Leipheimer zal in de afdaling wel verliezen, de angsthaas. Maar dan nog moet hij het wel goed kunnen maken, net als Menchov. Maar Di Luca zal het niet zo slecht gaan doen als men voor de giro dacht. Ik zie hem morgen 3e staan na afloop.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:34 schreef franklop het volgende:
Zoals eerder al eens is gezegd in dit topic, het is niet echt een tijdrit voor Leipheimer, zeker met dat klimmen (en vooral het dalen). Di Luca zal best nog wel eens Roze kunnen hebben na morgen.
Ik verwacht Basso morgen niet direct voor Menchov, maar voor zijn schorsing was Basso in ieder geval een betere tijdrijder dan Menchov ooit is geweest. Waar de verwachting dat Basso veel slechter gaat zijn op gestoeld is zie ik dan ook niet direct.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Basso zal echt veel slechter zijn dan Menchov.
Basso heeft in menig Giro en Tour tijdrit al top 5 gereden, dus aardig tijdrijden kan hij welquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik verwacht Basso morgen niet direct voor Menchov, maar voor zijn schorsing was Basso in ieder geval een betere tijdrijder dan Menchov ooit is geweest. Waar de verwachting dat Basso veel slechter gaat zijn op gestoeld is zie ik dan ook niet direct.
Het gaat niet om het verleden maar om het hier en nu. Basso was een betere tijdrijder dan Menchov.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik verwacht Basso morgen niet direct voor Menchov, maar voor zijn schorsing was Basso in ieder geval een betere tijdrijder dan Menchov ooit is geweest. Waar de verwachting dat Basso veel slechter gaat zijn op gestoeld is zie ik dan ook niet direct.
Teken ik voor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:41 schreef Szura het volgende:
Morgen op de meet worden ze inderdaad afgerekend en mijn top 3 is:
1. Leipheimer
2. Mentsjov
3. Armstrong
Waarom Armstrong? Hij raakt steeds beter in vorm en heeft gemikt op de tijdrit
Eerder tijdrijder Bruseghin (die vorig jaar toch klimtijdrit won (?) of erg kort reed, dan de niet geheel in vorm zijnde Cunegoquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:53 schreef Devpartner het volgende:
edit: is er eigenlijk iemand die cunego (toch goede tt in tour gereden) of brusegin verwacht? :p
Volgens de TVgids beginnen ze bij Sporza gewoon om 15:00, zoals de rest van de giro al het geval is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:17 schreef vaarsuvius het volgende:
Begint de uitzending vandaag vroeger omdat het een tijdrit is?
Dat was Pellizotti, die naar mijn mening dan ook door veel mensen onterecht over het hoofd wordt gezien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerder tijdrijder Bruseghin (die vorig jaar toch klimtijdrit won (?) of erg kort reed, dan de niet geheel in vorm zijnde Cunego
Hoe willen ze dat straks in beeld brengen??quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:30 schreef Devpartner het volgende:
Er gaan wel 35tal renners tegelijkertijd onderweg zijn.
In het begin starten ze om de minuut, dus kan zelfs meer zijn dan datquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:30 schreef Devpartner het volgende:
Er gaan wel 35tal renners tegelijkertijd onderweg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |