hallo zegquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:52 schreef Memmel het volgende:
Ik had een offerte opgevraagd voor gordijnen op Anna d'r kamer. Drie ramen, ik herhaal, slechts drie (3) ramen. Er kwam een offerte binnen van 2100 euro. Ik wist nou niet of ik moest lachen of janken.![]()
Dus ik ga binnenkort maar eens even verder neuzen.
Oh en ik heb een heel naar hoestje en steeds als ik hoest dan, nou ja, je weet wel.Bah, ik haat dat.
heb geen bloed meer gezien, af en toe wat dikker slijm, maar dat zegt nog niet veelquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:48 schreef marlieske het volgende:
mamanik van harte met je 2 flinke jongens !!! geniet van de kraamtijdondanks de naweeen.
Vicky hoop dat je een beetje gerustgesteld bent
Ik heb zelf vanaf het begin en momenteel ook nog steeds helemaal het idee dat het een jongen is, geen idee waarom hoor, gewoon een gevoel!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:02 schreef DuchessX het volgende:
Poppejans ik gok op een jongen voor jou
Heb je uit de praktijk dan misschien een beetje ervaring of sommige bakerspraatjes kloppen, oid?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:27 schreef Poppedein het volgende:
Hahahhaha, o jongens, écht, ik ben een compleet onwetend orakel!
een meisjequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef Poppedein het volgende:
Nee.. heel weinig, juist omdat ik vind dat de bakerpraatjes er zóóóó vaak naast zitten dat ik er niet eens meer op let
Ik denk trouwens dat jij een meisje krijgt... heeeeeeeeeeeeelemaal nergens op gebasseerd!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
een meisje, we zullen zien!
Nouja qua bakerspraatjes die ik las in een zwangerentijdschrift...dan krijg ik een hermafrodiet geloof ik
Jups. eens kijken hoe het er morgenochtend bij staat/ligt. Hoop dat het niet 2 weken oid gaat duren. Is slecht voor mijn zenuwen.quote:
morgen is mijn dag hè?!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:14 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Jups. eens kijken hoe het er morgenochtend bij staat/ligt. Hoop dat het niet 2 weken oid gaat duren. Is slecht voor mijn zenuwen.
ben je jarig dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:18 schreef RockabeIIa het volgende:
23-05 is eigenlijk een mooiere datum AE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |