Een gouden openingszin is dat. Met genoeg vibe zullen de meesten je zo met open armen ontvangen en een gesprek voeren. Het is eigenlijk zo'n goede openingszin, dat niemand eigenlijk het als openingszin oppikt.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:56 schreef Karasta het volgende:
-voorbeeld2: He hebben wij niet samen op school gezeten?![]()
wat een kuthoer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef gala0702 het volgende:
Hier weer even een update. Vorige week had ik het nog wel gezellig met haar op msn. En afgelopen zaterdag nog een sms gestuurd dat ik het gezellig vond om met haar te praten. Hier heeft ze niet op gereageerd. Dus ik haar bellen maar ze reageert niet. Ik vind het wel welletjes zo. Ze vindt me toch niet zo leuk als ik haar.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef gala0702 het volgende:
En afgelopen zaterdag nog een sms gestuurd dat ik het gezellig vond om met haar te praten.
Dude, je hebt niet eens met haar gezoend. Zoiets ga je toch niet vragen!?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef gala0702 het volgende:
Ik wilde haar bellen en vragen wat ze nou van mij vond, maar ze drukte weg toen ik beldeIk ga nu niet meer contact zoeken!
Wilde eigenlijk vragen hoe het met haar gaat. En of ze zin had om eens een keer wat leuks te gaan doen. Een soort cursus omgaan met vrouwen zou wel iets voor mij zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:25 schreef Rest het volgende:
[..]
Dude, je hebt niet eens met haar gezoend. Zoiets ga je toch niet vragen!?
Ja, dat is wel wat anders.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:29 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk vragen hoe het met haar gaat. En of ze zin had om eens een keer wat leuks te gaan doen. Een soort cursus omgaan met vrouwen zou wel iets voor mij zijn.![]()
Zoveel fail bij 1 vrouw ... Hoe krijg je het voor mekaar....quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:06 schreef gala0702 het volgende:
Maar ze reageerde niet. Ik ben best wel een ramp met vrouwen.
Zou je dat aandurven dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:49 schreef gala0702 het volgende:
Wist ik het maar. Ik voel me nu ook behoorlijk kut. Heb ik het weer ver^@! Bestaan er niet cursussen ofzo voor jongens zoals ik. Daar zou ik denk ik wel baat bij hebben.
Alles wat je moet weten staat in deze thread.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:49 schreef gala0702 het volgende:
Wist ik het maar. Ik voel me nu ook behoorlijk kut. Heb ik het weer ver^@! Bestaan er niet cursussen ofzo voor jongens zoals ik. Daar zou ik denk ik wel baat bij hebben.
Leermoment voor een volgende keer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:00 schreef Karasta het volgende:
[..]
Alles wat je moet weten staat in deze thread.
En aub vertel een meisje niet dat je haar leuk vindt. zelfs niet dat je het leuk vindt met haar te praten. Je moet de indruk wekken dat je het super druk hebt en zei moet blij zijn dat ze met jou mag praten. Ga dit natuurlijk niet overdrijven...
Ik denk eerlijk gezegd dat ze mij niet meer in haar MSN lijst heeft staan. Is een sms sturen waarin ik dan vertel dat ik haar best wel aardig vond, maar het moeilijk vind om hiermee om te gaan iets.? En als ze verder geen contact meer wil dat ik dat respecteer en het hierbij verder laat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:06 schreef Noisiv het volgende:
Blijf proberen! Als je haar weer spreekt op msn heb je het over het smsje dat het in een rare bui was gestuurd maar dat het wel oprecht is en dat je graag wilt afspreken. Nee heb je en ja kan je krijgen. Je moet toch eerst je best doen om haar te veroveren. En hou het niet bij 1 vrouw hoe leuk je haar ook vind hoe meer hoe beter. Zo kan je juist een beetje oefenen en heb jij zelf de keuze de leukste eruit te pikken en dat straal je ook uit als ze het idee hebben dat ze ook voor jou hun best moeten doen en dat je voor haar 10 anderen kan krijgen.
Nee!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:36 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze mij niet meer in haar MSN lijst heeft staan. Is een sms sturen waarin ik dan vertel dat ik haar best wel aardig vond, maar het moeilijk vind om hiermee om te gaan iets.? En als ze verder geen contact meer wil dat ik dat respecteer en het hierbij verder laat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |