ASL?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:45 schreef RockabeIIa het volgende:
kinky TT!
ik ben net thuis van een 5 gangen diner
*uitbuikt*
ooh! echt? hihiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:44 schreef pinquit het volgende:
Reintje! je staat in ons krantje![]()
het verhaaltje van de dronken engelsman'getuigen' dat ben jij toch?
Ja!!!!!!!!quote:
Neeeeeee nog meer etenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:09 schreef k_i_m het volgende:
De Roti Kukus ligt in de theedoek te garen. Ik ben zó benieuwd!.
Niet met de hoeveelheid suiker die ik erin gekieperd hebquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Neeeeeee nog meer eten
Maar wellicht beter dan een satékroket
ghehehe fijn is dat he? Dat roep ik ook altijd, geen gram vet hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niet met de hoeveelheid suiker die ik erin gekieperd heb. Maar er zit géén vet in. Dat dan weer wel
.
ja ik zeg het omdat het bij mij toen omsloeg in een anginaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, bij mijn zus duurde dit vorige week anderhalve dag, (ja, bedankt het zusje!) bij haar man draaide het op een keelontsteking uit. Ik hoop maar op het eerste!
Weg is...
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Elke keer als ik m`n nick voorbij zie komen lees ik te snel en staat er taartjesteef. Jeetje
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Elke keer als ik m`n nick voorbij zie komen lees ik te snel en staat er taartjesteef. Jeetje
ik zou er bijna een kloontje aan wagen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Over een jaar of 2 weer denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik zou er bijna een kloontje aan wagen!
Trusten
Maak jij me eens effe los van mijn klerenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef Dakota het volgende:
vraag een mod om een nickchange
Zeh_Taartjesteef
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maak jij me eens effe los van mijn kleren.
hallo rainhieldequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:28 schreef Reinhilde het volgende:
ik ga maar eens tukken denk ik.
ik heb nog even 2 bruine boterhammen naar binnen gewerkt, anders had ik vast niet kunnen slapen van de honger.
nou ja, is beter dan een Magnum. Want daar liggen er 4 van in de vriezer mijn naam te roepen.
Trusten!
ja en mn oude nick met permbanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dorkota
Juniper
Harkpop..dat vind ik wel helemaal 'jou'
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:24 schreef Rewimo het volgende:
Eendjes
Tof spelletje
http://www.bartbonte.com/duck
maar wel met crocs en dikke wollen sokkenquote:
ow myquote:Op woensdag 20 mei 2009 07:51 schreef Stout het volgende:
[..]
maar wel met crocs en dikke wollen sokken![]()
Hij is helemaal gek van Starwars (en the Clone wars)...met dank aan pappa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:05 schreef freecell het volgende:
[..]
ow my
Doen papa's dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat doen pappa's ! Eerst lekker maken met poppetjes, dan de serie kijken (waarbij mama vriendelijk doch dringend de kamer moest verlaten) en nu dus ook verkleedkleren (die lagen 'ineens' op zolder
)
moggequote:
ik werk op donderdag, ook zo'n dagquote:Op woensdag 20 mei 2009 07:43 schreef Sugar het volgende:
Ook hallo!
Ik hoop op een zonnige dag zonder zorgen voor iedereen.![]()
Zijn er nog mensen die -net als ik- vrijdag wél werken?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:43 schreef Stout het volgende:
* Stout weer terug van de plee, gekost na de foto van *brrrr* david H.
Goedemorgen, denk je even bij te lezen word je spontaan overvallen door een naakte man...BAH
Vandaag juffen en meesterdag hier op school. Kids mogen verkleed en Timo is DartH Vader..
[ afbeelding ]
Voor de juffen heb ik 'jufverwentasjes' gemaakt met een mini kookboekje, chocolade, een masker, een kopje vol met theezakjes in heel veel smaken en een kaarsje in een leuk tasje :
[ afbeelding ]
Ik ga eens even opschieten hier, over een half uurtje moeten de heren alweer naar school en ik zit nog in pyama
ik moest er nog 1 betalen herinnerde ze me gister aanquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:35 schreef lady-wrb het volgende:
succes bij de tandarts belana.
controle of heb je al schade?
oeps,ik moet nog een tandartsrekening declareren, herinner ik me nu![]()
nou ik was ook 2 weken te laat met betalen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:41 schreef moussy het volgende:
[..]
ik moest er nog 1 betalen herinnerde ze me gister aan
Ik heb volgens mij zelfs die gemist, ik kreeg nml een aanmaningquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ik was ook 2 weken te laat met betalen.
gelukkig kwam ik er zelf achter, maar ik had ook zomaar een herinnering kunnen krijgen.
wat moet je nou bij 14 doen dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:36 schreef freecell het volgende:
En bedankt jullie
http://www.bartbonte.com/meandthekey
ik kom niet voorbij 18
wat was 14 ook alweer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:01 schreef Popples het volgende:
[..]
wat moet je nou bij 14 doen dan?
daar snap ik de ballen niet van
Ik heb 'm vorige week uitgespeeld, wat was 18 ook al weer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:36 schreef freecell het volgende:
En bedankt jullie
ik kom niet voorbij 18
heel hard schudden en dan valt op een gegeven moment de sleutel op de grondquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:06 schreef Popples het volgende:
[..]
die boom wat heen en weer kan bewegen
o dan zit ik al in het laatste dusquote:
op zo'n vogel klikken, de oranje baan volgen met je muis en op vogel 2 klikkenquote:
ja dat heb ik gedaan maar ik krijg geen sleutelquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:26 schreef moussy het volgende:
[..]
op zo'n vogel klikken, de oranje baan volgen met je muis en op vogel 2 klikken
Zorgen dat je niet buiten de oranje baan komt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan maar ik krijg geen sleutel
ja maar je komt altijd met het handje wel iets buiten het oranje..quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet buiten de oranje baan komt.
de vingerquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja maar je komt altijd met het handje wel iets buiten het oranje..
moet de onderkant van het handje of de vinger in het oranje blijven..
eigenlijk vind ik het heel erg sufquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:33 schreef lady-wrb het volgende:
hahahaha het houdt iedereen wel van de straat
Die van mezelf natuurlijk hequote:
Thanx voor de linkquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:36 schreef freecell het volgende:
En bedankt jullie
ik kom niet voorbij 18
jaquote:
Je kunt er natuurlijk ook naar goed voorbeeld handtassen van maken!quote:
Ja, ik zag d'r laatst weer voorbij komen op tvquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk ook naar goed voorbeeld handtassen van maken!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rechter muisknop indrukken en op het woordje key klikkenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:45 schreef innepin het volgende:
[..]lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ben nog niet bevallen hoor. Ze liggen weer in de vriezer, klaar om uitgedeeld te worden als het zover isquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef Sugar het volgende:
Vicky, ziet er heerlijk uit, je traktatie!Dit was oefenen, neem ik aan?
Of heb ik een baby gemist en ben nu in je kraambed aan het gamen?
stampot van makenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:02 schreef _Ingrid_ het volgende:Iemand nog een recept voor iets met pakchoi? WAs in de aanbieding, maar weet niet wat er mee te doen eik.
![]()
kipfilet in stukjes snijden, uitje erbij, knoflook erbij en een beetje japanse sojasaus (kikkoman). dat ff in laten trekken, roerbakken, paksoistronkje in stukjes erbij ff wokken nog, dan de paksoiblaadjes erbij en nog 1 minuutje wokken. lekker met rijst of noedelsquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:02 schreef _Ingrid_ het volgende:Iemand nog een recept voor iets met pakchoi? WAs in de aanbieding, maar weet niet wat er mee te doen eik.
![]()
* _Ingrid_ weer gaat wachten op telefoon van de psych.
Ik kan vrijdag niet eens werken, al zou ik willenquote:Op woensdag 20 mei 2009 07:43 schreef Sugar het volgende:
Ook hallo!
Ik hoop op een zonnige dag zonder zorgen voor iedereen.![]()
Zijn er nog mensen die -net als ik- vrijdag wél werken?
ohhh spannend !! ik zeg niets tegen hem, mag ie zelf de bus legenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk (hoop) niet dat ik tijd heb om me hier met die spelletjes bezig te houden. Ik weet ook niet of ze het doen hier (zou eigenlijk beter zijn van niet).
Stout, Timo krijgt postAls het meezit is het er vrijdag vast wel
Hij is net zo ongecensureerd als Timo's briefquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:04 schreef Stout het volgende:
ohhh spannend !! ik zeg niets tegen hem, mag ie zelf de bus legen(ik zal een foto maken van zijn koppie !)
dat pak natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:03 schreef Stout het volgende:
[..]
Waar heb ik wat vandaan ? De tasjes of het pak ?
Huuu?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik kreeg iets heel raars in mijn PM
Edit: 't is al gemeld in FB zie ik.
Daarom ben ik weer aan de pil gegaan ondanks datquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:22 schreef lady-wrb het volgende:
nou ik teken voor die dikke pukkel en een bad hairday als ik 1 x per jaar ongesteld zou zijn.
hier elke maand dolle pret met gruwelijke buikpijn, veel bloed en veel lamlendigheid.
Ik slik daarom dus de pil ook aan 1 stuk door.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:41 schreef lady-wrb het volgende:
dat maakte niks uit bij mij. oke, minder bloed, maar de pijn bleef. t is overigens wel wat verbeterd na de geboorte van zoonlief, want daarvoor wist ik echt niet waar ik het zoeken moest van de pijn.
maar van mij mag de hele handel er zo uit. dan ben ik daar vanaf.
fudge?quote:
Soort vette zachte caramel en ik doe er een moord voorquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
fudge?
wasda?
*sorry voor de crosspost*
heeft iemand van jullie zo'n soort futon-bed zeg maar? En ging dat wel op klossen?? Ik zat net even naar het bed te kijken en het viel me ineens op dat de poten zo'n gekke soort L-vorm hebben...
Waarom gaat dat niet door dan? [s]Of zit dat te kort op de geboorte van de kleine? Of wil je niet met een dikke buik trouwen?[/s]quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:51 schreef innepin het volgende:
Huup, ons bed heeft nog vreemdere poten, wij gaan er gewoon een zooi bierkratten onder zetten
Edit: wat freecell zegt dus
[emo] Vandaag over een maand zou mijn trouwdag zijn[/emo]
Dat allebei ja, en we willen het allebei gewoon góed doen, maar we hebben geen geld om allebei zo te doen zoals wij willenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom gaat dat niet door dan? Of zit dat te kort op de geboorte van de kleine? Of wil je niet met een dikke buik trouwen?
Gewoon van de supermarkt, laat je het bier daar staan. Je betaalt statiegeld voor de kratjes, en klaar is kees. Ons bed moet op zes kratten waarschijnlijk, het is echt niet de bedoeling dat dat allemaal leeggezopen wordt hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:56 schreef huuphuup het volgende:
Ja bierkratjes heb ik ook al aan zitten denken, maar wij drinken dus echt nooit bierdus dan moet k nog even goed bedenken waar ik die kratjes vandaan ga toveren en wat ik met dat bier ga doen
nouja goed, gelijk een mooie vraag voor de kraamintake dinsdag, kan zij kijken of et dan wel met kratten kan.
Daar mag je best even onredelijk over doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:56 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat allebei ja, en we willen het allebei gewoon góed doen, maar we hebben geen geld om allebei zo te doen zoals wij willen(wel trouwen zou betekenen alles van de kringloop bij wijze van spreken)
We hadden de bruiloft gepland, ik had m'n jurk gekocht, en precies twee weken later bleek ik zwanger![]()
En nou heeft m'n schoonmoeder MIJN trouwdatum ingepikt om haar 40jarig huwelijksfeest te vierenen ja okee we gaan dus niet trouwen dus waarom zou ze ook niet, maar ik ben een beetje onredelijk vandaag
![]()
waarom zat ik te wachten op deze opmerking?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:01 schreef Ticootje het volgende:
Huup ik kom je anders wel helpen met bier drinken.
good to knowquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:05 schreef Popples het volgende:
huup kun je gewoon bij de supermarktvragen om de legekratten te lenen.
Bij de tuinen hebben ze het.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
good to know![]()
evenstar waar haal ik van die rijstmelk? zeker niet gewoon bij de AH?Misschien maar es proberen. Smaakt dat neutraal verder?
Wat een laag bed heb jijquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
waarom zat ik te wachten op deze opmerking?![]()
![]()
ik lees net dit: Het kraambed moet namelijk op tenminste 80 cm. werkhoogte staan, ik heb net ff gemeten, ons bed is 28 cm hoog. Gaat zo'n krat er op zn kant onder of ondersteboven?
* huuphuup gaat straks met rolmaat naar de supermarkt
Een bierkrat is 23 cm en een frisdrankkrat is 36,5 cm.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
waarom zat ik te wachten op deze opmerking?![]()
![]()
ik lees net dit: Het kraambed moet namelijk op tenminste 80 cm. werkhoogte staan, ik heb net ff gemeten, ons bed is 28 cm hoog. Gaat zo'n krat er op zn kant onder of ondersteboven?
* huuphuup gaat straks met rolmaat naar de supermarkt
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Een bierkrat is 23 cm en een frisdrankkrat is 36,5 cm.
Google is je vriend
Taart voor mij?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:29 schreef pinquit het volgende:
alsnog doen gewoon
ik ben in een creatieve bui voel ik. zin om iets te maken!
Ja !!! Preceis dezelfde pot !! (heb een pot of 5 nog verstopt staanquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:00 schreef Popples het volgende:
stout heb je toevallig deze gekocht:
[ afbeelding ]
die zijn echt lekker. daar kunnen ze bij die vieze knaks nog wat van leren![]()
ik heb nog 1 grote cake van gisteren over maar ik denk dat hij vanavond met manlief niet meer haalt
die zijn heerlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:01 schreef Stout het volgende:
[..]
Ja !!! Preceis dezelfde pot !! (heb een pot of 5 nog verstopt staan)
dit zijn ook pas de eerste kersen die ik tegen ben gekomen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:06 schreef Rewimo het volgende:
Wij wachten nog op onze kersen. Er zitten er verschrikkelijk veel aan de bomen. Maar ze zijn nog groen
Kom maar plukken over een poosjequote:Op woensdag 20 mei 2009 14:15 schreef Popples het volgende:
ik wil ook kersen. ben al 2 jaar kersen aan het kopen
ja idioot he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:14 schreef Ticootje het volgende:
ik vind aardbeien zo lekker, maar die waren weer gillend duur zaterdag...
oehhh lekker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kom maar plukken over een poosjeWij hebben toch veel te veel. En ze zijn erg lekker
Van die grote donkerrode!
Ik meen het hoorquote:
Biervallen zetten? Plastic bekers met bier ingraven. Daar schijnen ze dol op te zijn en dan worden ze dronken en kunnen niet meer uit de bekersquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:19 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een paar vierkante meter met aardbeienplanten die vreselijk hun best aan het doen zijn.
maar ik vrees dat ik weer in de slag met de slakken kan.
wie heeft DE tip tegen slakkenterreur?
ze hebben van de week mijn hele radijzenbed al leeggekloven
bij ons in de tuin hielp escar-go goedquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:19 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een paar vierkante meter met aardbeienplanten die vreselijk hun best aan het doen zijn.
Ik strooi escar-go. Biologisch en werkt goed. Je kan ook een bak met bier ingraven, deed een vriendin van mij. Dan gaan ze daar in en verdrinken. Maar dat gaat echt heel snel ook enorm stinken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:19 schreef lady-wrb het volgende:
we wonen ook niet zo ver vanelkaar volgens mij. ik woon dicht bij venlo, misschien zegt panningen je wel wat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik meen het hoorAan je profiel te zien zou je zelfs redelijk in de buurt kunnen wonen.
Oja, ik had ook al zo'n raar begin van de dagVrouw aan roze bureau bij benzinestation A325???
Dat Bonte Games, Me & The Key spelletje?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuk spel, maar ik snap het touw naar beneden trek level niet.
Yup. Nou, dan nog maar een proberen dan. Tnx.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat Bonte Games, Me & The Key spelletje?
Daarbij moet je aan het rechtertouw trekken, kort en snel en vaak, dan komt de linker omhoog, aan het eind daarvan hangt de sleutel.
Ja, het was zo'n verademing! alleen nu heb ik last van mijn eigen hormonenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:49 schreef Sugar het volgende:
Debuurvrouw, jij was het toch die gestopt was met de pil en dat het voelde als een gordijn dat werd opengetrokken? Ofzoiets? Ik ben nu gestopt met de pil en ik hoop zo op dat gevoel ook!Ik kan het me zo voorstellen, dat het zo werkt. En ik hoop het.
blijheid?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:22 schreef pinquit het volgende:
trrrrrrrrrrralallaallalalalallalllalallaa
Ik kreeg 'm vanmiddag zo ver dat ie kaarsrecht omhoog en omlaag ging, was wel ideaalquote:
hier ook jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:22 schreef pinquit het volgende:
trrrrrrrrrrralallaallalalalallalllalallaa
A dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:25 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm vanmiddag zo ver dat ie kaarsrecht omhoog en omlaag ging, was wel ideaalHoefde niks te doen!
hahahhaaquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever
Wáár gaat dit over?
Ja, en schoenen met gepsen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hier ook ja![]()
oh en ik ga mezelf zo haten volgende week, de nacht voor het tentamen als ik niet kan slapen omdat ik me de hele nacht afvraag waarom ik in godsnaam niet geleerd heb![]()
vanavond.. *echt* heus... denk ik
Ooooh buuf, die! das net zoiets als wepsen?![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever
Wáár gaat dit over?
brrrr van dat geluidquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, en schoenen met gepsen.![]()
Maar seriously, heel creepy zo'n knaaggeluid.en véél! En wel 20 verschillende soorten. vond een hele mooie met twee helblauwe strepen, rode dwarsstreepjes en een heleboel zwarte haartjes. Ik denk nog: die neem ik mee om te zien wat voor vlinder dat wordt. Maar zeer agressief-achtig voor een rups.
ja ik weet het, maar het staat me zo tegen. Zat ik nog maar op mn kamertje alleen, toen ging studeren een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
En waarom ga je niet studeren. Hup, toe, je bent zo blij als je het nu ff doet. Geloof me.
hahahaquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, hij leek me aan te vallen.Ja, heel apart. en ik moest ook nog terug fietsen, en had niet echt iets om m in te vervoeren. Dat was wel jammer.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:49 schreef Sugar het volgende:
Debuurvrouw, jij was het toch die gestopt was met de pil en dat het voelde als een gordijn dat werd opengetrokken? Ofzoiets? Ik ben nu gestopt met de pil en ik hoop zo op dat gevoel ook!Ik kan het me zo voorstellen, dat het zo werkt. En ik hoop het.
ik ben gestopt toen ik 23 was, omdat ik me er niet prettig bij voelde en het was een verademingquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:49 schreef Sugar het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:05 schreef Ca..ra het volgende:
Ik snap er niks van, mijn wachtwoord doet het ineens niet meer en de mailer stuurt niks naar mijn mail en en en nou kan ik mijn eigenste account niet eens meer in
Ik heb uit armoe maar een kloon aangemaakt, boehoe.
even een FA vragen of je mailadres misschien verkeerd staat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:05 schreef Ca..ra het volgende:
Ik snap er niks van, mijn wachtwoord doet het ineens niet meer en de mailer stuurt niks naar mijn mail en en en nou kan ik mijn eigenste account niet eens meer in
spannend is dat! Duurt ook nog lang trouwens!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:48 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net echt een fijn sollicitatiegesprek gehad. Nu maar wachten tot dinsdag [ afbeelding ]
gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
spannend is dat! Duurt ook nog lang trouwens!
Ik had vandaag ook een sollitatiegesprek, mijn tweede gesprek. En ze willen me hebben, dus dat is fijn![]()
hier pizzaaaa.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef simmu het volgende:
[..]
gefeliciteerd
jullie gaan gewoon steeds te snel, moeten jullie niet gaan eten? waar zijn de recepten?
wij doen het met opgewarmde chili want ik heb geen zin in koken, heb voor morgen kippenbouillon op staan
die had mijn schoonmoeder laatst, volgens sangdrax is het lekkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hier pizzaaaa.
een of ander nieuw geval met gyros van dr oetker utker.
Snickersijsquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:25 schreef miss_sly het volgende:
Wij hadden witte bonen in tomatensaus, tartaartje en gebakken aardappeltjes![]()
Geen haute cuisine, maar precies waar ik zin in had.
Straks nog een toetje, maar ik weet niet of ik nou een stukje mon chou taart wil of een aardbeienijsje
Geen snickerijsje aanwezigquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:27 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Snickersijssnickersijs
.
Oh nee, er stond aardbeienijsje
Way to goquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:28 schreef k_i_m het volgende:
En ik had lekker een pindacrunchreep!.
maar mijn kont ging vandaag alweer bijna in een rokje maat 38.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:27 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Snickersijssnickersijs
.
Wat zij zegtquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:27 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Snickersijssnickersijs
.
Bij de koffiequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:43 schreef miss_sly het volgende:
Het is een aardbeienijsje geworden![]()
maar het is nog vroeg, dus misschien toch nog een tweede toetje in de vorm van een stukje mon chou taart strakkies
Hier zitten we aan de cake.....zelf gebakken vanmiddagquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:43 schreef miss_sly het volgende:
Het is een aardbeienijsje geworden![]()
maar het is nog vroeg, dus misschien toch nog een tweede toetje in de vorm van een stukje mon chou taart strakkies
Past perfect, maar ik lust momenteel geen koffie. Geeft niet, smaakt ook prima bij thee of water ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:44 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Bij de koffie(of past dat niet
, kwa smaak)
lijkt er wel op ja... hier ontstaat zo'n spoor smorgens als mijn oudste hagelslag heeft gegeten, die laat altijd het halve huis mee-etenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef huuphuup het volgende:
oh my![]()
ik heb zo'n kussen voor mn laptop en volgens mij is ie stuk![]()
het hele huis ligt vol met witte bolletjes piepschuim
-edit-
vooral op mijn plekje van de bank, en het ergste, in een spoor van de bank naar de vriezer
en ik ben nog maar 1 keer naar de vriezer geweest vandaag!!
Ca.ra, als het goed is zou je nu wel een nieuw PW moeten hebben, heb je hem ontvangen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:05 schreef Ca..ra het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |