Dr lichaam is te klein idd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
De verhoudingen kloppen niet helemaal.
Bwhehehe.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:30 schreef Grulez het volgende:
Krajicek heeft verloren van Halep![]()
Dit is de 17 jarige Simona Halep uit Roemenië.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTFquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:30 schreef Grulez het volgende:
Krajicek heeft verloren van Halep![]()
Dit is de 17 jarige Simona Halep uit Roemenië.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar zit voor 5 l. aquarius in.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:43 schreef Kopbal het volgende:
Lijkt me voor toptennis ook niet echt handig om 2 van zulke waterballonnen bij je te dragen.
Ik haat neppe zondagenquote:
Ik niet, een neppe zondag is altijd zo'n feestdag dat je moét bier drinken.quote:
Morgen training en de kantine is open, helaas heb ik geen geld.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik niet, een neppe zondag is altijd zo'n feestdag dat je moét bier drinken.
oke ergens is dat ook niet leuk, verplicht bier drinken.
Morgen overdag gewoon op het terras zitten, en 's avonds uitgaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Morgen training en de kantine is open, helaas heb ik geen geld.
Ik ga denk ik heel veel slapen en school bijwerken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Morgen overdag gewoon op het terras zitten, en 's avonds uitgaan.
Virtueel biertjes drinkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Aanvoerder nu ook gaat pilsen, dan drink je niet helemaal alleen, breach.
Jij ging toch zo'n chick je bed in drinken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:01 schreef Breach het volgende:
Ik heb zin om bier te gaan drinken, liefst niet alleen..
Daar moet ik nog 2 weken op wachtenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij ging toch zo'n chick je bed in drinken?
dan zou mijn vrouw al op tennis zitten!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:41 schreef Prosac het volgende:
Dang! Ik ga mijn vriendin vragen om ook te gaan tennissen.
Momenteel op opdracht bij een gemeente waar ze niet zo moeilijk doen over het internetgebruik, tenzij je de hele dag grotetieten.nl zit te checken ofzo. Zelfs youtube en dergelijke is gewoon beschikbaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ik zie je overdag ook gewoon echt véél op Fok, hoe krijg je dat voor mekaar joh
Ik vind ze wel meevallenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray, Berlusconi is je man!
Pijnlijke 'nazi'-uitspraken Berlusconi
Die eerste twee foto's zijn bijkans briljant. Ik wist niet dat zoiets zwaartekrachttechnisch mogelijk wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:43 schreef Kopbal het volgende:
Lijkt me voor toptennis ook niet echt handig om 2 van zulke waterballonnen bij je te dragen.
Wat was er dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:47 schreef Dos37 het volgende:
Ik kijk sportjournaal en het is toch schrijnend hoe Tom Egbers zich er doorheen stuntelt
hij versprak zich minstens 15 keer in een sportjournaal van 10 minutenquote:
Dus daar ging al 50% van de tijdquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hij versprak zich minst 15 keer in een sportjournaal van 10 minuten
Die van mij is van spiegelshit. Sexy jwt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:44 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Opzich een leuk zonnebrilletje om mee te nemen naar feesten.
Ik moest vanmiddag op voor een belangrijke toets.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sorry dat ik het niet weet maar had je een tentamen ofzo?
In ieder geval gefeliciteerd!
Met Wilfred, Johan en Gijp?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:36 schreef sjimz het volgende:
Iemand The International al gezien?
De supermarkten zijn wel open in het centrum gedeelte.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:56 schreef Breach het volgende:
Wat is dat voor onzin dat de winkels morgen dicht zijn
Ik bedacht me net dus pasquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
De supermarkten zijn wel open in het centrum gedeelte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |