Omdat ik de OP quote, en iedereen dan heel boos op mij wordt, dan raak ik depressief en pleeg ik zelfmoordquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:58 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Ik zal het topic maar alvast openen
Hier moet je dus op woensdag 9 september '09 posten om precies negen uur, negen minuten en negen seconden 's ochtends (09-09 09:09:09).
Dus sla dit topic op in je bookmarks en zet je wekker en hoop heel hard dat dit topic dan nog geen slotje heeft ! En ook hopen dat je dan nog in staat bent om te posten en niet overreden bent of dood bent of tien gebroken vingers hebt of dat je internet is afgesloten of dat je door de kredietcrisis op straat bent beland zonder internet en fok, en dat je je 9 september niet verslaapt of dat je dan al gestorven bent aan de griep of of of....................................................
Verzin in dit topic dus nog meer redenen waarom je niet zou kunnen posten op 09-09 09:09:09
Laten we afspreken dat we tot 08-09 08:59:59 redenen gaan verzinnen waarom we niet kunnen posten op 09-09 09:09:09 en dan vanaf 09-09 09:09:09 gaan vieren dat we toch hebben kunnen posten ondanks alle redenen die we hebben verzonnen.
Bij het verzinnen van redenen mag je natuurlijk gebruik maken van paint of fotosoep en elk ander creatief middel dat tot je beschikking staat, have fun !
Dus tot over 113 dagen !
Daarom, kijken of ie dan weer boven komt drinjven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:58 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Als iemand dit topic dan nog kan herinneren heeft hij of zij officieel geen leven
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef onlogisch het volgende:
Tvp tegen beter weten in. Mn beste maat gaat die dag trouwen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:10 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Ja trouwen op die datum is gaaf ! tenzij... verzin dus maar een reden waarom ze niet zouden gaan trouwen
wie van de twee gaat er vreemd, wie van de twee wordt er platgereden door een vrachtwagen volgeladen met 20 ton zand, wie van de twee komt onder de tram als zijn of haar fietswiel vastzit in de rails....
Tot over 113 dagen
Heeft dit wat met elkaar te maken?quote:
DAT MEEN JE NIET. Dit kan geen toeval zijn!! Dat dit kan in nederland.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:04 schreef Mozy het volgende:
dat is 48 uur na mijn verjaardag...op 4 minuten na.
*belt Alberto*quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:22 schreef davako het volgende:
[..]
DAT MEEN JE NIET. Dit kan geen toeval zijn!! Dat dit kan in nederland.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
het zal pas een stunt zijn als dit topic dicht gaat op 09-09-09 09:09:08:59.
Omdat?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:57 schreef iamredleader het volgende:
Nope, lijkt me niet dat dit gaat lukken
Bedankt voor de reminder.quote:
Ik was het serieus bijna vergeten maar nu weer helemaal bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |