Hij vraagt gewoon wat hij kan doen nu, kan het me best voorstellen dat hij radeloos is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:58 schreef Len93 het volgende:
Sowieso zijn er dingen die niet op een publiek forum thuis horen.
...
Dit is er een van.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:58 schreef Len93 het volgende:
Sowieso zijn er dingen die niet op een publiek forum thuis horen.
...
Dit is er een van.
Of hij ligt op zijn nieuwe scharrel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:58 schreef LasTeR het volgende:
In het park met de boys, smokin' and chillin'.
(Verkapte TVP, ga dit even volgen.)
Iedereen kan d'rover meelezen, maar ik kruip maar weer terug mijn newbiegrot in, in plaats van discussies te starten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:58 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hij vraagt gewoon wat hij kan doen nu, kan het me best voorstellen dat hij radeloos is.
0900 - 8844quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Je hebt zo'n nummer "geen nood, wel politie"
Daar kan je het verhaal vertellen en ik denk dat zij wel weten wat je dan meot doen.
Nou, ze hadden afgesproken en TS schrijft dat hij zijn afspraken altijd na komt en nu dus niet....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef Tiemie het volgende:
Een jongen van 17 waarvan niet iedere minuut exact bekend is waar hij is. Ja héél vreemd hoor.
Hij opent het toch onder een kloon? Niemand weet wie hij is hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:00 schreef Len93 het volgende:
[..]
Iedereen kan d'rover meelezen, maar ik kruip maar weer terug mijn newbiegrot in, in plaats van discussies te starten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent een paar dagen zoek geweest? Niemand wist waar je was en niemand maakte zich dan druk?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef FrozenRose het volgende:dat is ook het rare aan hem: hij is dan wel 17, maar hij laat altijd weten waar hij is. Als ik op mn 17e even een paar dagen zoek was, dan maakte niemand zich druk.
Hij is trouwens nog steeds kwijt
of dat ene chickie aan de haak geslagen en staat 23:43 op de stoep bij ma met een blozend gezicht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:58 schreef LasTeR het volgende:
In het park met de boys, smokin' and chillin'.
(Verkapte TVP, ga dit even volgen.)
Nou ik zou gewoon vrienden of klasgenoten van hem bellen en vragen of iemand wat weet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef FrozenRose het volgende:dat is ook het rare aan hem: hij is dan wel 17, maar hij laat altijd weten waar hij is. Als ik op mn 17e even een paar dagen zoek was, dan maakte niemand zich druk.
Hij is trouwens nog steeds kwijt
Ja dat. Ik zou iig even erachter aan gaan al was het alleen al voor je eigen geruststelling.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:08 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nou ik zou gewoon vrienden of klasgenoten van hem bellen en vragen of iemand wat weet.
Na 24 uur kun je bij de politie iemand officieel pas als vermist opgegeven, maar je kan nu al contact opnemen met de politie. Het is niet zo dat je nu niets kan doen en moet wachten tot de 24 uur voorbij is.
bel 0900-8844, en leg dit verhaal aan ze voor, met de vraag wat je het beste kunt doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:07 schreef FrozenRose het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat ik vaak gewoon bij vrienden was 's avonds of 's nachts. Dan wisten mijn ouders: die zou wel bij die of die zijn. Mijn broer daarentegen maakt meestal van tevoren afspraken of belt desnoods met iemand anders z'n mobiel waar hij is.
Dat zijn ook de redenen waarom ik het zo raar vind: Hij laat niets van zich horen en niemand weet hem te vinden. En het is de eerste keer dat ie een afspraak niet nakomt
Op zich zou dat ws geen probleem zijn. Het probleem is juist dat hij altijd zijn afspraken nakomt en nu dus onaangekondigt niet. Wat ik van TS begrijp, is dat die het niet zo vreemd zou vinden als hij ergens anders zou zitten. Maar het vreemde is dat er niet even een berichtje komt, juist omdat hij normaal gesproken zoiets niet doet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:30 schreef Devz het volgende:
Hm, klote situatie. Ik zou nog een paar uurtjes wachten, de kans is groot dat hij gewoon bij een vriend of een meisje zit en het vergeten is om te melden.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef Joe-Momma het volgende:
Uit welke regio komen jij en je broer. Er is nl een aanrijding geweest met een trein en een persoon tussen zaandam en purmerend.. :-s
Ja kom we gaan alle enge ongelukken opzoeken en TS bangmaken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef Joe-Momma het volgende:
Uit welke regio komen jij en je broer. Er is nl een aanrijding geweest met een trein en een persoon tussen zaandam en purmerend.. :-s
dat is idd echt geen toffe shit om te posten in een topic als deze.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja kom we gaan alle enge ongelukken opzoeken en TS bangmaken.
In zo'n geval wordt aan de hand van het ID en mobieltje wel snel contact gemaakt met familie hoor.
Nouja ik ga nu maar gewoon slapen maar morgen lees ik verderquote:
Jezus probeer je es in iemand anders te verplaatsen zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaat het toch niet om. Het gaat erom dat hij nooit wegblijft zonder iets te laten weten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Gelukkig was het overal verplicht bereikbaar zijn toen nog niet zo ingeburgerd...
Hij maakt wel het punt, dat men daar vroeger anders mee om ging.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Het gaat erom dat hij nooit wegblijft zonder iets te laten weten.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:57 schreef LasTeR het volgende:
TS is nu ook al verdwenen!
* LasTeR zet zijn zilverfolie hoed op.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:00 schreef Banzaiaap het volgende:
FOK.nl / Nieuws / 17-jarige vermist / FOK!frontpage
Ik speel met haar onder één hoedje.quote:
quote:
Met een biertje in de tuin, terwijl wij hier ramptoeristerig zitten wachten op nieuws.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:54 schreef huize het volgende:
Of ze zijn nu helemaal in rep en roer en bij de politie..
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:24 schreef FrozenRose het volgende:
hij is gevonden:)
blijkbaar eindelijk puber geworden, want hij had ook flink wat op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |