cute!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:36 schreef sander89 het volgende:
Je moet die beesten niet te veel verwennen anders heb je over 5 jaar 30 eenden in je achtertuin.![]()
Volgens mij niet meteen. Tenminste, de eendjes hier in de buurt sloegen in het begin totaal geen acht op het brood dat ze toegeworpen kregen en bleven gewoon achter hun moeder zwemmen terwijl die zich rond at.quote:
hoe tof zou dat zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:36 schreef sander89 het volgende:
Je moet die beesten niet te veel verwennen anders heb je over 5 jaar 30 eenden in je achtertuin.![]()
Jij bent liev.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb al baby-eendenopfokvoer klaar staan (in die silo, staat droog ik het huisje), maar lijkt me dat ze ook van een beetje afwisseling houden. Het lijkt me dat in onze tuin niet veel te vinden valt, denk je dat het zinvol is als ik ergens nog wat wormen score?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:38 schreef ElisaB het volgende:
ElisaB heeft vanmiddag een plankje gekocht, zodat je weer kan gaan bordjesmaken
Dat dus. Eigenlijk zouden we de afgelopen meivakantie de tuin er helemaal uit hebben getrokken. Door Emma hebben we dat niet gedaan, en nu we weten dat ze mogelijk ieder jaar terugkomt laten we het deel waar Emma zit zoals het is.quote:
Dat gaat een tof filmpje opleveren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Als ze naar de vijver moeten, moet je ze gewoon in een doos doen. En dan gaat Emma vanzelf wel mee
Kan het niet net zo als op dat ene filmpje dat ze de eenden midden door de stad loodsen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Als ze naar de vijver moeten, moet je ze gewoon in een doos doen. En dan gaat Emma vanzelf wel mee
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als Emma met de krokodil zou paren, dan zouden hun kinderen er zo uitzien:
[ afbeelding ]
whehehequote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als Emma met de krokodil zou paren, dan zouden hun kinderen er zo uitzien:
[ afbeelding ]
misschien ook wel, das nog makkelijker. tenzij TSE een of andere drukke weg overmoetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kan het niet net zo als op dat ene filmpje dat ze de eenden midden door de stad loodsen?
Die stuurden mama eend gewoon de goede kant op en de kleintjes volgden.
Neuh, dat valt wel mee. Ik moet wel langs een stuk of 30 achterpoorten waar kleine eendjes onder kunnen glippen, kan dus nog interessant worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:02 schreef Guppyfriend het volgende:\
misschien ook wel, das nog makkelijker. tenzij TSE een of andere drukke weg overmoet
die blijven strak achter moeders aanlopen, dus dat valt wel mee denk ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Neuh, dat valt wel mee. Ik moet wel langs een stuk of 30 achterpoorten waar kleine eendjes onder kunnen glippen, kan dus nog interessant worden.
Maar we weten helemaal niet hoeveel er gaan uitkomen...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Welke tijd/datum hanteren we als uitslag voor de namenpolls? Vannacht 0.00?
We nemen gewoon de drie populairste jongens- en meisjesnamen. Als er maar 5 uitkomen, valt de minst populaire naam af. Komen er 4 uit, dan valt ook de minst populaire naam van het andere geslacht uit.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:25 schreef Tegan het volgende:
Maar we weten helemaal niet hoeveel er gaan uitkomen...
Ik heb vannacht gedroomd dat de eieren waren uitgekomen, en uit 1 ei kwam een gansje i.p.v. een eendje.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:17 schreef Holy_Goat het volgende:
ik heb vandaag best veel kuikentjes gezien! begin er nu op te letten....
- stuk of 10 waterhoentjes
- 20 normale eenden pulletjes
en dan....
6 SUPERMOOIE , hele witte, onwijs donzige, zwanen kuikies! Lief!
en ook 2 eendenpulletjes, in het geheel zonder mammaverstoten dus!
Mag ik het definitieve lijstje voor de bordjes? Ik zal er slim over nadenken, zodat er altijd de juiste hoeveelheid namen op het bord staatquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
We nemen gewoon de drie populairste jongens- en meisjesnamen. Als er maar 5 uitkomen, valt de minst populaire naam af. Komen er 4 uit, dan valt ook de minst populaire naam van het andere geslacht uit.
LOL! Je zou eens in OUD moeten gaan lezen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat de eieren waren uitgekomen, en uit 1 ei kwam een gansje i.p.v. een eendje.
Waren ze niet van plastic?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:17 schreef Holy_Goat het volgende:
ik heb vandaag best veel kuikentjes gezien! begin er nu op te letten....
- stuk of 10 waterhoentjes
- 20 normale eenden pulletjes
en dan....
6 SUPERMOOIE , hele witte, onwijs donzige, zwanen kuikies! Lief!
en ook 2 eendenpulletjes, in het geheel zonder mammaverstoten dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |