Wat is er in vredesnaam mis met een 21 jarige vrouw/meisje & een vent van 28? Vrouwen zijn over het algemeen een stuk sneller volwassen dan mannen. Dus zo'n probleem moet dat toch niet zijn?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Unhuman het volgende:
Verschil moet je echt niet naar kijken hoor. Tegenwoordig is het normaal dat een meisje van 16 een vriend heeft van 21-22.. En vanaf 18 'klinkt' het sowieso minder erg als jij 24 bent. Ik heb een zusje van 16 met een vriend van 21, en een buurmeisje van 17 die een vriend heeft van 25(!), en een nicht van 21 die een vriend heeft van 28.. Eerlijk gezegd vind ik die gevallen ook niet helemaal normaal meer, maar blijkbaar is dat het wel geworden. Ik zou me er in ieder geval niet heel veel van aantrekken, vanaf 18-19 klinkt het niet meer erg, omdat je vanaf 18 nou eenmaal 'volwassen' bent.
Een meisje van 16 dat iets heeft met iemand van 40, wordt gebruikt door een pedofiel. Maar een meisje van 18 dat iets heeft met iemand van 42 is een slimme golddigger. Zo werkt het blijkbaar tegenwoordig.
Dat bedoel ik ook. 21 en 28, is nog steeds 7 jaar verschil, maar niemand heeft het erover.quote:Wat is er in vredesnaam mis met een 21 jarige vrouw/meisje & een vent van 28? Vrouwen zijn over het algemeen een stuk sneller volwassen dan mannen. Dus zo'n probleem moet dat toch niet zijn?
In mijn vrienden groep zit een stel van 18 en 25. Hij is al bijna 26, maar ze hebben al bijna 2 jaar en zijn erg gelukkig. Het kan dus welquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:42 schreef Unhuman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. 21 en 28, is nog steeds 7 jaar verschil, maar niemand heeft het erover.
Maar als ik zou zeggen 16 en 23, of 17 en 24? Dan krijg je vaak rare gezichten te zien.
Ik moest spontaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jezus, je zou nooit moeten flirten met mensen die je niet aantrekkelijk vindt !
Ik vind dit wel een heel beroerd advies
Omdat je rond je 21'ste (vooral als vrouw) al wel een keer uit de pubertijd bent. En als 'volwassen' kunt worden beschouwd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:42 schreef Unhuman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. 21 en 28, is nog steeds 7 jaar verschil, maar niemand heeft het erover.
Maar als ik zou zeggen 16 en 23, of 17 en 24? Dan krijg je vaak rare gezichten te zien.
Dat werkt niet voor iedereen zo he. Wat doet jou denken wat de rede is waarom je er nu helemaal geen meoite meer mee hebt?quote:
Wat een bs. Ik flirt met zo goed als elke chick. Voelen de lelijke eendjes zich soms ook gewild, noem me een humanitair.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jezus, je zou nooit moeten flirten met mensen die je niet aantrekkelijk vindt !
Ik vind dit wel een heel beroerd advies
Mijn onzekerheid had met mijn uiterlijk te maken. Dat is voorbij omdat ik nu weet dat die onzekerheid daarover niet terecht is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat werkt niet voor iedereen zo he. Wat doet jou denken wat de rede is waarom je er nu helemaal geen meoite meer mee hebt?
Same herequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een bs. Ik flirt met zo goed als elke chick. Voelen de lelijke eendjes zich soms ook gewild, noem me een humanitair.
ga daten, daten en nog eens daten!quote:Op maandag 1 juni 2009 17:17 schreef ChrisVR6 het volgende:
Ben zelf ook een held op sokken hoor wanneer het op vrouwen aankomt :p
Maar om erachter te komen of ze je ziet zitten moet je gewoon 's een gesprek met haar aanknopen op msn en als deze gesprekken goed lopen (Dus geen dodelijke stiltes vallen) zou je eens samen wat kunnen gaan doen ofzoUiteindelijk krijg je toch de beste indruk in het echt en niet via msn of hyves.
Belangrijkste is dat je gewoon lekker jezelf blijft en bij jezelf denkt "zij is ook maar een mens"ze eet je niet op, denk ik
Hehe ik heb geen probleem hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 17:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
ga daten, daten en nog eens daten!
overwin je angst en op een gegeven moment gaat alles (bijna) vanzelf!
Je zal idd op een gegeven moment lef moeten hebben om verder te komen. Een schrale troost: veel vrouwen zijn ook verlegen.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
ga daten, daten en nog eens daten!
overwin je angst en op een gegeven moment gaat alles (bijna) vanzelf!
Ik praat nu ook wel wat met haar op msn. Al vindt ik het wel lastig via msn. Ik weet niet altijd wat ik moet zeggen:( Ik praat veel liever met haar in real livequote:Op woensdag 3 juni 2009 08:13 schreef MrSelecta het volgende:
[..]
Je zal idd op een gegeven moment lef moeten hebben om verder te komen. Een schrale troost: veel vrouwen zijn ook verlegen.
Misschien moet je het eerst met kleine stappen aanpakken. Heb je moeite met het aanspreken van vrouwen? Oefen eerst bijvoorbeeld op straat. Spreek zoveel mogelijk vrouwen aan. Je hoeft ze niet gelijk uit te vragen (kan je misschien een beetje creepy overkomen), maar vraag ze de weg (ook al weet je precies waar je bent), de tijd of waar een goede kledingwinkel zit (zeg maar wat).
Zorg sowieso dat je in meer sociale situaties terecht komt waar veel vrouwen zijn. Heb je uberhaubt gewone vriendinnen of hebben je vrienden veel vrouwen in hun leven?
Zo nee, dan zul je wat andere 'vlottere' vrienden erbij moeten zoeken.
Ja en als ze nee zegt weet je ook gelijk waar je aan toe bent!quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:23 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Ik praat nu ook wel wat met haar op msn. Al vindt ik het wel lastig via msn. Ik weet niet altijd wat ik moet zeggen:( Ik praat veel liever met haar in real liveIk zou graag met haar eens wat leuks gaan doen
. Kan ik dit het beste maar gewoon vragen. ''Hey vindt je het misschien leuk om samen eens wat leuks te gaan doen?''
Je moet het niet out of the blue vragen. Je kan beter een ja-opstapeling gebruiken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:23 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Ik praat nu ook wel wat met haar op msn. Al vindt ik het wel lastig via msn. Ik weet niet altijd wat ik moet zeggen:( Ik praat veel liever met haar in real liveIk zou graag met haar eens wat leuks gaan doen
. Kan ik dit het beste maar gewoon vragen. ''Hey vindt je het misschien leuk om samen eens wat leuks te gaan doen?''
En daarna rest je nog maar één vraag!quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:26 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Je moet het niet out of the blue vragen. Je kan beter een ja-opstapeling gebruiken.
"Je bent wel aardig, we kunnen goed met elkaar overweg."
Zij: "Ja!"
"We zouden vaker moeten praten"
"Zullen we eens wat leuks gaan doen?"
Doet wonderen.
Het is ook zo knullig allemaal met jou hequote:Op donderdag 4 juni 2009 23:42 schreef gala0702 het volgende:
Ik heb een beetje contact gezocht met haar via mijn nichtje. Nu weet dat meisje ook dat ik haar wel zie zitten.
Mijn nichtje belde me vandaag op en gaf de telefoon door aan dat meisje. Toen heb ik een paar minuten met haar gesproken over van alles en nog wat. Ik hoorde mijn nichtje wel een beetje lachen op de achtergrond. Dat meisje ging daar wel een beetje in mee. Ze zaten wel wat te ouwehoeren maar ik deed gewoon mee.
Het was wel gezellig zo. Maar nu weet ze dus dat ik haar wel een beetje leuk vind. Ik heb mijn nichtje later gevraagd of ze mij ook ziet zitten. Ze zij dat ik dat zelf maar moest uitzoeken bij haar. Wat denken jullie hiervan?
Doe es niet zo verschrikkelijk onzekerquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:42 schreef gala0702 het volgende:
Ik heb een beetje contact gezocht met haar via mijn nichtje. Nu weet dat meisje ook dat ik haar wel zie zitten.
Mijn nichtje belde me vandaag op en gaf de telefoon door aan dat meisje. Toen heb ik een paar minuten met haar gesproken over van alles en nog wat. Ik hoorde mijn nichtje wel een beetje lachen op de achtergrond. Dat meisje ging daar wel een beetje in mee. Ze zaten wel wat te ouwehoeren maar ik deed gewoon mee.
Het was wel gezellig zo. Maar nu weet ze dus dat ik haar wel een beetje leuk vind. Ik heb mijn nichtje later gevraagd of ze mij ook ziet zitten. Ze zij dat ik dat zelf maar moest uitzoeken bij haar. Wat denken jullie hiervan?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:42 schreef gala0702 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |