You don't wanna knowquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:42 schreef gala0702 het volgende:
Ik heb een beetje contact gezocht met haar via mijn nichtje. Nu weet dat meisje ook dat ik haar wel zie zitten.
Mijn nichtje belde me vandaag op en gaf de telefoon door aan dat meisje. Toen heb ik een paar minuten met haar gesproken over van alles en nog wat. Ik hoorde mijn nichtje wel een beetje lachen op de achtergrond. Dat meisje ging daar wel een beetje in mee. Ze zaten wel wat te ouwehoeren maar ik deed gewoon mee.
Het was wel gezellig zo. Maar nu weet ze dus dat ik haar wel een beetje leuk vind. Ik heb mijn nichtje later gevraagd of ze mij ook ziet zitten. Ze zij dat ik dat zelf maar moest uitzoeken bij haar. Wat denken jullie hiervan?
Uhuquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:01 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Het is ook zo knullig allemaal met jou he
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:49 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Doe es niet zo verschrikkelijk onzekerAnders dóe je maar gewoon alsof je zelfverzekerd bent tegenover haar. Zie dat vriendinnetje van je nichtje maar als een leerproces om de new and improved you uit te proberen en denk niet gelijk aan 'oeh met haar zoenen / oeh handje in haar broekj / oeh neuken / relatie / lange relatie / samenwonen / kindjes / samen oud worden'. Bel d'r op, vraag wanneer ze weer gaat paardrijden, want je wilt graag wat mooie foto's van d'r maken. Zij voelt zich gevleid, jij hebt een kans om haar weer te zien: ik zeg een win-win situatie.
Neem je tijd, schroom niet te overdrijven met complimentjes en vleierijen, laat haar zich goed voelen over zichzelf en voor je het weet wordt ze al vrolijk als ze je ziet en zit jij binnen no-time aan dat klamme schuitje van d'r te friemelen
Vrouwen vallen zeker op zelfvertrouwen. Een paar jaar terug durfde ik niet eens een leuk meisje aan te spreken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:32 schreef MrSelecta het volgende:
Pffff....
Hopeloos geval wil ik nog niet gebruiken, heb zelf mijn klassiek verlegen momenten gehad in het verleden, maar DAMN MAN, PULL YOURSELF TOGETHER!
Vrouwen vallen eerst en vooral op zelfvertrouwen.
Zou dus eerst kijken of je een leuke en misschien zelfs ontspannen tijd kan doorbrengen met het meisje in kwestie, dan groeit je zelfvertrouwen in dit soort situaties vanzelf. Focus je nog niet of er gezoend of zelfs geneukt gaat worden, dat komt later wel (of ze moet zelf het initiatief daarvoor nemen).
Of ze je leuk vind, daar kom je snel genoeg achter als je haar mee uit vraagt. Ja, of deze week druk volgende week komt me beter uit= ja.
Heb het nu erg druk, misschien later een keer= nee.
Als ze je niet leuk, wel pech voor haar, genoeg andere mooie vrouwen waarbij je op je bek kan gaan.
Ik heb beide alquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:51 schreef shisz het volgende:
Ik zou zeggen spreid je kansen. Jij bent 24, en hoe oud is dat meisje?
Ga ook iets met andere meisjes doen en doe ervaring op. Want daar draait het toch echt om!
Ohja, je had sowieso haar eigen nummer moeten vragen toen je haar zag, of zelfs op msn.
Dit was niet afgesproken hoor. Mijn nichtje belde me zomaar op en gaf de telefoon aan haar. Met dat meisje heb ik verder wel leuk contact via msn en hyves.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:38 schreef shisz het volgende:
Ja, maar veels te laat!Jouw nichtje moest jou bellen om haar te kunnen spreken, dat had je echt zelf moeten doen!
Oh, en begrijp me niet verkeerd, ik ben ook best verlegen maar het werkt wel om er gewoon schijt aan te hebben en om er op af stappen en het iniatief te nemen. Dat willen vrouwen nu eenmaal, een uitzondering daargelaten. Dus ga wat met haar afspreken, serieus. Ga ik morgen ook doen en ben ook zenuwachtig, maar anders komt het nooit verder ;p
Ik denk niet dat ie er veel aan heeft om haar nummer te krijgen als hij niet eens weet wat hij moet zeggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:57 schreef shisz het volgende:
haha oke, dan hebben ze het dus wel over je gehad, is een goed teken denk ik dan ;p
maar toch had je haar nummer moeten vragen, blijf ik bij ;p Heb je haar nummer nu wel dan?
"Mag ik je nummer?"quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:31 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie er veel aan heeft om haar nummer te krijgen als hij niet eens weet wat hij moet zeggen.
Ben jij echt al 24?!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Dit was niet afgesproken hoor. Mijn nichtje belde me zomaar op en gaf de telefoon aan haar. Met dat meisje heb ik verder wel leuk contact via msn en hyves.
Wat, om het nummer vragen wanneer hij haar opbelt?quote:
Dat dacht ik ook, ik dacht eerst dat de TS 16 ofzo was totdat ik las dat hij 24 is.quote:
Dat zorgt voor verwarring ende hilariteit!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:10 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Wat, om het nummer vragen wanneer hij haar opbelt?![]()
Volgens mijn paspoort welquote:
Zeker wel en verder heb ik ook een goed sociaal leven. Ik heb best wel veel vrienden en vriendinnen in binnen en buitenland. Ik volg een hbo studie en ga regelmatig op stap. Maar als ik verliefd ben klap ik meestal helemaal dicht.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:16 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
Ga je sowieso wel eens om met vrouwen? Misschien gaat het makkelijker als je eerst vriendschappen sluit met een enkeling, daar kun je als man heel veel van leren.
Misschien kun je beter eerst wat 'oefenen' met meisjes voor wie je niet zoveel voelt, als je steeds dichtklapt bij meisjes die je wel leuk vindt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:11 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Zeker wel en verder heb ik ook een goed sociaal leven. Ik heb best wel veel vrienden en vriendinnen in binnen en buitenland. Ik volg een hbo studie en ga regelmatig op stap. Maar als ik verliefd ben klap ik meestal helemaal dicht.
Nee zeker niet! Al ben ik soms best wel bang voor dat dit wel gebeurt. Ik heb mijn leven verder prima voor elkaar, maar alleen liefde ontbreekt nog.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:29 schreef MrSelecta het volgende:
[..]
Misschien kun je beter eerst wat 'oefenen' met meisjes voor wie je niet zoveel voelt, als je steeds dichtklapt bij meisjes die je wel leuk vindt.
Klinkt misschien wat hard, maar je wilt toch niet alleen blijven?
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:04 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Nee zeker niet! Al ben ik soms best wel bang voor dat dit wel gebeurt. Ik heb mijn leven verder prima voor elkaar, maar alleen liefde ontbreekt nog.
Eerst eens wat oefenen met minder leuke meisjes is denk ik niet eens zo'n slecht idee.
Je zegt dat je best veel vriendinnen hebt... OK nu komen echte breezahs nooit alleen dus als je uitgaat hebben die meisjes standaard andere meisjes mee... Hier ga je mee in gesprek , hiervoor zijn talloze makkelijke smoesjes die je kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:11 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Zeker wel en verder heb ik ook een goed sociaal leven. Ik heb best wel veel vrienden en vriendinnen in binnen en buitenland. Ik volg een hbo studie en ga regelmatig op stap. Maar als ik verliefd ben klap ik meestal helemaal dicht.
Voorbeeld 4: "Ik ben mijn lenzen verloren, kan je even helpen zoeken"quote:Op zondag 7 juni 2009 18:56 schreef Karasta het volgende:
[..]
Je zegt dat je best veel vriendinnen hebt... OK nu komen echte breezahs nooit alleen dus als je uitgaat hebben die meisjes standaard andere meisjes mee... Hier ga je mee in gesprek , hiervoor zijn talloze makkelijke smoesjes die je kunt gebruiken.
-voorbeeld1: He waar kennen jullie elkaar van?![]()
-voorbeeld2: He hebben wij niet samen op school gezeten?![]()
-voorbeeld3:Je zegt tegen je vriendin , He ga je me niet voorstellen![]()
Zulke dingen zijn zo standaard en cheesy dat ze gewoon nog steeds werken en wat ze ook tegen je zeggen kan je gebruiken om in een gesprek te raken die over iets totaal anders gaat. Zoals bij voorbeeld 2 zegt ze bv He ja dat klopt op het blablablaschool In blablabladorp
jij zegt dan weer hierop haha ja inderdaad blablabladorp super grappige tijden daar meegemaakt ken je nog herinneren blablabla etc praat over koetjes en kalvjes en vergeet niet te lachen.
Dit is 1 van mijn gebruikelijke methode's wat goed werkt en je makkelijk andere mensen leert kennen.
Een gouden openingszin is dat. Met genoeg vibe zullen de meesten je zo met open armen ontvangen en een gesprek voeren. Het is eigenlijk zo'n goede openingszin, dat niemand eigenlijk het als openingszin oppikt.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:56 schreef Karasta het volgende:
-voorbeeld2: He hebben wij niet samen op school gezeten?![]()
wat een kuthoer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef gala0702 het volgende:
Hier weer even een update. Vorige week had ik het nog wel gezellig met haar op msn. En afgelopen zaterdag nog een sms gestuurd dat ik het gezellig vond om met haar te praten. Hier heeft ze niet op gereageerd. Dus ik haar bellen maar ze reageert niet. Ik vind het wel welletjes zo. Ze vindt me toch niet zo leuk als ik haar.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef gala0702 het volgende:
En afgelopen zaterdag nog een sms gestuurd dat ik het gezellig vond om met haar te praten.
Dude, je hebt niet eens met haar gezoend. Zoiets ga je toch niet vragen!?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef gala0702 het volgende:
Ik wilde haar bellen en vragen wat ze nou van mij vond, maar ze drukte weg toen ik beldeIk ga nu niet meer contact zoeken!
Wilde eigenlijk vragen hoe het met haar gaat. En of ze zin had om eens een keer wat leuks te gaan doen. Een soort cursus omgaan met vrouwen zou wel iets voor mij zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:25 schreef Rest het volgende:
[..]
Dude, je hebt niet eens met haar gezoend. Zoiets ga je toch niet vragen!?
Ja, dat is wel wat anders.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:29 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk vragen hoe het met haar gaat. En of ze zin had om eens een keer wat leuks te gaan doen. Een soort cursus omgaan met vrouwen zou wel iets voor mij zijn.![]()
Zoveel fail bij 1 vrouw ... Hoe krijg je het voor mekaar....quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:06 schreef gala0702 het volgende:
Maar ze reageerde niet. Ik ben best wel een ramp met vrouwen.
Zou je dat aandurven dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:49 schreef gala0702 het volgende:
Wist ik het maar. Ik voel me nu ook behoorlijk kut. Heb ik het weer ver^@! Bestaan er niet cursussen ofzo voor jongens zoals ik. Daar zou ik denk ik wel baat bij hebben.
Alles wat je moet weten staat in deze thread.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:49 schreef gala0702 het volgende:
Wist ik het maar. Ik voel me nu ook behoorlijk kut. Heb ik het weer ver^@! Bestaan er niet cursussen ofzo voor jongens zoals ik. Daar zou ik denk ik wel baat bij hebben.
Leermoment voor een volgende keer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:00 schreef Karasta het volgende:
[..]
Alles wat je moet weten staat in deze thread.
En aub vertel een meisje niet dat je haar leuk vindt. zelfs niet dat je het leuk vindt met haar te praten. Je moet de indruk wekken dat je het super druk hebt en zei moet blij zijn dat ze met jou mag praten. Ga dit natuurlijk niet overdrijven...
Ik denk eerlijk gezegd dat ze mij niet meer in haar MSN lijst heeft staan. Is een sms sturen waarin ik dan vertel dat ik haar best wel aardig vond, maar het moeilijk vind om hiermee om te gaan iets.? En als ze verder geen contact meer wil dat ik dat respecteer en het hierbij verder laat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:06 schreef Noisiv het volgende:
Blijf proberen! Als je haar weer spreekt op msn heb je het over het smsje dat het in een rare bui was gestuurd maar dat het wel oprecht is en dat je graag wilt afspreken. Nee heb je en ja kan je krijgen. Je moet toch eerst je best doen om haar te veroveren. En hou het niet bij 1 vrouw hoe leuk je haar ook vind hoe meer hoe beter. Zo kan je juist een beetje oefenen en heb jij zelf de keuze de leukste eruit te pikken en dat straal je ook uit als ze het idee hebben dat ze ook voor jou hun best moeten doen en dat je voor haar 10 anderen kan krijgen.
Nee!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:36 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze mij niet meer in haar MSN lijst heeft staan. Is een sms sturen waarin ik dan vertel dat ik haar best wel aardig vond, maar het moeilijk vind om hiermee om te gaan iets.? En als ze verder geen contact meer wil dat ik dat respecteer en het hierbij verder laat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |