naja... moest even het geluid harder zetten anders hoorde ik het nietquote:

De "overlevers" hebben Peter nog lang horen lachen boven, dat heb je gemist dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:27 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jep ben er morgen weer bij!
Baal als een stekker dat ik er niet was bij de exit van Peter. Had er graag bij willen zijn, maar ik kon er niet bijzijn omdat ik moest invallen als drummer

Ik word altijd pas wakker rond 10 uur 's avonds, en als mijn bureau een verassing in petto heeft, dan is dat waarschijnlijk eenmaligquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat onthoud ik nooit, ik word altijd pas wakker als ik plaatsneem achter m'n bureau. Dus toch elke keer weer een verassing

Staan ze niet meer op tafel? Dat zou heel knap verduisterd zijn door Jeroenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:30 schreef Maanvis het volgende:
ik vraag me ineens af waar de sigaretten van Marielin eigenlijk zijn..?

Ik denk toch Jeroen door gebrek aan achterban.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De "overlevers" hebben Peter nog lang horen lachen boven, dat heb je gemist dus.
Wie denk jij dat je morgen op mag vangen ?

Alles is Jeroen zijn schuld , hij is de Molquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
heeft Jeroen soms dat stukje ook verduisterd?
 Oeps was het toch Peter maar die zit thuis helaas.
   Oeps was het toch Peter maar die zit thuis helaas. 

Ze heeft er net nog aan geroken en ze verteld dat ze morgen allemaal van haar zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:30 schreef Maanvis het volgende:
ik vraag me ineens af waar de sigaretten van Marielin eigenlijk zijn..?

Dan doen wij het toch, even een team maken, credits kopen en Jeroen boven aan zettenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk toch Jeroen door gebrek aan achterban.

beide heren willen het opgeven ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:30 schreef akveor het volgende:
Jeroen wil opgeven... Je zou zeggen dat het laatste stuk toch een stuk snelle gaat?
[ afbeelding ]
Is ie moe of zit ie te fucken?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |