Just got the call that My Name Is Earl has been canceled," he wrote. "They sure did take their time with that decision -- or rather informing us of it." An Earl insider says execs at 20th Century (the show's producer) are in discussions with Fox and ABC about picking up the four-year-old comedy.
* NBC has passed on ordering another season of Medium. However, CBS, which owns the show, is expected to pick it up and pair it on Fridays with Ghost Whisperer.
* CBS is disbanding The Unit after four seasons. No talk of another network rescuing it
Big bang aangepast.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:21 schreef athlonkmf het volgende:
The big bang theory is ook voor 2 extra seizoenen ordered he.
En tja... reaper...
Reaper is nog niet 100% zeker, maar Tyler Labine (Bert "Sock" Wysocki) heeft al een rol in de nieuwe FOX serie Sons of Tucson.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef LadyBugLydia het volgende:
Darn, Reaper en Samantha Who zijn dingen die ik echt graag keek..Reaper is nog niet 100% zeker toch?
SUpernatural![]()
Dollhouse![]()
Ghost WHisperer (kleine)
Dat hoop ik! Ik vind het een leuke serie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:23 schreef Symer het volgende:
Ik las dat My Name Is Earl misschien nog gered gaat worden door Fox of ABC.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:23 schreef Symer het volgende:
Ik las dat My Name Is Earl misschien nog gered gaat worden door Fox of ABC.
14 juni komt seizoen 2quote:Op donderdag 21 mei 2009 04:28 schreef Schenkstroop het volgende:
'True Blood' komt ook weer terug rond de zomer.
Dexter: krijgt iig nog 2 seizoenen, seizoen 4 begint in de herfstquote:Op donderdag 21 mei 2009 04:14 schreef Sebasser het volgende:
Iemand die iets meer weet over de serie's Dexter, Leverage, Burn notice en Psych?
Wow, dank je!! Damn, ben dus blijkbaar niet de enige met een goede smaak voor series, dat ze allemaal doorgaanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:01 schreef Steve het volgende:
- Nip Tuck Er komen nog 19 afleveringen, eerste paar vanaf januari 2009, de laatste paar in januari 2010
- Sons of Anarchy Seizoen 2 zal ergens eind dit jaar beginnen. Ik gok September ofzo.
- Merlin (UK) Er komt een tweede reek.
- Army wives Derde seizoen begint op 7 juni 2009
- In Treatment Seizoen 2 is nu bezig.
HBO wordt een beetje genegeerd ofzo, terwijl daar dé beste series vandaan komen.quote:
quote:Hung is a comedy show from HBO, created by Dmitry Lipkin & Colette Burson. It stars Thomas Jane as Ray Drecker, a well-endowed struggling high school basketball coach who figures out a way to use his best asset. The show's pilot is directed by filmmaker Alexander Payne. Payne serves as executive producer along with Lipkin, Burson, and Blueprint Entertainment. Lipkin and Burson’s script was the first major purchase by the network’s new entertainment president Sue Naegle in April of 2008. This move led the writers to immediately work on five more episodes for the series, a total of ten episodes. On December 18, 2008, it was annouced HBO picked up the dark comedy. The show will premiere in June 2009.
Was in 2008 al voor 4 nieuwe seizoenen vernieuwdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Onderstaande zenders hebben veel series hebben die nu of in de zomer worden uitgezonden, nieuwe seizoenen van series moeten voor volgend jaar dus nog bekend worden gemaakt.
FX
?
It's Always Sunny in Philadelphia
Aangepast.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:28 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Was in 2008 al voor 4 nieuwe seizoenen vernieuwd
Wow dacht echt dat Curb your Enthusiasm was geeindigt. Kennelijk niet.. toch maar weer eens 6 seizoenen herkijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Onderstaande zenders hebben veel series hebben die nu of in de zomer worden uitgezonden, nieuwe seizoenen van series moeten voor volgend jaar dus nog bekend worden gemaakt.
HBO
Curb Your Enthusiasm
quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:02 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Wow dacht echt dat Curb your Enthusiasm was geeindigt. Kennelijk niet.. toch maar weer eens 6 seizoenen herkijken.
Kan niet wachten.quote:Exclusive: 'Seinfeld' cast to appear on 'Curb Your Enthusiasm'
Mar 5, 2009, 04:06 PM | by Lynette Rice
The Seinfeld cast is making another must-see appearance. EW has learned exclusively that the four stars of NBC's long-running comedy -- Jerry Seinfeld, Julia Louis-Dreyfus, Jason Alexander, and Michael Richards -- will be featured in a multiple-episode story arc on HBO's Curb Your Enthusiasm this fall. The cameos will mark the first time that all four actors have appeared together in a scripted TV show since Seinfeld went off the air nearly 11 years ago. No date has been set for this event, or for Curb's seventh season, which will run for 10 weeks. Curb, of course, was created by and stars Larry David, the cocreator of Seinfeld.
The episodes, which are currently shooting in Los Angeles, appear to represent a continuation of David's relationship with the Seinfeld stars. As Curb fans know, Seinfeld, Louis-Dreyfus, and Alexander have made individual appearances on the award-winning series over the years.
Als het goed is zijn 5 van de 13 afleveringen van het eerste seizoen al uitgezonden. Kings is in het nieuwe uitzendschema niet terug te vinden, maar toch heeft NBC besloten om de resterende 7 afleveringen uit te ze zenden. Het is nu toch relatief rustig op de TV zenders, dus ze hebben wel een plek vrij voor deze serie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, Kings (NBC) cancelled? Ik had ergens anders begrepen dat er in juni nieuwe afleveringen komen
(of misschien dat het al opgenomen afleveringen zijn die dan worden uitgezonden)
Kijk, dat verklaart. Die 5 heb ik dus al gezienquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Als het goed is zijn 5 van de 13 afleveringen van het eerste seizoen al uitgezonden. Kings is in het nieuwe uitzendschema niet terug te vinden, maar toch heeft NBC besloten om de resterende 7 afleveringen uit te ze zenden. Het is nu toch relatief rustig op de TV zenders, dus ze hebben wel een plek vrij voor deze serie.
Probeer myepisodes.comquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:56 schreef tass het volgende:
Vraagje: waar zou ik kunnen vinden wanneer de series allemaal weer beginnen???
Ik heb mijn eigen lijst met series die ik kijk en hou graag bij wanneer ze worden uitgezonden zodat ik ze niet kan vergeten ;-)
Ik gebruik meestalquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:56 schreef tass het volgende:
Vraagje: waar zou ik kunnen vinden wanneer de series allemaal weer beginnen???
Ik heb mijn eigen lijst met series die ik kijk en hou graag bij wanneer ze worden uitgezonden zodat ik ze niet kan vergeten ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |