Ja dat. Ik zou iig even erachter aan gaan al was het alleen al voor je eigen geruststelling.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:08 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nou ik zou gewoon vrienden of klasgenoten van hem bellen en vragen of iemand wat weet.
Na 24 uur kun je bij de politie iemand officieel pas als vermist opgegeven, maar je kan nu al contact opnemen met de politie. Het is niet zo dat je nu niets kan doen en moet wachten tot de 24 uur voorbij is.
bel 0900-8844, en leg dit verhaal aan ze voor, met de vraag wat je het beste kunt doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:07 schreef FrozenRose het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat ik vaak gewoon bij vrienden was 's avonds of 's nachts. Dan wisten mijn ouders: die zou wel bij die of die zijn. Mijn broer daarentegen maakt meestal van tevoren afspraken of belt desnoods met iemand anders z'n mobiel waar hij is.
Dat zijn ook de redenen waarom ik het zo raar vind: Hij laat niets van zich horen en niemand weet hem te vinden. En het is de eerste keer dat ie een afspraak niet nakomt
Op zich zou dat ws geen probleem zijn. Het probleem is juist dat hij altijd zijn afspraken nakomt en nu dus onaangekondigt niet. Wat ik van TS begrijp, is dat die het niet zo vreemd zou vinden als hij ergens anders zou zitten. Maar het vreemde is dat er niet even een berichtje komt, juist omdat hij normaal gesproken zoiets niet doet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:30 schreef Devz het volgende:
Hm, klote situatie. Ik zou nog een paar uurtjes wachten, de kans is groot dat hij gewoon bij een vriend of een meisje zit en het vergeten is om te melden.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef Joe-Momma het volgende:
Uit welke regio komen jij en je broer. Er is nl een aanrijding geweest met een trein en een persoon tussen zaandam en purmerend.. :-s
Ja kom we gaan alle enge ongelukken opzoeken en TS bangmaken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef Joe-Momma het volgende:
Uit welke regio komen jij en je broer. Er is nl een aanrijding geweest met een trein en een persoon tussen zaandam en purmerend.. :-s
dat is idd echt geen toffe shit om te posten in een topic als deze.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja kom we gaan alle enge ongelukken opzoeken en TS bangmaken.
In zo'n geval wordt aan de hand van het ID en mobieltje wel snel contact gemaakt met familie hoor.
Nouja ik ga nu maar gewoon slapen maar morgen lees ik verderquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |