abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69505356
Verschil moet je echt niet naar kijken hoor. Tegenwoordig is het normaal dat een meisje van 16 een vriend heeft van 21-22.. En vanaf 18 'klinkt' het sowieso minder erg als jij 24 bent. Ik heb een zusje van 16 met een vriend van 21, en een buurmeisje van 17 die een vriend heeft van 25(!), en een nicht van 21 die een vriend heeft van 28.. Eerlijk gezegd vind ik die gevallen ook niet helemaal normaal meer, maar blijkbaar is dat het wel geworden. Ik zou me er in ieder geval niet heel veel van aantrekken, vanaf 18-19 klinkt het niet meer erg, omdat je vanaf 18 nou eenmaal 'volwassen' bent.

Een meisje van 16 dat iets heeft met iemand van 40, wordt gebruikt door een pedofiel. Maar een meisje van 18 dat iets heeft met iemand van 42 is een slimme golddigger. Zo werkt het blijkbaar tegenwoordig.
  donderdag 28 mei 2009 @ 21:40:18 #77
255889 WeerEenPassVergeten
Een geheugen als een zeef
pi_69505686
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Unhuman het volgende:
Verschil moet je echt niet naar kijken hoor. Tegenwoordig is het normaal dat een meisje van 16 een vriend heeft van 21-22.. En vanaf 18 'klinkt' het sowieso minder erg als jij 24 bent. Ik heb een zusje van 16 met een vriend van 21, en een buurmeisje van 17 die een vriend heeft van 25(!), en een nicht van 21 die een vriend heeft van 28.. Eerlijk gezegd vind ik die gevallen ook niet helemaal normaal meer, maar blijkbaar is dat het wel geworden. Ik zou me er in ieder geval niet heel veel van aantrekken, vanaf 18-19 klinkt het niet meer erg, omdat je vanaf 18 nou eenmaal 'volwassen' bent.

Een meisje van 16 dat iets heeft met iemand van 40, wordt gebruikt door een pedofiel. Maar een meisje van 18 dat iets heeft met iemand van 42 is een slimme golddigger. Zo werkt het blijkbaar tegenwoordig.
Wat is er in vredesnaam mis met een 21 jarige vrouw/meisje & een vent van 28? Vrouwen zijn over het algemeen een stuk sneller volwassen dan mannen. Dus zo'n probleem moet dat toch niet zijn?
Your only limit is your imagination
pi_69506755
Twee goede vriendinnen van mij hebben beiden een relatie met mannen van respectievelijk 33 en 34 jaar. De dames zelf zijn 19.

Ik ben zelf ook 19, maar dames van dezelfde leeftijd zijn vaak minder enthousiast dan in de categorie 15/16, die zijn voor het oprapen. Daar voel ik zelf dan weer niet zoveel voor.

Voor de TS; vrouwen nooit boven jezelf plaatsen, daar zijn ze allergisch voor.
pi_69510716
quote:
Wat is er in vredesnaam mis met een 21 jarige vrouw/meisje & een vent van 28? Vrouwen zijn over het algemeen een stuk sneller volwassen dan mannen. Dus zo'n probleem moet dat toch niet zijn?
Dat bedoel ik ook. 21 en 28, is nog steeds 7 jaar verschil, maar niemand heeft het erover.

Maar als ik zou zeggen 16 en 23, of 17 en 24? Dan krijg je vaak rare gezichten te zien.
pi_69510952
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:42 schreef Unhuman het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook. 21 en 28, is nog steeds 7 jaar verschil, maar niemand heeft het erover.

Maar als ik zou zeggen 16 en 23, of 17 en 24? Dan krijg je vaak rare gezichten te zien.
In mijn vrienden groep zit een stel van 18 en 25. Hij is al bijna 26, maar ze hebben al bijna 2 jaar en zijn erg gelukkig. Het kan dus wel
  Redactie Games donderdag 28 mei 2009 @ 23:57:59 #81
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_69511237
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Jezus, je zou nooit moeten flirten met mensen die je niet aantrekkelijk vindt !
Ik vind dit wel een heel beroerd advies
Ik moest spontaan van dat advies, misschien dat je zo'n kegel hebt, dat je scheel gaat kijken.
No way, dat ik ga flirten met een vrouw die me niet "aantrekt"

Overigens ben je vrij snel verpest van de "verlegenheid" als je eenmaal achter bent dat vrouwen geen "goden" zijn die je moet aanbidden. Maar goed naïviteit hoort er een beetje bij..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:14:18 #82
255889 WeerEenPassVergeten
Een geheugen als een zeef
pi_69511698
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:42 schreef Unhuman het volgende:

[..]

Omdat je rond je 21'ste (vooral als vrouw) al wel een keer uit de pubertijd bent. En als 'volwassen' kunt worden beschouwd.
Your only limit is your imagination
  vrijdag 29 mei 2009 @ 04:08:55 #83
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_69514483
Ik had hetzelfde probleem als jij, maar had 'al' wel sinds mijn 18e ervaring met zoenen, maar meer ook niet, tot mijn 22e. Toen kreeg ik een vriendin (zij nam al het initiatief). Na 3 maanden was het uit, omdat het allemaal nieuw voor me was, ik soms erg verlegen kon zijn en dat toen ook vaak was, zeker bij haar thuis.

Ik wist me gewoon geen houding aan te nemen.

Dat heeft me uiteindelijk dan ook 'de kop gekost'!

Toen was ik zwaar naar de klote en in beurstermen zat ik op mijn ''all-time low'' qua zelfverzekerdheid en geluk.

Het heeft me ongeveer 4 maanden gekost om erover te komen en sindsdien heb ik helemaal nergens meer last van. Contact met meisjes gaat super makkelijk, heb onderhand alweer een nieuwe vriendin en zelfs 2 meisjes van wie ik weet dat ze meer willen, maar uiteraard ben ik trouw!

Ik ben nu ook stukken minder onzeker bij meisjes, nog maar een heel klein beetje, maar dat lijkt me gezond!

Dus verlies de hoop niet, in de afgelopen 8 maanden is er meer gebeurd dan in die 21 jaar daarvoor op dit gebied!

Maar dat je nog helemaal niet gezoend hebt op je 24e geeft wel aan dat jij van verder moet komen dan ik.

Succes ermee!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_69517065
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 04:08 schreef Salt_Seafood het volgende:

Succes ermee!
Dat werkt niet voor iedereen zo he. Wat doet jou denken wat de rede is waarom je er nu helemaal geen meoite meer mee hebt?
Lambo of Rekt
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:37:56 #85
107445 Jajong
Hadouken!
pi_69518845
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Jezus, je zou nooit moeten flirten met mensen die je niet aantrekkelijk vindt !
Ik vind dit wel een heel beroerd advies
Wat een bs. Ik flirt met zo goed als elke chick. Voelen de lelijke eendjes zich soms ook gewild, noem me een humanitair.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:16:18 #86
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_69524008
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat werkt niet voor iedereen zo he. Wat doet jou denken wat de rede is waarom je er nu helemaal geen meoite meer mee hebt?
Mijn onzekerheid had met mijn uiterlijk te maken. Dat is voorbij omdat ik nu weet dat die onzekerheid daarover niet terecht is.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_69525659
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:37 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wat een bs. Ik flirt met zo goed als elke chick. Voelen de lelijke eendjes zich soms ook gewild, noem me een humanitair.
Same here
Lambo of Rekt
pi_69596671
Het probleem is ook dat ik soms wel eens moeite heb met intiem zijn. Ik ben vroeger door omstandigheden niet vaak geknuffeld of vastgehouden. Ik vindt het nu ontzettend moeilijk om een meisje aan te raken. Soms probeer ik wel eens wat, maar het gaat met veel moeite. Ik weet niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken.

Om weer even terug te komen op het contact met dat meisje .Ik heb haar inmiddels de foto's gegeven waar ze erg blij mee was. Deze foto's heb bij haar thuis gegeven. Ik heb haar inmiddels toegevoegd op hyves en msn. Maar hoe nu verder? Hoe kan ik er achter komen of ze mij ook wel ziet zitten. Ik vindt het moeilijk om hints te geven dat ik haar wel zie zitten.
pi_69607012
Ben zelf ook een held op sokken hoor wanneer het op vrouwen aankomt :p

Maar om erachter te komen of ze je ziet zitten moet je gewoon 's een gesprek met haar aanknopen op msn en als deze gesprekken goed lopen (Dus geen dodelijke stiltes vallen) zou je eens samen wat kunnen gaan doen ofzo Uiteindelijk krijg je toch de beste indruk in het echt en niet via msn of hyves.

Belangrijkste is dat je gewoon lekker jezelf blijft en bij jezelf denkt "zij is ook maar een mens" ze eet je niet op, denk ik
  maandag 1 juni 2009 @ 17:50:59 #90
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_69607979
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:17 schreef ChrisVR6 het volgende:
Ben zelf ook een held op sokken hoor wanneer het op vrouwen aankomt :p

Maar om erachter te komen of ze je ziet zitten moet je gewoon 's een gesprek met haar aanknopen op msn en als deze gesprekken goed lopen (Dus geen dodelijke stiltes vallen) zou je eens samen wat kunnen gaan doen ofzo Uiteindelijk krijg je toch de beste indruk in het echt en niet via msn of hyves.

Belangrijkste is dat je gewoon lekker jezelf blijft en bij jezelf denkt "zij is ook maar een mens" ze eet je niet op, denk ik
ga daten, daten en nog eens daten!

overwin je angst en op een gegeven moment gaat alles (bijna) vanzelf!
pi_69609029
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:50 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Hehe ik heb geen probleem hoor maar TS vroeg hoe hij erachter kon komen of de interesse wederzijds was, dat kan alleen door met elkaar te praten, dingen te gaan doen, etc.
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:13:17 #92
199339 MrSelecta
Looie Dakduvel
pi_69655837
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:50 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Je zal idd op een gegeven moment lef moeten hebben om verder te komen. Een schrale troost: veel vrouwen zijn ook verlegen.

Misschien moet je het eerst met kleine stappen aanpakken. Heb je moeite met het aanspreken van vrouwen? Oefen eerst bijvoorbeeld op straat. Spreek zoveel mogelijk vrouwen aan. Je hoeft ze niet gelijk uit te vragen (kan je misschien een beetje creepy overkomen), maar vraag ze de weg (ook al weet je precies waar je bent), de tijd of waar een goede kledingwinkel zit (zeg maar wat).

Zorg sowieso dat je in meer sociale situaties terecht komt waar veel vrouwen zijn. Heb je uberhaubt gewone vriendinnen of hebben je vrienden veel vrouwen in hun leven?
Zo nee, dan zul je wat andere 'vlottere' vrienden erbij moeten zoeken.
I don't have a girlfriend, but I do know a woman who gets mad everytime I say this.
pi_69673349
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 08:13 schreef MrSelecta het volgende:

[..]

Je zal idd op een gegeven moment lef moeten hebben om verder te komen. Een schrale troost: veel vrouwen zijn ook verlegen.

Misschien moet je het eerst met kleine stappen aanpakken. Heb je moeite met het aanspreken van vrouwen? Oefen eerst bijvoorbeeld op straat. Spreek zoveel mogelijk vrouwen aan. Je hoeft ze niet gelijk uit te vragen (kan je misschien een beetje creepy overkomen), maar vraag ze de weg (ook al weet je precies waar je bent), de tijd of waar een goede kledingwinkel zit (zeg maar wat).

Zorg sowieso dat je in meer sociale situaties terecht komt waar veel vrouwen zijn. Heb je uberhaubt gewone vriendinnen of hebben je vrienden veel vrouwen in hun leven?
Zo nee, dan zul je wat andere 'vlottere' vrienden erbij moeten zoeken.
Ik praat nu ook wel wat met haar op msn. Al vindt ik het wel lastig via msn. Ik weet niet altijd wat ik moet zeggen:( Ik praat veel liever met haar in real live Ik zou graag met haar eens wat leuks gaan doen . Kan ik dit het beste maar gewoon vragen. ''Hey vindt je het misschien leuk om samen eens wat leuks te gaan doen?''
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:25:43 #94
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_69673396
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:23 schreef gala0702 het volgende:

[..]

Ik praat nu ook wel wat met haar op msn. Al vindt ik het wel lastig via msn. Ik weet niet altijd wat ik moet zeggen:( Ik praat veel liever met haar in real live Ik zou graag met haar eens wat leuks gaan doen . Kan ik dit het beste maar gewoon vragen. ''Hey vindt je het misschien leuk om samen eens wat leuks te gaan doen?''
Ja en als ze nee zegt weet je ook gelijk waar je aan toe bent!
pi_69673422
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:23 schreef gala0702 het volgende:

[..]

Je moet het niet out of the blue vragen. Je kan beter een ja-opstapeling gebruiken.

"Je bent wel aardig, we kunnen goed met elkaar overweg."
Zij: "Ja!"
"We zouden vaker moeten praten"
"Zullen we eens wat leuks gaan doen?"

Doet wonderen.
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:42:12 #96
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_69673907
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:26 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Je moet het niet out of the blue vragen. Je kan beter een ja-opstapeling gebruiken.

"Je bent wel aardig, we kunnen goed met elkaar overweg."
"We zouden vaker moeten praten"
"Zullen we eens wat leuks gaan doen?"

Doet wonderen.
En daarna rest je nog maar één vraag!

Neucken?
pi_69723408
Ik heb een beetje contact gezocht met haar via mijn nichtje. Nu weet dat meisje ook dat ik haar wel zie zitten.
Mijn nichtje belde me vandaag op en gaf de telefoon door aan dat meisje. Toen heb ik een paar minuten met haar gesproken over van alles en nog wat. Ik hoorde mijn nichtje wel een beetje lachen op de achtergrond. Dat meisje ging daar wel een beetje in mee. Ze zaten wel wat te ouwehoeren maar ik deed gewoon mee.
Het was wel gezellig zo. Maar nu weet ze dus dat ik haar wel een beetje leuk vind. Ik heb mijn nichtje later gevraagd of ze mij ook ziet zitten. Ze zij dat ik dat zelf maar moest uitzoeken bij haar. Wat denken jullie hiervan?
pi_69726081
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:42 schreef gala0702 het volgende:
Ik heb een beetje contact gezocht met haar via mijn nichtje. Nu weet dat meisje ook dat ik haar wel zie zitten.
Mijn nichtje belde me vandaag op en gaf de telefoon door aan dat meisje. Toen heb ik een paar minuten met haar gesproken over van alles en nog wat. Ik hoorde mijn nichtje wel een beetje lachen op de achtergrond. Dat meisje ging daar wel een beetje in mee. Ze zaten wel wat te ouwehoeren maar ik deed gewoon mee.
Het was wel gezellig zo. Maar nu weet ze dus dat ik haar wel een beetje leuk vind. Ik heb mijn nichtje later gevraagd of ze mij ook ziet zitten. Ze zij dat ik dat zelf maar moest uitzoeken bij haar. Wat denken jullie hiervan?
Het is ook zo knullig allemaal met jou he
pi_69726989
quote:
Doe es niet zo verschrikkelijk onzeker Anders dóe je maar gewoon alsof je zelfverzekerd bent tegenover haar. Zie dat vriendinnetje van je nichtje maar als een leerproces om de new and improved you uit te proberen en denk niet gelijk aan 'oeh met haar zoenen / oeh handje in haar broekj / oeh neuken / relatie / lange relatie / samenwonen / kindjes / samen oud worden'. Bel d'r op, vraag wanneer ze weer gaat paardrijden, want je wilt graag wat mooie foto's van d'r maken. Zij voelt zich gevleid, jij hebt een kans om haar weer te zien: ik zeg een win-win situatie.

Neem je tijd, schroom niet te overdrijven met complimentjes en vleierijen, laat haar zich goed voelen over zichzelf en voor je het weet wordt ze al vrolijk als ze je ziet en zit jij binnen no-time aan dat klamme schuitje van d'r te friemelen
  vrijdag 5 juni 2009 @ 06:33:03 #100
253364 Karasta
Arubanaan
pi_69727979
quote:
Steam id : Kim the boss.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')