Hij wilt swarmahoer klappen, omdat die een permban voor hem wilde aan vragen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ga een keer samen met hem blowen. Blow meet
.
Ik ook.quote:
Ik wil swarmahoer klappen omdat hij het niet gedaan heeft.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hij wil swarmahoer klappen, omdat die een permban voor hem wilde aan vragen.![]()
![]()
Doe eens niet zo bijdehand. Het is laat, ik ben moe en ik heb spierpijn, dus ik kan niet bijdehand antwoorden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar overmorgen heb je morgen geen geschiedenis meer, die had je dan gisteren.
En jij gelooft datquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hij wilt swarmahoer klappen, omdat die een permban voor hem wilde aan vragen.![]()
![]()
Ik ben ook moe en heb ook echt spierpijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bijdehand. Het is laat, ik ben moe en ik heb spierpijn, dus ik kan niet bijdehand antwoorden.
Jij wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wil swarmahoer klappen omdat hij het niet gedaan heeft.
Maar mods horen geen kutusers te zijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik ga niet opeens bijten
! En ik ben nog steeds dezelfde kutusert hoor
Hij is er zeker toe in staat, die gozer spoort niet.quote:
Maar kudtmods!quote:
Gaat F5-en op notes page.quote:
Maar overmorgen is geschiedenis wel écht geschiedenis? Klinkt dat bijdehand genoeg?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben ook moe en heb ook echt spierpijn
Maar kusje erop
swarma staat z'n mannetje wel hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hij is er zeker toe in staat, die gozer spoort niet.Maar of die ook wint is een andere vraag.
Nee, want nu begrijp ik het niet meerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:55 schreef xalo het volgende:
[..]
Maar overmorgen is geschiedenis wel écht geschiedenis? Klinkt dat bijdehand genoeg?
Bijdehand genoeg dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, want nu begrijp ik het niet meer
Eensquote:
Tja gast. Eindelijk een momentje om met pub's meest besproken prozaïst te converseren onder het genot van een overheerlijke wietstaaf, laat je het afweten!quote:
Let me be the firstquote:
Zei je nou kanker?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Kankervirussen en spyware shit... Godverdomde kutzooi
Hoest met je bitch.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Kankervirussen en spyware shit... Godverdomde kutzooi
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Tja gast. Eindelijk een momentje om met pub's meest besproken prozaïst te converseren onder het genot van een overheerlijke wietstaaf, laat je het afweten!
Nee echt niet! Ik moet me goed voorbereiden op maandagquote:
Nogsteeds een cutiequote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hij is er zeker toe in staat, die gozer spoort niet.Maar of die ook wint is een andere vraag.
Oja?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:08 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oké. Maar er zijn daar meer exemplaren van hè.
Klopt..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:08 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oké. Maar er zijn daar meer exemplaren van hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |