Bluescreenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Deed ie net
En onverwachte afsluiting
Jaquote:
Geen zin + Ik ben een baas.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Desunoto het volgende:
Hey Zaith waarom zet je jouw UI niet in de OP?
Onder het rennen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
ik denk dat fiets hem er wel bij iemand infietst ja
Vistaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja
Kdeed iets wat ik niet had moeten doen volgens vista
HJquote:
Noob!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Bwuh kut spyware/virus shit... Heb je je scanners gedraaid, en die hebben de meuk hersteld... Nog die klotemeldingen
Ah joh, gewoon die dinges van dinges gebruiken en dan dingen met dingen vermenigvuldigenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Bwuh kut spyware/virus shit... Heb je je scanners gedraaid, en die hebben de meuk hersteld... Nog die klotemeldingen
Omdat ik er ook niet insta.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Desunoto het volgende:
Hey Zaith waarom zet je jouw UI niet in de OP?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef Desunoto het volgende:
Nog een paar posts en ik heb er 20000 en officiëel geen leven.
Neequote:
Hée, ik probeer je een goede muzieksmaak aan te smeren. Dit is 100 x beter dan Rammstein.quote:
Hoi meneer mod.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O.oquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:34 schreef xalo het volgende:
[..]
Hée, ik probeer je een goede muzieksmaak aan te smeren. Dit is 100 x beter dan Rammstein.
Aardig van je, maar Razorlightquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:34 schreef xalo het volgende:
[..]
Hée, ik probeer je een goede muzieksmaak aan te smeren. Dit is 100 x beter dan Rammstein.
Als je goed was geweest had je het al gezien aan het versie nummer.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef Desunoto het volgende:
LiekeGefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nu officieel geen leven.
Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.
Ga jij de wereld redden vanavond?quote:
Beter dan Rammstein ja, knoop het in je oren.quote:
Daar let ik dan weer niet opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als je goed was geweest had je het al gezien aan het versie nummer.
Verder is er niks mis met vista.
Elke avond. Het is tenslotte mijn bijbaan. Normaal ben ik scholier. 's Avonds maak ik graag een uitzondering.quote:
Een week alleen thuis zijn is niet goed voor je.quote:
Hierbij deel ik u dan mede dat ik het daar niet mee eens benquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef xalo het volgende:
[..]
Beter dan Rammstein ja, knoop het in je oren.
Aah. Bedanktquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef Zaith het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Je hebt nu officieel geen leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |