abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69224960
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik had weer dezelfde lieve dame op 't postkantoor

maar, hij is onderweg, let niet op de binnenkant van het pakpapier hij moest helaas als pakketje want hij pastte niet meer door de brievenbus

Net bespreking gehad voor een vak en gaan dat vak naar alle waarschijnlijkheid halen dus dat is positief
Nu ben ik benieuwd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot zover taalnazi CF
pi_69224982
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ze kwakkelt al een tijdje, helaas.
Nu was het dat ze ineens heel veel last had van haar rug, plus een bobbel ergens waar die niet hoorde? Kortom, gisteren kon ze ineens zelfs niet meer staan ermee en toen is ze wéér met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht En de doktoren weten (nog) niet wat het is.

Baah.
Ik vind dat zo treurig, oudere mensen die langzaam maar zeker gaan aftakelen... Dat je alleen maar kunt toekijken hoe ze steeds minder kunnen en artsen die er vaak ook zo weinig aan kunnen veranderen. Al hoop ik natuurlijk dat het bij haar wél allemaal nog goedkomt!

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69225047
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nu ben ik benieuwd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot zover taalnazi CF
klopt! dat weet ik ! heus! ik geef 't toetsenbord op de uni de schuld..

oh, en het is een kruising tussen sinterklaaspapier en nog iets
Ja doei.
pi_69225338
Wat rot voor je oma Maria... Ik hoop dat ze snel weer beter is en dat je moeder (en jullie) morgen gewoon een leuke dag heeft.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? woensdag 20 mei 2009 @ 14:03:47 #180
70532 loveli
N
pi_69225399
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:22 schreef Phaidra het volgende:
de huisarts begon overigens ook nog over anticonceptie, volgens hem waren alle pillen tegewoordig goed tegen puistjes . Ik betwijfel het, maar ik ben er verder maar niet op ingegaan. Hij had het ook over een nieuwe pil met biologische oestrogenen, zou beter zijn dan de kunstmatige.
Quatsch! Pillen met levonorgestrel en gestodeen hebben een relatief hoge intrinsieke androgene activiteit, wat betekent dat je er puistjes van kan krijgen. Levonorgestrel is van die 2 een sterker androgeen, dat zit o.a. in Microgynon, Rievidon, Stediril.
Oestrogeen heeft een anti-androgeen effect en dat zit in alle pillen, maar je huisarts weet niet echt goed waar 'ie het over heeft. Misschien moet 'ie ze zelf een keer uittesten, kijken hoe hij er zelf op reageert. Wedden dat 'ie zich dan opeens wel goed gaat inlezen?
Ik ben zo klaar met mannen die denken dat ze alles weten over vrouwen en hormonen.
crap in = crap out
pi_69225418
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Die heeft ook mijn voorkeur. Ik moet niet vergeten binnenkort de huisarts eens te bellen. Het enige waardoor ik nog niet helemaal enthousiast ben is omdat m'n vriendin de Gynefix heeft gehad, en ze die echt al heel snel alweer kwijt was.

Ik merk trouwens nog héél weinig van het stoppen met de pil. Ik heb alleen zo'n beetje continu hoofdpijn.
Kwijt was? Dat hij niet op z'n plaats bleef zitten ofzo?
pi_69225513
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:04 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Kwijt was? Dat hij niet op z'n plaats bleef zitten ofzo?
Hij was er gewoon uitgekomen! Ze was naar het toilet geweest om te plassen en ze kwam terug met dat spiraaltje in d'r hand. In de UB. . Nu heeft ze een koperspiraaltje.

Ik las dat het inbrengen van een Gynefix wel enige deskundigheid en ervaring van de arts vereist, dus misschien had ze net een verkeerde gyn gehad of zo...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69225542
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Quatsch! Pillen met levonorgestrel en gestodeen hebben een relatief hoge intrinsieke androgene activiteit, wat betekent dat je er puistjes van kan krijgen. Levonorgestrel is van die 2 een sterker androgeen, dat zit o.a. in Microgynon, Rievidon, Stediril.
Oestrogeen heeft een anti-androgeen effect en dat zit in alle pillen, maar je huisarts weet niet echt goed waar 'ie het over heeft. Misschien moet 'ie ze zelf een keer uittesten, kijken hoe hij er zelf op reageert. Wedden dat 'ie zich dan opeens wel goed gaat inlezen?
Ik ben zo klaar met mannen die denken dat ze alles weten over vrouwen en hormonen.
Haha, ik wist wel dat ik op je kon rekenen! Ik had dit praatje niet zo 1-2-3 klaarliggen, daarom heb ik het maar gelaten bij het optrekken van mijn wenkbrauw. Ik kwam er niet voor anticonceptie, en ik laat het me al helemaal niet meer aanpraten voorlopig .

en quatsch, dat zei mijn oma ook altijd
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69225579
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben het overigens van harte met je eens; het is schrikbarend hoe makkelijk er wordt omgegaan met (de effecten van) de pil
  Vis een optie? woensdag 20 mei 2009 @ 14:11:04 #185
70532 loveli
N
pi_69225629
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:17 schreef SiTu het volgende:
Spinaziesoep is superlekker en heel snel klaar

Ik kreeg van mijn vorige pil heel veel pijnlijke ontstekingen in mijn gezicht, nog niet eens puistjes maar gewoon rode bulten. Ik geloof dat het een soort generieke vorm van de microgynon was, en dan de lichtste.
Nu heb ik de diane 35 (nahja, gratiëlla 35) en die werkt prima. Ik vraag me wel vaak af of ik zo emotioneel ben door de pil of dat ik het gewoon ben.
Typisch gevalletje stomme huisarts. Eerst krijg je een pil voorgeschreven waarvan bekend is dat 'ie puistjes kan veroorzaken, daarna geeft 'ie je een medicijn tegen de acne die de vorige pil heeft veroorzaakt. De Diane heeft als bekende bijwerking dat je er depressieve gevoelens van kunt krijgen!!!! De Diane staat niet als ac-pil geregistreerd, maar als medicijn tegen zware acne. En naar mijn bescheiden mening die ik nu even niet onder stoelen of banken schuif, is het troep.

Als je er tegen kunt is wat mij betreft de Marvelon een betere optie, of anders de Yasmin. Wel oppassen als je jong bent of als er trombose in de familie zit.

Mijn wijsheid is boekenwijsheid, geen ervaring. Maar ach, dat is bij de gemiddelde mannelijke huisarts net zo.
crap in = crap out
  woensdag 20 mei 2009 @ 14:11:13 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69225635
Bedankt voor de wensen voor mijn omaaaa! Het lijkt wel of ze de laatste tijd het ene afwisselt met het ander, dan weer uitgedroogd, dan weer een gebroken heup, dan weer last van haar longen en nu dit weer Maar ja, hopelijk kan ze iig snel weer naar huis!

En die ligt/licht fout van mij was best wel slecht ja *schaam*

Oh en CF, gisteren zijn mijn Lindberg-boeken binnengekomen! Er staan in dat kookboek echt veeeel dingen die ik wil gaan maken, lekker! Ik ga alleen niet precies doen wat hij aanraadt, want ik ben nogal verknocht aan mn boterhammen Al is het maar vanwege het gebrek aan een koelkast en/of magnetron op mn werk Maar misschien dat ik op vrije dagen eens een dagmenuutje ga proberen! Want het klinkt allemaal wel erg lekker! Thanks voor de aanrader iig
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_69225653
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hij was er gewoon uitgekomen! Ze was naar het toilet geweest om te plassen en ze kwam terug met dat spiraaltje in d'r hand. In de UB. . Nu heeft ze een koperspiraaltje.

Ik las dat het inbrengen van een Gynefix wel enige deskundigheid en ervaring van de arts vereist, dus misschien had ze net een verkeerde gyn gehad of zo...
Oh mèn... Hopelijk was ze een enorme uitzondering.
Gyn? Gewone spiraaltjes kunnen ook bij de huisarts, deze niet?
  Vis een optie? woensdag 20 mei 2009 @ 14:13:36 #188
70532 loveli
N
pi_69225710
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ze kwakkelt al een tijdje, helaas.
Nu was het dat ze ineens heel veel last had van haar rug, plus een bobbel ergens waar die niet hoorde? Kortom, gisteren kon ze ineens zelfs niet meer staan ermee en toen is ze wéér met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht En de doktoren weten (nog) niet wat het is.

Baah.
Maria, sterkte! En beterschap voor je oma!
crap in = crap out
pi_69225742
Trouwens, DaD, nog gefeliciteerd met je nichtje! Hoe heet ze? Ik heb het maandag gemist omdat ik nog in Belgie was! En als je binnenkort wél een foto hebt, mag je natuurlijk altijd spammen via de PM .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69225751
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Volgens mij is het bij dames die nog geen kinderen hebben gekregen vrij gebruikelijk om ze door te sturen naar de gyn? Voor evt verdovingen enzo?

Maria, goed dat het wat lijkt! Het is in ieder geval niet van die smakeloze Sonja-rommel; lekker veel verse kruiden enzo
pi_69225773
quote:

[..]

De naam zegt het al he, gynefix...
[/flauw]
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? woensdag 20 mei 2009 @ 14:17:15 #192
70532 loveli
N
pi_69225826
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Een normaal spiraaltje zit los en heeft plastic weerhaken waardoor 'ie er niet spontaan uitvalt, de gynefix is smal en zit in de baarmoederwand geprikt. Maar ook een 'gewoon' spiraaltje kan er spontaan uit.
crap in = crap out
  woensdag 20 mei 2009 @ 14:18:48 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69225879
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]
Maria, goed dat het wat lijkt! Het is in ieder geval niet van die smakeloze Sonja-rommel; lekker veel verse kruiden enzo
Ja, geen pakjes-meuk maar écht koken, dat vond er ook tof aan lijken!
Kip met tomaat en ouzo
kabeljauw met zelfgemaakte pesto
Tomatensoep met avocado

Ik ga echt über-Martha-Steward-en (ja, werkwoord!) als ik verhuisd ben!
  Vis een optie? woensdag 20 mei 2009 @ 14:18:49 #194
70532 loveli
N
pi_69225881
Ben ik weer alle mannen aan het wegjagen?
crap in = crap out
pi_69225908
quote:

[..]

Euhm, nee, onze huisarts (ze heeft dezelfde als ik) deed dit niet zelf.
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:14 schreef Phaidra het volgende:
Trouwens, DaD, nog gefeliciteerd met je nichtje! Hoe heet ze? Ik heb het maandag gemist omdat ik nog in Belgie was! En als je binnenkort wél een foto hebt, mag je natuurlijk altijd spammen via de PM .
Dank je wel! Ze heet Mare en ze is heel mooi en lief. . Ik zal m'n ouders eens een foto laten mailen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 20 mei 2009 @ 14:19:46 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69225916
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

De naam zegt het al he, gynefix...
[/flauw]
Hihi.

Past in het volgende rijtje:

pi_69225976

Ja doei.
pi_69225990
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

Dank je wel! Ze heet Mare en ze is heel mooi en lief. . Ik zal m'n ouders eens een foto laten mailen.
Mooie naam!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2009 @ 14:22:23 #199
163650 Greys
pi_69226015
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:18 schreef loveli het volgende:
Ben ik weer alle mannen aan het wegjagen?
Nee joh, dat had ik al gedaan met alle baarmoeder-talk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69226037
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Je hoeft voor het experiment vast geen drie pakken crackers en zes zakken chips te eten.
Dus een páár eten, zoveel als nodig voor het experiment, en dan de rest gewoon gezond.
Dan is er toch geen probleem?
ja het was alleen zo onverwacht. Waren 9 chipkes en een achtste cracker.. Haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')