hoe danquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:07 schreef snetje het volgende:
[..]
schijnbaar .. en dat heeft hij op een hele charmante manier kenbaar gemaakt aan der ....
Oh nee, het klopte grotendeels wel hoor, zeker binnen die selectiequote:Op woensdag 20 mei 2009 00:04 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik je verkeerd ingeschat
Ik zag jouw Aphex Twin suggestie, dus dacht dat je alleen maar van elektronisch hield...
*toppunt van in-een-hokje-plaatsen*
Gewoon de link posten, geen UBB benodigd ;]quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:05 schreef crazygirl29 het volgende:
oh my god ik deed iets zo doms. Ik wilde een video plaatsen. Maar aangezien ik geen benul had hoe ik doen moest ging dat dus fout. excuus en negeer mijn post van zonet. Wilde jullie een clip laten zijn waar ik graag naar luister. I feel stupid right now
thanks ik weet het nu.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:09 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gewoon de link posten, geen UBB benodigd ;]
slaap lekkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:10 schreef lies1958 het volgende:
ik ga slapen, voor diegene die de spannende puzzelstreams blijven volgen vannacht wel goed alles opschrijven he. Kan ik het morgenavond weer na lezen.
Ik heb best wel een ouwe-lullen-smaak, omdat m'n pa die met de paplepel erin gemept heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh nee, het klopte grotendeels wel hoor, zeker binnen die selectie
Ik vind 'Sultans of Swing' trouwens wel echt bij jou passen, maar dat is dan weer mijn hokjesgeest. Mooi nummer, btw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |