Oh dat zit hier wel goedquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Bij mij wordt mijn huid lelijk als ik niet 8 uur geslapen heb!
Omdat ik 2x ga sporten; ik heb dus veel eten nodig. Maar zo bij elkaar (en vooral ook op mijn bureauquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je het nu al veel vindt, waarom haal je dan niet iets weg?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In dit topic krijgt het toch een heel andere betekenis
Duurt zo lang ook om dat allemaal op te etenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat ik 2x ga sporten; ik heb dus veel eten nodig. Maar zo bij elkaar (en vooral ook op mijn bureau) lijkt het echt superveel!
Ah, okee.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat ik 2x ga sporten; ik heb dus veel eten nodig. Maar zo bij elkaar (en vooral ook op mijn bureau) lijkt het echt superveel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel dus niet het lijf he van 15-20 cm, maar met poten en alquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is een dikke vette overdrijvingDat zou geen spin meer zijn, maar een kat met 8 poten
Als vriendlief er niet is, bel ik nog steeds gerust mijn moeder om spinnen weg te halen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:16 schreef Chicolate het volgende:
In een wcpapiertje pletten (dus altijd wcrol op je kamer) en dan meteen in de wc gooien en doortrekken!
Ik vond laatst een spin ín mn bed, toen heb ik toch even mn vader geroepen ...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is echt gemeen!!
Zelfs muggen vang ik, en laat ik dan los, ik ben echt verschrikkelijk
15 cm, dat is een geodriehoek! With all due respect voor jouw vast uber-griezelige ervaring met de spin: zulke grote komen niet voor in NLquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet het lijf he van 15-20 cm, maar met poten en alVond dat toch behoorlijk groot hoor
Ik heb ook eens zo'n joekel bij iemand het huis in zien lopen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:50 schreef Daph_ het volgende:
Ik bedoel dus niet het lijf he van 15-20 cm, maar met poten en alVond dat toch behoorlijk groot hoor
Oh joepie!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
CF! Ik ga je pakje nu op de post doen![]()
fijne dag allen!
Het is écht gebeurdquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
15 cm, dat is een geodriehoek! With all due respect voor jouw vast uber-griezelige ervaring met de spin: zulke grote komen niet voor in NL
Zo'n ervaring dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:56 schreef P.F het volgende:
Ik heb een keer een zwarte gezien die zo dik was als een vogelspin. Ruim 10 cm inclusief poten. Ik was in de schemer aan het typen op een zwart toetsenbord en opeens bewoog dat toetsenbord
AAAAAAAAAAAH
Incl. poten heb ik er wel eens zo één zien zitten in de schuur van de buren. Dat beest was echt húúúge. Was een grote dikke zwarte spin,quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
15 cm, dat is een geodriehoek! With all due respect voor jouw vast uber-griezelige ervaring met de spin: zulke grote komen niet voor in NL
Lolquote:
Gister:quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:25 schreef P.F het volgende:
Ik moet weer lijstjes posten want ik eet weer slecht
Ik kan het me niet voorstellen, ik heb nu vaker pukkeltjes dan ik had vóór ik aan de pil begonquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:22 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb mezelf net op een gebakje getrakteerd omdat ik iets heb gedaan waar ik al tijden tegenaan hikte, namelijk naar de dokter gaan vanwege veel puistjes op mijn rug. Ik vond het eigenlijk niet ernstig genoeg om de man mee lastig te vallen, maar ik ergerde me er wel aan. Zeker met het bikini seizoen voor de deur... Nu heb ik een creme meegekregen, hopelijk werkt het! de huisarts begon overigens ook nog over anticonceptie, volgens hem waren alle pillen tegewoordig goed tegen puistjes. Ik betwijfel het, maar ik ben er verder maar niet op ingegaan. Hij had het ook over een nieuwe pil met biologische oestrogenen, zou beter zijn dan de kunstmatige.
En het gebakje (appelrondo) was lekker!
En die advertentie, hihiiihiii!
Goed dat je naar de dokter gegaan bent. Ik denk zelf ook altijd dat ik me aanstel, maar in de praktijk valt dat meestal wel meequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:22 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb mezelf net op een gebakje getrakteerd omdat ik iets heb gedaan waar ik al tijden tegenaan hikte, namelijk naar de dokter gaan vanwege veel puistjes op mijn rug. Ik vond het eigenlijk niet ernstig genoeg om de man mee lastig te vallen, maar ik ergerde me er wel aan. Zeker met het bikini seizoen voor de deur... Nu heb ik een creme meegekregen, hopelijk werkt het! de huisarts begon overigens ook nog over anticonceptie, volgens hem waren alle pillen tegewoordig goed tegen puistjes. Ik betwijfel het, maar ik ben er verder maar niet op ingegaan. Hij had het ook over een nieuwe pil met biologische oestrogenen, zou beter zijn dan de kunstmatige.
En het gebakje (appelrondo) was lekker!
En die advertentie, hihiiihiii!
Ik had ten tijde van de Mirena ook altijd wel een puistje in m'n gezichtquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, ik heb nu vaker pukkeltjes dan ik had vóór ik aan de pil begon
Ja, dat gevoel heb ik ook altijd. Maar ondertussen dreigde de meneer om de huisarts te bellen en een afspraak voor mij te maken, dus moest ik wel om mijn eer te redden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed dat je naar de dokter gegaan bent. Ik denk zelf ook altijd dat ik me aanstel, maar in de praktijk valt dat meestal wel mee. Mark heeft ook last van puistjes op z'n rug. Hij gebruikt ook een crème. Ik geloof dat het wel beter is geworden.
Vroeger had ik er meer last van (maar toen ook nog niet zo veel). Slechts af en toe zit er één naast m'n neus of op m'n kin ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Iedereen reageert toch anders op die hormonen...
Ik heb ook nog steeds puistjes, zouden na de puberteit toch over moeten zijn zou je denken.
Ja, daarom vond ik zijn stelling nogal twijfelachtig. Hij vond het volgens mij sowieso raar dat ik geen pil meer wilde slikken. Ik heb het er maar op gehouden dat ik op dit moment geen anticonceptie nodig heb en daarom ook geen onnatuurlijke hormonen wilde slikken. Waarop hij begon over de nieuwe pil met biologische hormonen... Tja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Iedereen reageert toch anders op die hormonen...
Ik heb ook nog steeds puistjes, zouden na de puberteit toch over moeten zijn zou je denken.
Echt? Ik was gisteren ook bij de huisarts, om te vragen naar mogelijkheden zonder hormonen, en zij zei meteen dat het van mijn klachten bekend was dat ze voor konden komen bij vrouwen die de pil slikken. Zo'n arts zou dan toch moeten weten dat het niet voor iedereen hetzelfde werkt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik zijn stelling nogal twijfelachtig. Hij vond het volgens mij sowieso raar dat ik geen pil meer wilde slikken. Ik heb het er maar op gehouden dat ik op dit moment geen anticonceptie nodig heb en daarom ook geen onnatuurlijke hormonen wilde slikken. Waarop hij begon over de nieuwe pil met biologische hormonen... Tja.
En dat laatste had ik dus ook een beetje. Veel last heb ik er niet van, behalve dat ik het zelf vies vind. Maar het is nu wel mooi geweest, ik wil er eens definitief vanaf.
dan je lichaam van nature zou aanmaken als je niet zwanger bentquote:Misschien hebben die natuurlijke hormonen wel minder bijwerkingen, maar hoe dan ook is het volgens mij wel een grotere hoeveelheid dan je lichaam van nature zou aanmaken, of niet?
Toch vreemd, je lichaam is niet gemaakt om jaren achter elkaar zwanger te zijn...quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dan je lichaam van nature zou aanmaken als je niet zwanger bentde pil simuleert zwangerschap...toch?
t schijnt vooral dat de biologische oestrogenen minder negatief effect hebben op dingen als libido... er was pas een interessante oprah uitzending over de invloed van hormonen op vrouwen, vooral toegespitst op de overgang, maar toch...
Heel weinig maar niet niets? Wat merk je dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mirena is heel licht qua hormonen he. Geeft geloof ik in een week af wat je dagelijks met de pil binnenkrijgt.
Ik merk zelf heel weinig van de Mirena.
Rond eisprong en menstruatie (die ik dus ook niet meer hebquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heel weinig maar niet niets? Wat merk je dan?
ik had weer dezelfde lieve dame op 't postkantoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh joepie!
En ik ga nu keihard verslagen tikken
Google eens op Gynefix. Kleiner dan een standaard koperspiraaltje, waardoor je minder last zou moeten krijgen van de sterkere bloedingen die normaal bij een koperspiraaltje horen. Ook makkelijker in te brengen omdat 'ie kleiner is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Toch vreemd, je lichaam is niet gemaakt om jaren achter elkaar zwanger te zijn...
Hm, die biologische dingen heeft mijn huisarts gisteren niet genoemd. Ach ja, ik heb nu toch al besloten dat ik een koperspiraaltje ga proberen. Ik ben al sinds m'n 15e aan de hormonen en die dingen beïnvloeden dus al die tijd al m'n stemming en libido, ik wil weleens weten wat nou van mezelf komt en wat van de pil.
De huisarts vroeg nog hoe mijn eigen cyclus eruitzag voor de pil. Ehh, geen idee.
Je hoeft voor het experiment vast geen drie pakken crackers en zes zakken chips te eten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:21 schreef P.F het volgende:
godver ik wil vandaag gezond eten en nu moet ik voor een experiment chips en cream crackers eten en zo maar ik wil niet
Bingo! Volgens mij was het Qlairaquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:17 schreef Phaidra het volgende:
Ik weet ook niet precies hoe het zit. Hij zei dat die nieuwe pil pas vanaf deze week op de markt was gekomen. Ben de naam even kwijt, maar het begon met een q. Ik kan er met google ook nog niets over vinden.
Oh jee, da's niet fijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijstje!
O: Special K met halfvolle melk
S: Steppen!
T: 5 amandelen ofzo
T: 2 sesam-crackertjes met zachte geitenkaas
L: twee sneetjes brood met roerei met tomaat![]()
T: vanille yoghurt
T: ananasschijven
D: ? want bij moeders thuis![]()
D wordt waarschijnlijk haastwerk want oma licht weer in het ziekenhuisDus we gaan vanaaf ook om 7 uur naar bezoekuur (en we komen om half 7 aan op het station
)
Zonder D zit ik rond de 940 kcal, met sporten erbij is dat dus wat weinig (er van uit gaande dat ik weinig D binnen krijg). Ik ga kijken wat de D wordt en anders eet ik in de avond nog wat als T (mn mams is morgen jarig dus er is vast genoeg in huis
)
Bardienst en daardoor laat thuis. En dan willen we niet gelijk naar bed, dus het is al twee avonden achter elkaar echt veel te laatquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heb je gedaan, dan?
Kan je de komende dagen lekker uitrusten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bardienst en daardoor laat thuis. En dan willen we niet gelijk naar bed, dus het is al twee avonden achter elkaar echt veel te laat
Ze kwakkelt al een tijdje, helaas.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh jee, da's niet fijn. Wat heeft ze?
awhquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ze kwakkelt al een tijdje, helaas.
Nu was het dat ze ineens heel veel last had van haar rug, plus een bobbel ergens waar die niet hoorde? Kortom, gisteren kon ze ineens zelfs niet meer staan ermee en toen is ze wéér met de ambulance naar het ziekenhuis gebrachtEn de doktoren weten (nog) niet wat het is.
Baah.
Maria!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
D wordt waarschijnlijk haastwerk want oma licht weer in het ziekenhuis
Die heeft ook mijn voorkeur. Ik moet niet vergeten binnenkort de huisarts eens te bellen. Het enige waardoor ik nog niet helemaal enthousiast ben is omdat m'n vriendin de Gynefix heeft gehad, en ze die echt al heel snel alweer kwijt was.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Google eens op Gynefix. Kleiner dan een standaard koperspiraaltje, waardoor je minder last zou moeten krijgen van de sterkere bloedingen die normaal bij een koperspiraaltje horen. Ook makkelijker in te brengen omdat 'ie kleiner is.
Nee helaas; te druk. Maar ik moet ook niet zeiken. Het is twee avonden in het jaar, dus dat moet ik gewoon kunnen overlevenquote:
Nu ben ik benieuwd!quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had weer dezelfde lieve dame op 't postkantoor![]()
maar, hij is onderweg, let niet op de binnenkant van het pakpapier![]()
hij moest helaas als pakketje
want hij pastte niet meer door de brievenbus
Net bespreking gehad voor een vak en gaan dat vak naar alle waarschijnlijkheid halendus dat is positief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover taalnazi CF![]()
Ik vind dat zo treurig, oudere mensen die langzaam maar zeker gaan aftakelen... Dat je alleen maar kunt toekijken hoe ze steeds minder kunnen en artsen die er vaak ook zo weinig aan kunnen veranderen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nu was het dat ze ineens heel veel last had van haar rug, plus een bobbel ergens waar die niet hoorde? Kortom, gisteren kon ze ineens zelfs niet meer staan ermee en toen is ze wéér met de ambulance naar het ziekenhuis gebrachtEn de doktoren weten (nog) niet wat het is.
Baah.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd!klopt! dat weet ik ! heus! ik geef 't toetsenbord op de uni de schuld..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover taalnazi CF
oh, en het is een kruising tussen sinterklaaspapier en nog iets
Ja doei.
Quatsch! Pillen met levonorgestrel en gestodeen hebben een relatief hoge intrinsieke androgene activiteit, wat betekent dat je er puistjes van kan krijgen. Levonorgestrel is van die 2 een sterker androgeen, dat zit o.a. in Microgynon, Rievidon, Stediril.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:22 schreef Phaidra het volgende:
de huisarts begon overigens ook nog over anticonceptie, volgens hem waren alle pillen tegewoordig goed tegen puistjes. Ik betwijfel het, maar ik ben er verder maar niet op ingegaan. Hij had het ook over een nieuwe pil met biologische oestrogenen, zou beter zijn dan de kunstmatige.
Kwijt was?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die heeft ook mijn voorkeur. Ik moet niet vergeten binnenkort de huisarts eens te bellen. Het enige waardoor ik nog niet helemaal enthousiast ben is omdat m'n vriendin de Gynefix heeft gehad, en ze die echt al heel snel alweer kwijt was.
Ik merk trouwens nog héél weinig van het stoppen met de pil. Ik heb alleen zo'n beetje continu hoofdpijn.
Hij was er gewoon uitgekomen! Ze was naar het toilet geweest om te plassen en ze kwam terug met dat spiraaltje in d'r hand. In de UB.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Kwijt was?Dat hij niet op z'n plaats bleef zitten ofzo?
Haha, ik wist wel dat ik op je kon rekenen! Ik had dit praatje niet zo 1-2-3 klaarliggen, daarom heb ik het maar gelaten bij het optrekken van mijn wenkbrauw. Ik kwam er niet voor anticonceptie, en ik laat het me al helemaal niet meer aanpraten voorlopigquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Quatsch! Pillen met levonorgestrel en gestodeen hebben een relatief hoge intrinsieke androgene activiteit, wat betekent dat je er puistjes van kan krijgen. Levonorgestrel is van die 2 een sterker androgeen, dat zit o.a. in Microgynon, Rievidon, Stediril.
Oestrogeen heeft een anti-androgeen effect en dat zit in alle pillen, maar je huisarts weet niet echt goed waar 'ie het over heeft. Misschien moet 'ie ze zelf een keer uittesten, kijken hoe hij er zelf op reageert. Wedden dat 'ie zich dan opeens wel goed gaat inlezen?
Ik ben zo klaar met mannen die denken dat ze alles weten over vrouwen en hormonen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Quatsch! Pillen met levonorgestrel en gestodeen hebben een relatief hoge intrinsieke androgene activiteit, wat betekent dat je er puistjes van kan krijgen. Levonorgestrel is van die 2 een sterker androgeen, dat zit o.a. in Microgynon, Rievidon, Stediril.
Oestrogeen heeft een anti-androgeen effect en dat zit in alle pillen, maar je huisarts weet niet echt goed waar 'ie het over heeft. Misschien moet 'ie ze zelf een keer uittesten, kijken hoe hij er zelf op reageert. Wedden dat 'ie zich dan opeens wel goed gaat inlezen?
Ik ben zo klaar met mannen die denken dat ze alles weten over vrouwen en hormonen.
Typisch gevalletje stomme huisarts. Eerst krijg je een pil voorgeschreven waarvan bekend is dat 'ie puistjes kan veroorzaken, daarna geeft 'ie je een medicijn tegen de acne die de vorige pil heeft veroorzaakt. De Diane heeft als bekende bijwerking dat je er depressieve gevoelens van kunt krijgen!!!! De Diane staat niet als ac-pil geregistreerd, maar als medicijn tegen zware acne. En naar mijn bescheiden mening die ik nu even niet onder stoelen of banken schuif, is het troep.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:17 schreef SiTu het volgende:
Spinaziesoep is superlekker en heel snel klaar![]()
Ik kreeg van mijn vorige pil heel veel pijnlijke ontstekingen in mijn gezicht, nog niet eens puistjes maar gewoon rode bulten. Ik geloof dat het een soort generieke vorm van de microgynon was, en dan de lichtste.
Nu heb ik de diane 35 (nahja, gratiëlla 35) en die werkt prima. Ik vraag me wel vaak af of ik zo emotioneel ben door de pil of dat ik het gewoon ben.
Oh mèn...quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij was er gewoon uitgekomen! Ze was naar het toilet geweest om te plassen en ze kwam terug met dat spiraaltje in d'r hand. In de UB.. Nu heeft ze een koperspiraaltje.
Ik las dat het inbrengen van een Gynefix wel enige deskundigheid en ervaring van de arts vereist, dus misschien had ze net een verkeerde gyn gehad of zo...
Maria, sterkte! En beterschap voor je oma!quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Baah.
Volgens mij is het bij dames die nog geen kinderen hebben gekregen vrij gebruikelijk om ze door te sturen naar de gyn? Voor evt verdovingen enzo?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh mèn...![]()
Hopelijk was ze een enorme uitzondering.
Gyn? Gewone spiraaltjes kunnen ook bij de huisarts, deze niet?
De naam zegt het al he, gynefix...quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh mèn...![]()
Een normaal spiraaltje zit los en heeft plastic weerhaken waardoor 'ie er niet spontaan uitvalt, de gynefix is smal en zit in de baarmoederwand geprikt. Maar ook een 'gewoon' spiraaltje kan er spontaan uit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij was er gewoon uitgekomen! Ze was naar het toilet geweest om te plassen en ze kwam terug met dat spiraaltje in d'r hand. In de UB.. Nu heeft ze een koperspiraaltje.
Ik las dat het inbrengen van een Gynefix wel enige deskundigheid en ervaring van de arts vereist, dus misschien had ze net een verkeerde gyn gehad of zo...
Ja, geen pakjes-meuk maar écht koken, dat vond er ook tof aan lijken!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maria, goed dat het wat lijkt! Het is in ieder geval niet van die smakeloze Sonja-rommel; lekker veel verse kruiden enzo
Euhm, nee, onze huisarts (ze heeft dezelfde als ik) deed dit niet zelf.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh mèn...![]()
Dank je wel! Ze heet Mare en ze is heel mooi en lief.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:14 schreef Phaidra het volgende:
Trouwens, DaD, nog gefeliciteerd met je nichtje! Hoe heet ze? Ik heb het maandag gemist omdat ik nog in Belgie was! En als je binnenkort wél een foto hebt, mag je natuurlijk altijd spammen via de PM.
Hihi.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De naam zegt het al he, gynefix...
[/flauw]
Mooie naam!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank je wel! Ze heet Mare en ze is heel mooi en lief.. Ik zal m'n ouders eens een foto laten mailen.
jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft voor het experiment vast geen drie pakken crackers en zes zakken chips te eten.
Dus een páár eten, zoveel als nodig voor het experiment, en dan de rest gewoon gezond.
Dan is er toch geen probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |