abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69810657
quote:
Op zondag 7 juni 2009 18:56 schreef Karasta het volgende:
-voorbeeld2: He hebben wij niet samen op school gezeten?
Een gouden openingszin is dat. Met genoeg vibe zullen de meesten je zo met open armen ontvangen en een gesprek voeren. Het is eigenlijk zo'n goede openingszin, dat niemand eigenlijk het als openingszin oppikt.
  maandag 8 juni 2009 @ 09:38:52 #127
199339 MrSelecta
Looie Dakduvel
pi_69817958
Wat je zegt als openingszin is meestal niet zo heel belangrijk.

- zou je mij kunnen vertellen hoe laat het is?

- zijn jullie hier met een hele groep?

- mag ik je een korte vraag stellen? heb de mening van een vrouw nodig.

Belangrijker is hoe je overkomt als je mond opentrekt. Je kunt het beste een ontspannen houding hebben met een glimlach die zegt dat de hele wereld aan je voeten ligt. Ook al gieren de zenuwen door je lichaam.

Er zijn natuurlijk ook dingen die je niet moet zeggen. De bekende standaard-openingszinnen:

- ken ik jou niet ergens van

- zo, jou trui staat goed bij mijn vloerkleed

- ik ben dan wel niet de knapste jongen hier, maar wel de enige die met jou praat.

etc.

of zoveel slijmerige complimentjes geven dat je overkomt als een 2e hands autoverkoper:

- wat ben jij knap zeg

- alle andere vrouwen hier vallen in het niet bij jou schoonheid
I don't have a girlfriend, but I do know a woman who gets mad everytime I say this.
pi_69913200
Hier weer even een update. Vorige week had ik het nog wel gezellig met haar op msn. En afgelopen zaterdag nog een sms gestuurd dat ik het gezellig vond om met haar te praten. Hier heeft ze niet op gereageerd. Dus ik haar bellen maar ze reageert niet. Ik vind het wel welletjes zo. Ze vindt me toch niet zo leuk als ik haar.
pi_69913303
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef gala0702 het volgende:
Hier weer even een update. Vorige week had ik het nog wel gezellig met haar op msn. En afgelopen zaterdag nog een sms gestuurd dat ik het gezellig vond om met haar te praten. Hier heeft ze niet op gereageerd. Dus ik haar bellen maar ze reageert niet. Ik vind het wel welletjes zo. Ze vindt me toch niet zo leuk als ik haar.
wat een kuthoer.
pi_69913407
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef gala0702 het volgende:
En afgelopen zaterdag nog een sms gestuurd dat ik het gezellig vond om met haar te praten.
pi_69913443
Ik wilde haar bellen en vragen wat ze nou van mij vond, maar ze drukte weg toen ik belde Ik ga nu niet meer contact zoeken!
pi_69913487
Ja, dat is trouwens ook niet echt handig om te smsen imo. Te slijmerig en je zet haar op een voetstuk etcetera etcetera...
pi_69913489
Lees 'The Game' van Neill Strauss
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_69913529
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef gala0702 het volgende:
Ik wilde haar bellen en vragen wat ze nou van mij vond, maar ze drukte weg toen ik belde Ik ga nu niet meer contact zoeken!
Dude, je hebt niet eens met haar gezoend. Zoiets ga je toch niet vragen!?
pi_69913738
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:25 schreef Rest het volgende:

[..]

Dude, je hebt niet eens met haar gezoend. Zoiets ga je toch niet vragen!?
Wilde eigenlijk vragen hoe het met haar gaat. En of ze zin had om eens een keer wat leuks te gaan doen. Een soort cursus omgaan met vrouwen zou wel iets voor mij zijn.
pi_69914147
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:29 schreef gala0702 het volgende:

[..]

Wilde eigenlijk vragen hoe het met haar gaat. En of ze zin had om eens een keer wat leuks te gaan doen. Een soort cursus omgaan met vrouwen zou wel iets voor mij zijn.
Ja, dat is wel wat anders.
pi_69915362
Maar ze reageerde niet. Ik ben best wel een ramp met vrouwen .
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:30:45 #138
253364 Karasta
Arubanaan
pi_69919183
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:06 schreef gala0702 het volgende:
Maar ze reageerde niet. Ik ben best wel een ramp met vrouwen .
Zoveel fail bij 1 vrouw ... Hoe krijg je het voor mekaar....
Steam id : Kim the boss.
pi_69919778
Wist ik het maar. Ik voel me nu ook behoorlijk kut. Heb ik het weer ver&#^@! Bestaan er niet cursussen ofzo voor jongens zoals ik. Daar zou ik denk ik wel baat bij hebben.
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:55:53 #140
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_69919957
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:49 schreef gala0702 het volgende:
Wist ik het maar. Ik voel me nu ook behoorlijk kut. Heb ik het weer ver&#^@! Bestaan er niet cursussen ofzo voor jongens zoals ik. Daar zou ik denk ik wel baat bij hebben.
Zou je dat aandurven dan?
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_69920060
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:55 schreef DragonFire het volgende:

[..]

Zou je dat aandurven dan?
Ja ik heb geen zin om de rest van mij leven alleen te blijven.
pi_69920073
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:49 schreef gala0702 het volgende:
Alles wat je moet weten staat in deze thread.

En aub vertel een meisje niet dat je haar leuk vindt. zelfs niet dat je het leuk vindt met haar te praten. Je moet de indruk wekken dat je het super druk hebt en zei moet blij zijn dat ze met jou mag praten. Ga dit natuurlijk niet overdrijven...
pi_69920318
Man man man man man.... x100 000

KOM OP MAN!

Vrouwen moet je naar je toe trekken en van je afduwen. Je moet ze laten twijfelen, je moet ze subtiel duidelijk maken dat JIJ een hele interessante gozer bent. Je hebt je eigen superboeiende leven, je hebt niet persé een ander nodig en je hebt soms geen tijd voor ze. Je moet niet gaan zitten slijmen 'dat het gesprek zo leuk was' en al helemaal niet duidelijk maken dat je ze meer dan leuk vindt, dat mogen ze mooi andersom doen. Focus je niet op één vrouw, ga niet mee in de emoties of spelletjes van ze.

Ga oefenen, lees desnoods wat tips of artikelen op internet of in een boek (niet te veel, het is geen studie) en ga 100x op je bek, als je maar wel steeds beter wordt.

En nee, dit is geen hufterig gedrag. Je maakt ze hier simpelweg gelukkig mee (en jezelf ook, niet onbelangrijk!!). Dit is wat ze in 99,9% van de gevallen zoeken, iemand die sterk in z'n schoenen staat en die niet gelijk op de eerste de beste vrouw die hij tegenkomt valt.

Iemand die je net kent kan je nooit op een voetstuk plaatsen, daar is echt wel meer voor nodig.
pi_69920351
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:00 schreef Karasta het volgende:

[..]

Alles wat je moet weten staat in deze thread.

En aub vertel een meisje niet dat je haar leuk vindt. zelfs niet dat je het leuk vindt met haar te praten. Je moet de indruk wekken dat je het super druk hebt en zei moet blij zijn dat ze met jou mag praten. Ga dit natuurlijk niet overdrijven...
Leermoment voor een volgende keer.
pi_69921454
Lol, je mag best wel laten weten dat je haar leuk vindt! als je dit maar subtiel doet..
Je moet er gewoon schijt aan hebben wat ze denkt; gaat ze er niet op in, oke, dan zoek je een ander!
Gewoon veel oefenen met meisjes die je erg mooi vindt en lekker lopen flirten en shit. Het hoeft niks te betekenen. Als je maar zelfverzekerd over komt en dat je stevig in je schoenen staat, er hapt er sowieso wel eentje! Dus spreid je kansen zou ik zeggen
pi_69922006
Blijf proberen! Als je haar weer spreekt op msn heb je het over het smsje dat het in een rare bui was gestuurd maar dat het wel oprecht is en dat je graag wilt afspreken. Nee heb je en ja kan je krijgen. Je moet toch eerst je best doen om haar te veroveren. En hou het niet bij 1 vrouw hoe leuk je haar ook vind hoe meer hoe beter. Zo kan je juist een beetje oefenen en heb jij zelf de keuze de leukste eruit te pikken en dat straal je ook uit als ze het idee hebben dat ze ook voor jou hun best moeten doen en dat je voor haar 10 anderen kan krijgen.
pi_69936083
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 02:06 schreef Noisiv het volgende:
Blijf proberen! Als je haar weer spreekt op msn heb je het over het smsje dat het in een rare bui was gestuurd maar dat het wel oprecht is en dat je graag wilt afspreken. Nee heb je en ja kan je krijgen. Je moet toch eerst je best doen om haar te veroveren. En hou het niet bij 1 vrouw hoe leuk je haar ook vind hoe meer hoe beter. Zo kan je juist een beetje oefenen en heb jij zelf de keuze de leukste eruit te pikken en dat straal je ook uit als ze het idee hebben dat ze ook voor jou hun best moeten doen en dat je voor haar 10 anderen kan krijgen.
Ik denk eerlijk gezegd dat ze mij niet meer in haar MSN lijst heeft staan. Is een sms sturen waarin ik dan vertel dat ik haar best wel aardig vond, maar het moeilijk vind om hiermee om te gaan iets.? En als ze verder geen contact meer wil dat ik dat respecteer en het hierbij verder laat.
pi_69936560
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:36 schreef gala0702 het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat ze mij niet meer in haar MSN lijst heeft staan. Is een sms sturen waarin ik dan vertel dat ik haar best wel aardig vond, maar het moeilijk vind om hiermee om te gaan iets.? En als ze verder geen contact meer wil dat ik dat respecteer en het hierbij verder laat.
Nee!!

Het beste wat je kunt doen is haar vergeten en op zoek gaan naar nieuwe meisjes.
En niet 1 ofzo maar een paar en vergeet dit meisje. Gebruik je fouten van dit keer en leer ervan, over 4 maanden loop je met allemaal meisjes te praten in de bar en zei ziet dat en dan voelt ze wat ze gemist heeft.
pi_69937132
Ik wil er ook niet teveel energie meer insteken. Ik voel me belabberd genoeg door deze situatie. Vorige week was het nog zo gezellig en plotseling na die ene sms waarin ik vertelde dat ik het wel gezellig vond met haar te praten, laat ze niks meer van zich horen.
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:44:36 #150
241564 HowardStern
Expect the unexpectable
pi_69943657
Tering zeg, zit ik hier net een heel lange, serieuze reactie te typen, druk ik per ongeluk op backspace terwijl het vak niet geselecteerd is. Ga ik terug is heel mijn lap tekst weg.

Ik zal het zo nog eens typen, als ik gegeten heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')