Peristilius boven baas!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:36 schreef peristilius het volgende:
Echte gangsters staan met een laptop op een straathoek internet van iemand te stelen om hier te posten.
Maar in de pan is het dan altijd lekkerder. DEFY THE INSTRUCTIONS zou Duke Nukem zeggen, en dan zou hij ze in een pannetje gooienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:53 schreef koei het volgende:
Was iedereen vrij vandaag? Gewoon bijna een heel topic vol
Je was er het vorige topic nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:53 schreef peristilius het volgende:
ik wil iets lekkers, maar geen zin om boodschappen te doen....
Ik heb ook bijna alles gemistquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:53 schreef koei het volgende:
Was iedereen vrij vandaag? Gewoon bijna een heel topic vol
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:53 schreef Reintji het volgende:
AGVtje hierEen watteh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte gangsters zijn de vaste klanten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna alles gemisten ik werk maar halve dagen
en verder druk aan het gamen geweest
Ach ik wil helemaal geen gangster zijn
Als dat alles is wat ik hoef te doen wil ik best een gangster zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Echte gangsters zijn de vaste klanten.
Jij ook dus.
Iedereen die onder mijn hoede staat is gangster.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Als dat alles is wat ik hoef te doen wil ik best een gangster zijn
Wij zijn er om je door deze moeilijke tijd te trekken. Wat kunnen we voor je doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:04 schreef Tain het volgende:
Ben ik is een keer ambtenaar ben ik nog steeds aan het werk... nog anderhalf uur
Kan je wat groens te roken langsbrengen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wij zijn er om je door deze moeilijke tijd te trekken. Wat kunnen we voor je doen?
Heb net iemand afgedroogd met FIFA.quote:
Ik dacht dat je het over de game hadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef Rossdale het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaAaAAAAaaAaAaAaAaHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mot ik verdeurie alweer een tvp plaatsen!
Cool, hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb net iemand afgedroogd met FIFA.
Je kan een trucje doen dat de bal met een hakje over de speler gaat, dit heb ik net bij de keeper van de tegenstander gedaan.
"Connection with the player lost"
Oftewel : OWNED.
Staat wel in het boekje als je FIFA09 hebt. Met de PS3 is het L2 en dan met de rechter analoge stick links en dan 2 keer rechts. Maar daar moet je wel even mee oefenenquote:
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb net iemand afgedroogd met FIFA.
Je kan een trucje doen dat de bal met een hakje over de speler gaat, dit heb ik net bij de keeper van de tegenstander gedaan.
"Connection with the player lost"
Oftewel : OWNED.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Staat wel in het boekje als je FIFA09 hebt. Met de PS3 is het L2 en dan met de rechter analoge stick links en dan 2 keer rechts. Maar daar moet je wel even mee oefenen
Jij begon.quote:
Nr. 2quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:56 schreef Tain het volgende:
[TIETENPOLL] Stel jij ligt er bovenop. Welke kies je?
Wat een topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik een naakte dame in mn buurt heb neem ik ook altijd een duimstok mee om de tepels af te meten. Als die niet kloppen dan is het zeker basta!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Het was lastig kiezen, maar ik heb me slechts geericht op de borsten (niet naar gezicht gekeken anders was het meteen nr. 2), en uiteindelijk kom ik toch uit op nummer 2. 1 heeft net iets te grote tepels en zijn qua formaat ook NET iets te, 2 is iets beter in balans!
Komop disjfa, een béétje realisme mag best!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als ik een naakte dame in mn buurt heb neem ik ook altijd een duimstok mee om de tepels af te meten. Als die niet kloppen dan is het zeker basta!
Daarom heb ik ook helemaal geen duimstokquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:23 schreef koei het volgende:
[..]
Komop disjfa, een béétje realisme mag best!
1 of 3! Ik weet het niet! ARGH!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:22 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hou wel van coolface.jpgquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:47 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan je ava Ritse?
[ afbeelding ]
En het kost minder moeite om te kijken, en je hoeft niet nutteloos geluid erbij te hebben, én je hebt alleen de actie niet de zooi eromheen.quote:
via jj.am wordt ik gewoon doorgelinkt naar 4gifs.com , exact hetzelfde volgens mij. maar zo lang ken ik jj.am nog niet dus misschien bedoel ik niet wat jij bedoeltquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:23 schreef RitseB het volgende:
[ afbeelding ]
In sovjet russia bike rides you!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:10 schreef Edwinuss het volgende:
Wie heeft die ene GIF van iemand die een neger laat schrikken, en die neger klapt diegene direct.
Volgens mij zit diegene in een vuilnisbak ofzo.
Nooit meer inleveren dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:48 schreef RitseB het volgende:
ik heb trouwens nog iets van 10 leesboeken van school hier liggen, ik wil niet weten hoe hoog mijn boete is
Je hebt ook kleurboeken, plaatjesboeken, etc etcquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:53 schreef Lyzio het volgende:
Leesboeken is het meest domme woord wat er is. Wat moet je anders -logischerwijs- met een boek dan lezen? Dat is hetzelfde als een broek om in te zwemmen een zwembr... oh wacht
Als ik zeg boek van school denken jullie allemaal dat ik het heb over leer boekenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:53 schreef Lyzio het volgende:
Leesboeken is het meest domme woord wat er is. Wat moet je anders -logischerwijs- met een boek dan lezen? Dat is hetzelfde als een broek om in te zwemmen een zwembr... oh wacht
Ik heb je negert gepost trouwens. Gangster.quote:
Groot deel van dat nummer is een beetje saai, maar de zang in het midden heel mooiquote:
Hebben we het nu over de live versie of de album versie van de eerste is beterquote:
Live versie natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hebben we het nu over de live versie of de album versie van de eerste is betervooral Rock in Rio
Waar moet dat? Dan join ik je. Tenminste een bekend 'gezicht' in de finale.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
Lieve schatjes, ik ga me inschrijven voor de WCG voor FIFA09.
Als ik in de finale kom gaan jullie allemaal mee.
Geen fucking ideequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waar moet dat? Dan join ik je. Tenminste een bekend 'gezicht' in de finale.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
Lieve schatjes, ik ga me inschrijven voor de WCG voor FIFA09.
Als ik in de finale kom gaan jullie allemaal mee.
quote:
In het echt ziet het er vetter uit.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat geloof ik zo. Heb jij 't in het echt gezien dan?
Ja. Ik heb bij de marine gezetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat geloof ik zo. Heb jij 't in het echt gezien dan?
Voor in de OP.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:24 schreef lkb9000 het volgende:
Ex marinier, ex GAM mod, maar nog steeds een baas
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:29 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis, netjes gedoucht en klaar om de laatste singstarfilmpjes te uploaden! En nog maar één dagje werken
quote:
zoiets bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:58 schreef koei het volgende:
Ik krijg mn bluetooth verbinding tussen telefoon en laptop niet tot standVolgende keer vraag ik gewoon aan de laptop verkoper of er een handleiding bij de laptop zit. Zonder handleiding koop ik 'm niet
Precies diezelfde manual heb ik op mn laptop staan, maar de informatie over bluetooth is echt heel erg summier. Er staan voorbeelden van wat voor apparaten bluetooth gebruiken en wat het is, maar HOE je het moet gebruiken staat nergensquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
zoiets bijvoorbeeld?
http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01488754.pdf
damn. edit te laat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:17 schreef koei het volgende:
[..]
Precies diezelfde manual heb ik op mn laptop staan, maar de informatie over bluetooth is echt heel erg summier. Er staan voorbeelden van wat voor apparaten bluetooth gebruiken en wat het is, maar HOE je het moet gebruiken staat nergens
Ik begin gewoon te twijfelen of mn laptop uberhaupt wel bluetooth heeft...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:17 schreef koei het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:17 schreef koei het volgende:
[..]
Oorzaak van het probleem is gevonden
Ja, echt heerlijk om gewoon weer lekker in bed te kunnen liggen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hoi Koei.
Lekker aan het laptoppen met je nieuwe laptop?
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, echt heerlijk om gewoon weer lekker in bed te kunnen liggen!
Een of andere mongool van fok, die ik niet ken, had wat bullshit op mn flickr achter gelaten. Toen had ik zoiets van, ik wil mn onzin geinternet even scheiden van het serieuzere gedoe. Als je mn naam googlet vind je ook veel fok en andere forum shit, en dat wil ik nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:24 schreef Edwinuss het volgende:
Hoezo heb je eigenlijk een andere naam genomen?
Werd je te beroemd? [ afbeelding ]
Mindere shit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een of andere mongool van fok, die ik niet ken, had wat bullshit op mn flickr achter gelaten. Toen had ik zoiets van, ik wil mn onzin geinternet even scheiden van het serieuzere gedoe. Als je mn naam googlet vind je ook veel fok en andere forum shit, en dat wil ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mn hyves naam heb ik ook veranderd. Ik wil ook niet op hyves gevonden geworden. Al gebruik ik hyves helemaal niet. Ik wil alleen met mn site en mn flickr enzo gevonden worden eigenlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:41 schreef koei het volgende:
je kan ook enorm veel fokkers terugvinden op hyves omdat ze daar dezelfde username gebruiken
Kan toch, maar ik ben het niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:50 schreef koei het volgende:
hmm... Het is wel erg toevallig dat diegene ook edwinuss als username gebruikt...
Paradise begint idd vrij simpel, maar hoe verder je komt, hoe pittiger de uitdagingen. Stuntruns zijn in het begin nog met een half oog te doen, maar als je eenmaal je B-klasse rijbewijs hebt moet je echt eerst in de omgeving van zo'n stuntrun gaan scouten om uit te vogelen hoe in je in jezusnaam die belachelijke score moet halen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:42 schreef lkb9000 het volgende:
Burnout Paradise heb ik nu een tijdje op de PS3 gespeeld maar ik vind hem niet geweldig, alleen de road rage challenges zijn leuk (wel steeds exact hetzelfde en supersimpel, maar in ieder geval leuk). Maar de normale races gaan te snel om te bedenken waar je langs moet (je moet zelf een route verzinnen). En een simpele fout is dus snel gemaakt. Die zou ik in ieder geval niet nemen.
TDU heb ik alleen kort op de PSP gespeeld dus daar weet ik niet veel over te zeggen.
Midnight Club heb ik nog nooit gespeeld maar die lijkt mij het leukste
Dan race je toch al een x aantal uur dus ken je de omgeving al wel een beetjequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Paradise begint idd vrij simpel, maar hoe verder je komt, hoe pittiger de uitdagingen. Stuntruns zijn in het begin nog met een half oog te doen, maar als je eenmaal je B-klasse rijbewijs hebt moet je echt eerst in de omgeving van zo'n stuntrun gaan scouten om uit te vogelen hoe in je in jezusnaam die belachelijke score moet halen.
quote:
Wat zijn de plannen vandaag?quote:
Werken als een malle en vanavond misschien ergens analoog gamen..quote:
Werken. Vanavond zuipen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Werken als een malle en vanavond misschien ergens analoog gamen..
De jouwe?
Straks eerst lunchen,quote:
QFT, ook een heerlijk lang weekend voor de veranderingquote:
Waarom pas vanavondquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Straks eerst lunchen,![]()
hoofdstuk afschrijven,![]()
rondje rennen,![]()
1/2 avond-eten,![]()
fitness,![]()
1/2 avond-eten,![]()
bellen,![]()
PS3 (game of film),![]()
SMS'en,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slapen![]()
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
quote:
quote:
Hier ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:33 schreef Tain het volgende:
QFT, ook een heerlijk lang weekend voor de verandering
Weekend? gewoon werken morgen, vrijdag en zaterdag. Zondag is mijn weekendquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
QFT, ook een heerlijk lang weekend voor de verandering
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Weekend? gewoon werken morgen, vrijdag en zaterdag. Zondag is mijn weekend
Lees me omschrijving dan ook eens voor de grapquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Lees me omschrijving dan ook eens voor de grap![]()
Duidelijkquote:Si vis pacem, para bellum
quote:
En oja vanavond moet ik natuurlijk ook werkenquote:Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila.
Waar kan je dat terug vinden dan. Je linkje werkt trouwens ook niet meerquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:25 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En oja vanavond moet ik natuurlijk ook werken
[ GAM SC # 113 ] Waar echte gangsters posten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waar kan je dat terug vinden dan. Je linkje werkt trouwens ook niet meer
in de OPquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waar kan je dat terug vinden dan. Je linkje werkt trouwens ook niet meer
Oh dat dingquote:
Daarom verwijs ik er ook naarquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
Oh dat dingDie leest toch niemand [ afbeelding ]
quote:
quote:
Wanneer ga je die smiley is toevoegen?quote:
Alsof ik iets kan doen op het forumquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Wanneer ga je die smiley is toevoegen? [ afbeelding ]
Je mag alleen Breuls' handje vasthouden als die wat gaat aanpassen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alsof ik iets kan doen op het forum [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Je mag alleen Breuls' handje vasthouden als die wat gaat aanpassen?
Sorry vergeten inderdaad, tis Fok!quote:
Het is al geweest hé! Dus dat lijkt me wel jaquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het is al geweest hé! Dus dat lijkt me wel ja
Wat flauwquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:57 schreef disjfa het volgende:
En dat kan niet eens in het echt![]()
[ afbeelding ]
Ik stap nu onder de douchequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:24 schreef lkb9000 het volgende:
Mn vriendin heeft net Burnout paradise gekocht bij de bart smit voor 17eu (niet de ultimate box).
Dus als je die koopt reintji, daar is ie niet duur, en kunnen we multiplayeren.
ik was toen meer into legoquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:18 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had deze shit vroeger?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:27 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik stap nu onder de doucheJa maar mn vriendin vindt burnout heel leuk, ze koopt m dan ook voor zichzelf, niet voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:27 schreef Reintji het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
Rossdale! Je moet wel goed quoten!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:50 schreef Rossdale het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 20 mei 2009 16:27 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik stap nu onder de douche
Dude, het is hier geen twitter
Oh sorry.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:50 schreef Rossdale het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 20 mei 2009 16:27 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik stap nu onder de douche
Dude, het is hier geen twitter
Sorry baas.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat maak ik potverjandriedubbeltjes zelf wel uit!
Nee, ik kon het niet laten, dan moet ik posten. Noem het dwangneurose. Ik blijf me verbazen over hoe mensen de plank kunnen misslaan. Pats! mis, Pats! weer mis.. verdeuriequote:Op woensdag 20 mei 2009 17:34 schreef koei het volgende:
Wat doe jij uberhaupt in een VMBO topic over het eindexamen geschiedenis Reintji?Of ben je overdag scholier en 's avonds Rontgenman?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee, ik kon het niet laten, dan moet ik posten. Noem het dwangneurose. Ik blijf me verbazen over hoe mensen de plank kunnen misslaan. Pats! mis, Pats! weer mis.. verdeurie
Overigens ben ik nu 's nachts rontgenman, maar dat terzijde. Ik ga beginnen met Prof Layton, lenni zal trots op me zijn.VMBO geschiedenis is echt te triest voor woorden, geef je groot gelijk dat je dat doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee, ik kon het niet laten, dan moet ik posten. Noem het dwangneurose. Ik blijf me verbazen over hoe mensen de plank kunnen misslaan. Pats! mis, Pats! weer mis.. verdeurie
Overigens ben ik nu 's nachts rontgenman, maar dat terzijde. Ik ga beginnen met Prof Layton, lenni zal trots op me zijn.Mijn hart vult zich met trotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |