Hij wilt swarmahoer klappen, omdat die een permban voor hem wilde aan vragen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ga een keer samen met hem blowen. Blow meet
.
Ik ook.quote:
Ik wil swarmahoer klappen omdat hij het niet gedaan heeft.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hij wil swarmahoer klappen, omdat die een permban voor hem wilde aan vragen.![]()
![]()
Doe eens niet zo bijdehand. Het is laat, ik ben moe en ik heb spierpijn, dus ik kan niet bijdehand antwoorden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar overmorgen heb je morgen geen geschiedenis meer, die had je dan gisteren.
En jij gelooft datquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hij wilt swarmahoer klappen, omdat die een permban voor hem wilde aan vragen.![]()
![]()
Ik ben ook moe en heb ook echt spierpijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bijdehand. Het is laat, ik ben moe en ik heb spierpijn, dus ik kan niet bijdehand antwoorden.
Jij wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wil swarmahoer klappen omdat hij het niet gedaan heeft.
Maar mods horen geen kutusers te zijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik ga niet opeens bijten
! En ik ben nog steeds dezelfde kutusert hoor
Hij is er zeker toe in staat, die gozer spoort niet.quote:
Maar kudtmods!quote:
Gaat F5-en op notes page.quote:
Maar overmorgen is geschiedenis wel écht geschiedenis? Klinkt dat bijdehand genoeg?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben ook moe en heb ook echt spierpijn
Maar kusje erop
swarma staat z'n mannetje wel hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hij is er zeker toe in staat, die gozer spoort niet.Maar of die ook wint is een andere vraag.
Nee, want nu begrijp ik het niet meerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:55 schreef xalo het volgende:
[..]
Maar overmorgen is geschiedenis wel écht geschiedenis? Klinkt dat bijdehand genoeg?
Bijdehand genoeg dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, want nu begrijp ik het niet meer
Eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |