Mooiboy.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:44 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Opzich een leuk zonnebrilletje om mee te nemen naar feesten.
Foto vervormen ftw!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:26 schreef RayMania het volgende:
Als de verveling toeslaat, dan ga je zulke dingen spelen.
En niet kunnen winnen hè.
Rayquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:44 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Opzich een leuk zonnebrilletje om mee te nemen naar feesten.
Al die Rotterdammers blijkbaar. D-K ookquote:
Ja, ik had Slumdogg Millionaire gekeken net. Dus zodoendequote:Op woensdag 20 mei 2009 14:46 schreef Breach het volgende:
OMG, ik heb een miljoen gewonnen !!!!!!!!!!!!!
Ik ben geen Rotterdammer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Al die Rotterdammers blijkbaar. D-K ook.
De resultaten doen dan ook pijn aan de ogen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Al die Rotterdammers blijkbaar. D-K ook.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
De resultaten doen dan ook pijn aan de ogen.
quote:Balkenende verrast door DE breuk
Het wereldnieuws uit Volendam is ook in Den Haag neergestreken. Premier Jan Peter Balkenende is 'verrast' dat Jan en Yolanthe geen koppel meer zijn.
JP kent de twee en hij kreeg op zijn verjaardag nog een sms'je van het ex-koppel.
Jammer
"Erg jammer om dit te horen'', zei de premier vandaag tegen een journalist in zijn wekelijkse persconferentie na de ministerraad. Er is via via contact geweest tussen de premier en Jan Smit, na de breuk met Yolanthe.
Of er nog een spoeddebat over de kwestie volgt, is nog niet bekend.
quote:Het einde van de 'palingsoap' houdt niet alleen de minster-president bezig. Ook minister van Financiën Wouter Bos (PvdA) deed na afloop van de ministerraad een duit in het zakje. "Ik ben blij dat Wesley Sneijder eindelijk week een keer gescoord heeft", zei hij over de nieuwe vlam van Yolanthe.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
En dan toch minister van Financien he.![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:22 schreef RayMania het volgende:
Is dat die nazifilm?
Oh, meneer wil weer eens aan zijn genot komen hoor, diskiriminatie!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:22 schreef RayMania het volgende:
Is dat die nazifilm?
Hehe, wat heeft RM ooit gezegd dat iedereen hem daarmee asocieertquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh, meneer wil weer eens aan zijn genot komen hoor, diskiriminatie!!!
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Verkeerskundig ontwerper momenteel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:33 schreef Breach het volgende:
Ik vraag me serieus af wat je voor werk doet als je de hele dag door kan internetten
Maar ik zie je overdag ook gewoon echt véél op Fok, hoe krijg je dat voor mekaar johquote:
Beroepswerkloze.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:33 schreef Breach het volgende:
Ik vraag me serieus af wat je voor werk doet als je de hele dag door kan internetten
Barneyquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
Sinds vrijdag al ruim twee seizoenen How I Met Your Mother gekeken. Toch wel een geniale serie.
Dit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:25 schreef Breach het volgende:
Hehe, wat heeft RM ooit gezegd dat iedereen hem daarmee asocieert
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:21 schreef RayMania het volgende:
Hoi hoi.
http://www.dumpert.nl/med(...)t_zat._c_est_ca.html
Ik mis hem.
Boo fucking boo.quote:Op zondag 2 november 2008 12:04 schreef RayMania het volgende:
Suikerfeest op #14 op de lijst van Nederlandse tradities. Nog effe.
Ik hoor daar zoveel mensen over klaarkomen en als ik dat héél af en toe op tv kijk vind ik er echt geen klap aanquote:
Ik heb precies hetzelfde. Kijk alleen als ik toevallig die blonde chick van Scrubs voorbij zie komenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik hoor daar zoveel mensen over klaarkomen en als ik dat héél af en toe op tv kijk vind ik er echt geen klap aan.
Het is onzin. Iedereen die vindt dat ik echt racistisch ben, mag ongezien de tyfus krijgen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray is een smurf en smurfen hebben een hekel aan alles wat niet blauw is.
Duh.
Jij weet dat iedereen dat vindt, dus is dit een doodsverwensing. Kan een andere mod dan RayMania hier eens naar kijken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is onzin. Iedereen die vindt dat ik echt racistisch ben, mag ongezien de tyfus krijgen.
Dat ik zoiets post.
Ik ben geen lullo meerquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is onzin. Iedereen die vindt dat ik echt racistisch ben, mag ongezien de tyfus krijgen.
Dat ik zoiets post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |