ASL?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:45 schreef RockabeIIa het volgende:
kinky TT!
ik ben net thuis van een 5 gangen diner
*uitbuikt*
ooh! echt? hihiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:44 schreef pinquit het volgende:
Reintje! je staat in ons krantje![]()
het verhaaltje van de dronken engelsman'getuigen' dat ben jij toch?
Ja!!!!!!!!quote:
Neeeeeee nog meer etenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:09 schreef k_i_m het volgende:
De Roti Kukus ligt in de theedoek te garen. Ik ben zó benieuwd!.
Niet met de hoeveelheid suiker die ik erin gekieperd hebquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Neeeeeee nog meer eten
Maar wellicht beter dan een satékroket
ghehehe fijn is dat he? Dat roep ik ook altijd, geen gram vet hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niet met de hoeveelheid suiker die ik erin gekieperd heb. Maar er zit géén vet in. Dat dan weer wel
.
ja ik zeg het omdat het bij mij toen omsloeg in een anginaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, bij mijn zus duurde dit vorige week anderhalve dag, (ja, bedankt het zusje!) bij haar man draaide het op een keelontsteking uit. Ik hoop maar op het eerste!
Weg is...
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Elke keer als ik m`n nick voorbij zie komen lees ik te snel en staat er taartjesteef. Jeetje
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Elke keer als ik m`n nick voorbij zie komen lees ik te snel en staat er taartjesteef. Jeetje
ik zou er bijna een kloontje aan wagen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Over een jaar of 2 weer denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik zou er bijna een kloontje aan wagen!
Trusten
Maak jij me eens effe los van mijn klerenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef Dakota het volgende:
vraag een mod om een nickchange
Zeh_Taartjesteef
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maak jij me eens effe los van mijn kleren.
hallo rainhieldequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:28 schreef Reinhilde het volgende:
ik ga maar eens tukken denk ik.
ik heb nog even 2 bruine boterhammen naar binnen gewerkt, anders had ik vast niet kunnen slapen van de honger.
nou ja, is beter dan een Magnum. Want daar liggen er 4 van in de vriezer mijn naam te roepen.
Trusten!
ja en mn oude nick met permbanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dorkota
Juniper
Harkpop..dat vind ik wel helemaal 'jou'
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:24 schreef Rewimo het volgende:
Eendjes
Tof spelletje
http://www.bartbonte.com/duck
maar wel met crocs en dikke wollen sokkenquote:
ow myquote:Op woensdag 20 mei 2009 07:51 schreef Stout het volgende:
[..]
maar wel met crocs en dikke wollen sokken![]()
Hij is helemaal gek van Starwars (en the Clone wars)...met dank aan pappa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:05 schreef freecell het volgende:
[..]
ow my
Doen papa's dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat doen pappa's ! Eerst lekker maken met poppetjes, dan de serie kijken (waarbij mama vriendelijk doch dringend de kamer moest verlaten) en nu dus ook verkleedkleren (die lagen 'ineens' op zolder
)
moggequote:
ik werk op donderdag, ook zo'n dagquote:Op woensdag 20 mei 2009 07:43 schreef Sugar het volgende:
Ook hallo!
Ik hoop op een zonnige dag zonder zorgen voor iedereen.![]()
Zijn er nog mensen die -net als ik- vrijdag wél werken?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:43 schreef Stout het volgende:
* Stout weer terug van de plee, gekost na de foto van *brrrr* david H.
Goedemorgen, denk je even bij te lezen word je spontaan overvallen door een naakte man...BAH
Vandaag juffen en meesterdag hier op school. Kids mogen verkleed en Timo is DartH Vader..
[ afbeelding ]
Voor de juffen heb ik 'jufverwentasjes' gemaakt met een mini kookboekje, chocolade, een masker, een kopje vol met theezakjes in heel veel smaken en een kaarsje in een leuk tasje :
[ afbeelding ]
Ik ga eens even opschieten hier, over een half uurtje moeten de heren alweer naar school en ik zit nog in pyama
ik moest er nog 1 betalen herinnerde ze me gister aanquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:35 schreef lady-wrb het volgende:
succes bij de tandarts belana.
controle of heb je al schade?
oeps,ik moet nog een tandartsrekening declareren, herinner ik me nu![]()
nou ik was ook 2 weken te laat met betalen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:41 schreef moussy het volgende:
[..]
ik moest er nog 1 betalen herinnerde ze me gister aan
Ik heb volgens mij zelfs die gemist, ik kreeg nml een aanmaningquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ik was ook 2 weken te laat met betalen.
gelukkig kwam ik er zelf achter, maar ik had ook zomaar een herinnering kunnen krijgen.
wat moet je nou bij 14 doen dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:36 schreef freecell het volgende:
En bedankt jullie
http://www.bartbonte.com/meandthekey
ik kom niet voorbij 18
wat was 14 ook alweer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:01 schreef Popples het volgende:
[..]
wat moet je nou bij 14 doen dan?
daar snap ik de ballen niet van
Ik heb 'm vorige week uitgespeeld, wat was 18 ook al weer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:36 schreef freecell het volgende:
En bedankt jullie
http://www.bartbonte.com/meandthekey
ik kom niet voorbij 18
heel hard schudden en dan valt op een gegeven moment de sleutel op de grondquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:06 schreef Popples het volgende:
[..]
die boom wat heen en weer kan bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |