quote:Jan Smit en Yolanthe uit elkaar
Uitgegeven: 19 mei 2009 12:03
Laatst gewijzigd: 19 mei 2009 12:10
AMSTERDAM - Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen hebben een punt gezet achter hun relatie. Het bekende Nederlandse koppel was al vanaf begin 2007 samen.
Dat heeft het management van de twee dinsdag tegenover RTL Boulevard bevestigd.
Smit en Cabau van Kasbergen lieten eerder nog samen een huis bouwen in Volendam. Daar trokken ze vorig jaar augustus in. Wat de reden van de breuk is, is nog niet bekendgemaakt.
Wesley Sneijder
Het gerucht gaat dat Cabau van Kasbergen niet trouw is geweest. De actrice/presentatrice werd de afgelopen tijd meerdere malen gezien met voetballer Wesley Sneijder. Zaterdagnacht werden de twee gezien in Hilversum en Amsterdam.
RTL meldt dat Smit, Cabau van Kasbergen en hun managers dinsdagmiddag om de tafel gaan zitten om te kijken hoe ze het nieuws naar buiten gaan brengen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:13 schreef -Willempie- het volgende:
Heeft Jan nou zijn Hyves op prive gezet, wilde net wat achterlijke reacties gaan lezen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:13 schreef -Willempie- het volgende:
Heeft Jan nou zijn Hyves op prive gezet, wilde net wat achterlijke reacties gaan lezen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:19 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Geile seksdwerg dat ie daar rondloopt!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hij kan zonder te bukken zo tussen haar benen doorlopen
. Als ie maar een muts opzet dan; anders is z'n haar nat
.
Wordt het zo'n emo cd, boort ie gelijk weer een nieuwe horde fans aan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, Jan heeft nu wel weer wat inspiratie voor een nieuwe CD.
quote:De twee namen de beslissing voor de breuk al even geleden, laat manager Aloys Buijs weten. ''Maar ze hebben ervoor gekozen het nog even stil te houden totdat zij alles op een rijtje hadden.''
quote:De brunette zei een maand eerder nog tegen een tijdschrift: ''Natuurlijk wil ik graag trouwen met Jan en hij andersom ook met mij, maar het heeft geen haast. Als hij me morgen vraagt, zeg ik wel ja natuurlijk. Maar over drie jaar ook, ik zit niet te wachten.''
Nope. Dat had je in de media wel meegekregen als dat zo wasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:21 schreef Armageddon het volgende:
Smerige geldwolf is het ook die Yolanthe.
Waren ze getrouwd?
Die Smit heeft qua salaris écht niets te klagen hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo'n voetballer verdient natuurlijk flink meer dan een zangertje
Ongetwijfeld. Maar er is altijd de overtreffende trap.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die Smit heeft qua salaris écht niets te klagen hoor.
Zit hem niet mee? Hij krijgt ook eens een tegenslagquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:24 schreef Starlie het volgende:
Het zit die arme jongen ook niet mee he... Maar er zijn vast genoeg Volendamse pubermeisjes die zich vrijwillig voor zijn voeten willen werpen..
Smit verdient meer dan Sneijder.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar er is altijd de overtreffende trap.
Is ook precies de reden dat ik er geen heb... niet dat ik bekend ben verderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef Stansfield het volgende:
Blijft toch lachen hyves met dit soort dingen.
Qua vermogen ontlopen ze elkaar weinig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar er is altijd de overtreffende trap.
Die hamsterwangen zullen ongetwijfeld wel een reden vinden om een slaatje uit dit nieuws te slaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:25 schreef evelien89 het volgende:
http://moowie89.hyves.nl/?ref=sr
De hyves van Monique stroomt ook al vol met condoleances.
Kansloosquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:32 schreef -Willempie- het volgende:
Zijn gastenboek op www.jansmit.com is ook tijdelijk uitgeschakeld.
Op jaarbasis is dat nog maar de vraag, maar hij kan wel veel langer zingen dan dat Sneijder kan voetballen.quote:
Real Madrid vs Nederlandse volkzanger.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die Smit heeft qua salaris écht niets te klagen hoor.
Geloof dat er in het vorige topic ergens wel paar bronnen stonden waaruit bleek dat Jantje toch wel wat meer knaken dan Wesley heeft. Had 't zelf ook niet gedacht...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Real Madrid vs Nederlandse volkzanger.
You do the math.
Natuurlijk, ze weet dat Ronaldo volgend jaar misschien wel naar Madrid komt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:49 schreef Terreros85 het volgende:
Ze gebruikt wesley gewoon als opstapje naar een nog 'grotere' voetballer in Spanje.
De kenners zijn er ook alquote:Het schijnt dat Yolanthe vaker vreemd ging.
alex, purmerend | 15:28 | 19.05.09
quote:Vind het logisch een vrouw die alleen maar oog heeft voor wat er binnenkomt, leterlijk en figuurlijk, houd het nooit lang uit bij èèn partner, en niet kan verdragen dat de partner meer in de echijnwerpers staat.
Karel, Nijkerk | 15:26 | 19.05.09
quote:Elke dag paling zal inderdaad vervelen, net als die constant donker opgemaakte pandabeer ogen van Yolanthe.Ach,2 hebben altijd schuld in dit soort dingen, diegene die het ondergaat en diegene die het toelaat.Zet hem op Jan, er zijn meer vrouwen dan visafslagen.
Ramm, Spijkenisse | 15:26 | 19.05.09
Yolanthe heeft ook verstand van voetbalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze weet dat Ronaldo volgend jaar misschien wel naar Madrid komt.
Sneijder is ook nog eens even 6 miljoen aan zijn ex kwijtgeraakt he.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geloof dat er in het vorige topic ergens wel paar bronnen stonden waaruit bleek dat Jantje toch wel wat meer knaken dan Wesley heeft. Had 't zelf ook niet gedacht...
jolanthe van kabouter van kassabergen................laten we maar zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:19 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Geile seksdwerg dat ie daar rondloopt!
de spannender ogende Wesley Sneijder....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/
Ah het heeft ff geduurd, maar de reactiemogelijkheden staan nu ook bij de J&Y-artikelen aan. En de eerste 'geweldig hoogstaande' vragen worden al gesteld: Was Jan te braaf voor sexy Yolanthe?
Of: "Was de brave Volendammer te saai voor Yolanthe? Wat zoek jij in een man? Moet hij geld hebben of een goed hart? Begrijp jij dat de TROS-presentatrice meer intresse heeft voor de wat spannender ogende Wesley Sneijder? Praat met ons mee!"
![]()
Neuh, maar ze wordt werd constant geïnformeerd door voetballiefhebber Janquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Yolanthe heeft ook verstand van voetbal
DAT MEEN JE NIET! De Telefgraaf schrijft 'intresse' ??????quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah het heeft ff geduurd, maar de reactiemogelijkheden staan nu ook bij de J&Y-artikelen aan. En de eerste 'geweldig hoogstaande' vragen worden al gesteld: Was Jan te braaf voor sexy Yolanthe?
Of: "Was de brave Volendammer te saai voor Yolanthe? Wat zoek jij in een man? Moet hij geld hebben of een goed hart? Begrijp jij dat de TROS-presentatrice meer intresse heeft voor de wat spannender ogende Wesley Sneijder? Praat met ons mee!"
![]()
Zoals hierboven gezegd; Wesley -6 door z'n scheidingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:56 schreef Majar het volgende:
Volgens Quote in 2008:
10 miljoen (Wesley) tegen 6 miljoen (Jan). Yolanthe heeft met de erfenis van haar vader waarschijnlijk veel meer op de bankrekening staan.
De oorzaak van de breukquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:54 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Neuh, maar ze wordt werd constant geïnformeerd door voetballiefhebber Jan
die nu dubbel jankt nadat zijn cluppie is vernederdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:54 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Neuh, maar ze wordt werd constant geïnformeerd door voetballiefhebber Jan
quote:gepost door: Barça op 5/19/2009 2:18:16 PM
Speciaal voor Jan gezien zijn TEHTOE hierbij een lijst van meisjesnamen met de "y"...,
Yade, Yadira, Yael, Yaella, Yaëlla, Yaellah, Yahli, Yaika, Yaira, Yajinti, Yakima, Yaleesa, Yalisa, Yalou, Yamilana, Yamilla, Yamina, Yana, Yanah, Yanaika, Yaneh, Yanita, Yanna, Yannah, Yannai, Yanne, Yanniek, Yannika, Yannina, Yannique, Yanno, Yanou, Yanouk, Yaquira, Yara, Yarah, Yarara, Yaren, Yarum, Yasemin, Yasimin, Yasmae, Yasmee, Yasmijn, Yasmila, Yasmin, Yasmina, Yasmine, Yavanna, Yaya, Yazmin, Ybeltje, Yda, Yeal, Yeanine, Yeldred, Yelena Yeliz, Yelke, Yendi, Yente, Yentel, Yenthe, Yentl, Yentle, Yera, Yerai, Yerasa, Yeshe, Yessica, Yessie, Yessina, Yesta, Yesyes, Yevée, Yezury Yfke, Yildes, Yin, Yinga, Yinnar, Yiste, Ykara, Yke, Ykje, Ylena, Ylenia, Ylke, Ylona, Ylonka, Ylva, Ymke, Ymkje, Yndiah, Ynje Ynske, Yoanique, Yoeki, Yoerike, Yogita, Yoica, Yoka, Yoko, Yola, Yolanda, Yolande, Yolanthe, Yole, Yoleigh, Yolente, Yolinde, Yoline, Yonah, Yoni Yonice, Yonne, Yootha, Yora, Yoren, Yorieke, Yorinde, Yorna, Yosha, Yoshka, Yoshua, Yosta, Youandi, Yoyitha, Yrida, Yris, Yrsa, Ysanne, Ysilda Ysis, Yteke, Ytje, Yula, Yuna, Yurena, Yurina, Yuta, Yvana, Yvanca, Yvanka, Yveline, Yverne, Yvet, Yvette, Yvie, Yvonne, Yzana
Iddquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de spannender ogende Wesley Sneijder....Er zijn tuinkabouters die meer indruk maken
Misschien van haar kant, maar niet voor hem.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Was die relatie tussen Jan en Yolanthe niet gewoon slechts iets voor de publiciteit?
Telegraaf hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:55 schreef B.E.D het volgende:
[..]
DAT MEEN JE NIET! De Telefgraaf schrijft 'intresse' ??????
Hadden ze al rekening mee gehouden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zoals hierboven gezegd; Wesley -6 door z'n scheiding
quote:Héé Monique !
Ik hoorde het gister al op 't nieuws.
En vandaag dat het definitief was, op de radio.
Ik ben geen fan van Jan ofzo.
Maar toch vind ik dit wel erg sneu!
Als je zag wat Jan allemaal voor haar over had.
Je kon altijd zien dat hij helemaal weg van haar was.
Dan kunnen wij natuurlijk niet weten, of het niet meer wederzijds was ofzo.
Toch, vind ik dat van Yolanthe wel erg sneu;-)
Sterkte in huize Smit !
En groetjes.
Liefs, Christien
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het zo kansloos dat mensen die noch Jan, noch Yolanthe noch Monique kennen in hun Hyves gaan zitten krabbelen.
Vb:
[..]!!!
Oraal bevestigd dusquote:Radio1journaal(ANP) Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft relatie met Real Madrid-voetballer Wesley Sneijder mondeling bevestigd.
Dus vanavond RTL Boulevard kijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beelden Yolanthe zoenend met Wesley Sneijder
laatst ook stond er in een hyves bericht naar een BN'r. "ja doe maar de groetjes van mij aan *insert BN'r"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het zo kansloos dat mensen die noch Jan, noch Yolanthe noch Monique kennen in hun Hyves gaan zitten krabbelen.
Vb:
[..]!!!
Inderdaad.... ik snap dat soort mensen niet, die komen echt wat tekort sociaal gezienquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Vb:
[..]!!!
Nou da's kwaliteit zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
GEPASSIONEERD EN LANG
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
,. Heel overtuigende �pixelfoto's idd
.
Hoe dom kun je zijn als je - naar ik aanneem - niet door Nederland uitgekotst wil worden![]()
Oh wacht, Georgina is tafeldamequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:15 schreef Terreros85 het volgende:
Ik zou het ook wel komisch vinden als Jort Kelder vanavond tafelheer is bij DWDD
Boh, wat was ze nat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ook.![]()
Zo'n kleine kutdwerg met zo'n geile temperamentvolle Spaanse.![]()
![]()
Zonder baan noch opleiding, en mét pittig kapsel. Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Er zijn gewoon mensen die in tranen zijn nu dit bekend is, vrouwen van boven de veertig.
Wat moet Yolanthe met Kees.quote:
quote:Geen zorgen over Jan Smitje (Jantje mag niet meer he) want binnenkort heeft Janneman weer een andere BS (Bekende schone) aan zijn paling hangen. Maar eerst ff nog wat neefjes en nichtjes langs want het blijft tenslotte een Vollendammer he
J, W | 15:58 | 19.05.09
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)lanthe___.html?p=1,1
[..]
Tattoo's vanwege een relatie laten zetten is echt de stomste fout die je kunt makenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jan kan van die Y in zijn tattoo toch redelijk makkelijk een V laten maken?
Dan verklaart-ie gewoon zijn eeuwige liefde aan Volendam.
Ja hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Tattoo's vanwege een relatie laten zetten is echt de stomste fout die je kunt maken
En wat moet Jan nu met zijn tattooquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Ik zie het ook niet.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jan kan van die Y in zijn tattoo toch redelijk makkelijk een V laten maken?
Dan verklaart-ie gewoon zijn eeuwige liefde aan Volendam.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Er zijn gewoon mensen die in tranen zijn nu dit bekend is, vrouwen van boven de veertig.
Beste Nederlandse Film.quote:
En die poll op de 3FM site, www.3FM.nl/armejanquote:
quote:Wat is de ware reden van de breuk tussen Jan en Yolanthe?
Jan kon niet lang genoeg hooghouden
Jan heeft een tattoe op zijn arm met haar naam en daar zit een spelvout in
Jan heeft zweetvoeten
Yolanthe scharrelde met Wesley Sneijder
Jan valt toch op blonde vrouwen met stijl haar en een kind dat luistert naar de naam Noah
Yolanthe kan de vislucht op de dijk niet verdragen
Jans kledinglijn was niet af te stemmen op haar lingerielijn
Jan was uitgekeken op tijgerprint
Jan dacht Yolanthe het over blikken bier had als ze hem met een 'sixpack' wilde zien
Yolanthe trok het niet dat Jan over andere vrouwen zong
Jan is teveel Lloret de Mar en te weinig Madrid
Jan gaat met Nick en Simon trouwen
Jan staat 's ochtends langer in de badkamer dan Yolanthe
Yolanthe heette vroeger Yeroen
Jan schrok elke ochtend van het ware gezicht van Yolanthe
Yolanthe wil haar oude baan als propper weer oppakken, Salou here I come
Yolanthe wil Sylvie van haar troon stoten
Yolanthe rook naar zure haring
Yolanthe moest van Jan elke nacht in Volendamse klederdracht naast hem in bed stappen
Yolanthe had Jan alleen nodig voor een glansrijke carriere bij de TROS
Jan had last van een stinkende paling
Jan vindt het vervelend dat zijn schoonmoeder nu ook in Volendam woont
Jan houdt niet van paella
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:35 schreef June. het volgende:
[..]
En die poll op de 3FM site, www.3FM.nl/armejan![]()
[..]
Ben ook erg benieuwd in welke parkeergarage die beelden gemaakt zijn...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Die beelden van een zoenende Yolanthe en Wesley in een parkeergarage gaan wel veel te ver vind ik... dat zijn beelden van een beveiligingscamera... welke idioot stelt dat soort beelden beschikbaar aan de roddelpers
Het kan ook Huub van DGK zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
GEPASSIONEERD EN LANG
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
,. Heel overtuigende �pixelfoto's idd
.
Hoe dom kun je zijn als je - naar ik aanneem - niet door Nederland uitgekotst wil worden![]()
Smullenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Die beelden van een zoenende Yolanthe en Wesley in een parkeergarage gaan wel veel te ver vind ik... dat zijn beelden van een beveiligingscamera... welke idioot stelt dat soort beelden beschikbaar aan de roddelpers
Hopelijk ergens in Volendamquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd in welke parkeergarage die beelden gemaakt zijn...
Nee dat soort beelden mogen gewoon niet voor dit soort doeleinden gebruikt worden, ik denk zelfs dat je ze aan kunt klagen voor inbreuk op de privacy....quote:
Ik ben het wel met je eens hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat soort beelden mogen gewoon niet voor dit soort doeleinden gebruikt worden, ik denk zelfs dat je ze aan kunt klagen voor inbreuk op de privacy....
Bij de betaalautomaat. Hoe romantisch.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:48 schreef JaneDoe het volgende:
zoenende yolanthe en wesley in parkeergarage
rtl boulevard, nog 1 uur en 40 minuten...
[ afbeelding ]
euhm... waarschijnlijk de beveiligingsmeneer die die avond de camerabeelden van de garage in de gaten moest houden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Die beelden van een zoenende Yolanthe en Wesley in een parkeergarage gaan wel veel te ver vind ik... dat zijn beelden van een beveiligingscamera... welke idioot stelt dat soort beelden beschikbaar aan de roddelpers![]()
Die kan dus naar zijn baan fluiten als het aan mij zou liggen....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
euhm... waarschijnlijk de beveiligingsmeneer die die avond de camerabeelden van de garage in de gaten moest houden?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:01 schreef BoerBert het volgende:
[..]Hahahahaahahahahahaahhaahahahahahaahah, niet leuk.
Hopelijk ergens in Volendam
Waarschijnlijk houdt ze van sprookjesfiguren, daarom riep ze zaterdagavond ook tijdens het songfestival bij het geven van de 12 punten aan Noorwegen dat ze "In love was with a Fairytale"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:08 schreef Mr_DG het volgende:
Wat moet Jolante met die Kleine Kale Kut Kabouter![]()
![]()
![]()
Jan Smit had toch ook geld zat??
quote:Richard (158)
vandaag, 16:15
onvoorstel baar,inde steek gelaten voor een 2 turfen hoge stink neus
ze komt zich zelf wel tegen die spaanse puta
quote:mandy (198)
vandaag, 14:50
heey jan aub reageer ik wil weten of het waar is begin het steeds meer te geloven maar wil het niet xx mandy
quote:micha (173)
vandaag, 14:18
wat kut wijf is dat zeg srry dat ik dat zeg jan maar zij jou gebruiken niemand gebruik jou die komt aan mij nog vreemt gaan met wesley snijders ik vin het heel erg voor je jan ik wens veel sterkte en je komt er wel over heen maatje gr micha maat
blijkbaar wilt de bitch nog meer... Zij wordt de slet omdat (bijna) iedereen hem de verliezer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:08 schreef Mr_DG het volgende:
Wat moet Jolante met die Kleine Kale Kut Kabouter![]()
![]()
![]()
Jan Smit had toch ook geld zat??
Is er nou werkelijk geen enkele puber meer te vinden die wel correct Nederlands kan typenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:12 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Zo maar wat willekeurige reacties! !
Jan Smit heeft daar inmiddels ook al op gereageerd: Ik had een sprookjesrelatie, de heks zat op de bankquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarschijnlijk houdt ze van sprookjesfiguren, daarom riep ze zaterdagavond ook tijdens het songfestival bij het geven van de 12 punten aan Noorwegen dat ze "In love was with a Fairytale"
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jan Smit heeft daar inmiddels ook al op gereageerd: Ik had een sprookjesrelatie, de heks zat op de bank
na de buikwandcorrectie van pat is t nu idd verdomde lastig om die twee niet met elkaar te verwarrenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:14 schreef Posdnous het volgende:
Komop he, die foto's, dat kan net zo goed Gordon met Patty Brard zijn..
en bnn denkt nu. Kut!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:33 schreef Urquhart het volgende:
Als ik de Tros was zou ik haar nu op straat zetten. Die Yolanthe zal een partij uitgekotst worden door Nederland
Bij DWDD ja, maar die besteden er verder geen aandacht aan volgens de site.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:22 schreef Smash-it het volgende:
Haha, die reactie met 'er zijn meer vrouwen dan visafslagen'. Heerlijk! En zit Georgina er echt vanavond? Dat moet mooi worden!
je begrijpt er weinig van.....gaat meer om de opmerkelijke move die ze maakt met de sleutelhanger sneijder (jolanthe de kabouter in kas bergen)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:44 schreef Posdnous het volgende:
Goh, een relatie die uitgaat. Wat een geweldig nieuws.
vrij naar kniertje. De paling wordt duur betaaldquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:28 schreef Tourniquet het volgende:
Gerucht: Yolanthe Cabau van Kasbergen zwanger van Real Madrid-voetballer Wesley Sneijder.
Hahaha, ik voorspelde al dat ze zich snel dik zou laten neuken, maar zó snelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:28 schreef Tourniquet het volgende:
Gerucht: Yolanthe Cabau van Kasbergen zwanger van Real Madrid-voetballer Wesley Sneijder.
Ze parkeren de beelden nog even.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:35 schreef jmac het volgende:
Nu bij boulevard exclusieve beelden.
"Europees nieuws"
OMG!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:28 schreef Tourniquet het volgende:
Jammer, ik gun die sleutelhanger wel een tweede echtscheidingsklapper van een paar miljoen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:46 schreef Tourniquet het volgende:
Yolanthe zwanger was dus een Twitterhoax.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:35 schreef jmac het volgende:
Nu bij boulevard exclusieve beelden.
"Europees nieuws"
Hij had toch een nummer gemaakt over de moeder van Yolanhte?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, Jan heeft nu wel weer wat inspiratie voor een nieuwe CD.
Dit maakt babelfish er van:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:47 schreef Espabilado het volgende:
La revista holandesa 'Privé' destapa una noche loca de Sneijder en Amsterdam hace un mes. El jugador flirteó con Yolanthe, novia de un popular artista local, y fumó y bebió cerveza sin freno. Repitió una semana después, pocos días antes de romperse ante el Recre
quote:Het Nederlandse tijdschrift ' Privé' het heeft één nacht gek van Sneijder in Amsterdam voor een maand geopend. De speler flirteó met Yolanthe, fianc2ee van een populaire lokale kunstenaar, en gerookt en dronk bier zonder rem. Hij herhaalde later één week, weinig dagen alvorens vóór Recre te breken
Over de vader van Yolanthequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:50 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Hij had toch een nummer gemaakt over de moeder van Yolanhte?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef Renesite het volgende:
http://twitter.com/Radio1journaal
Whehehe! Yolanthe is zwanger van Wesley!
---
Oh, laatkomer
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ze zal Nederland wel te klein hebben gevonden en jaloers zijn geweest op Sylvie. Nu wordt ze ook beroemd in Spanje, jeeej.
Of zou ze echt voor zo'n kleine kalende smurf vallen.
Mwoah, het begint te komen ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef SCH het volgende:
Ik zit enorm te genieten, jij Xeno?
Dan ben je miljonair en dan trek je een fantasieloos t-shirt aan van de goedkoopste lijn van D&G: dat 'ondiepe' gaat er toch niet uit bij hem hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een beste auto
quote:
quote:jullie kunnen aleen maar oveer turke pratee niet denke jij bent stoer in die string niemand word gijl op jou lijleke kont moslims zijn niet zo vies als jullie kijk eerst naaar je zelf en dan naar een anderen we draage die klire niet okee als niks weet moet je hier niet komke kk klipje make kk nederlanders met jullie kk diskiriminaties!!!
dat was inderdaad erg nuttigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[BREAKING NEWS!]
Yolante is IN the building!
[/BREAKING NEWS]
Back to you Umberto.
Mijn godquote:
Whehe.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[BREAKING NEWS!]
Yolanthe is IN the building!
[/BREAKING NEWS]
Back to you Umberto.
Boeiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf die parkeergarage echt te fout geven dat ze die beelden vrijgeven
Yolanthe kennende zal ze wel onder de desk zittenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:02 schreef SCH het volgende:
Volgens mij zijn Yan gewoon in de studio en kruipen ze straks de desk van Albert op.
quote:Op maandag 6 april 2009 14:18 schreef HassieBassie het volgende:
Gisterenavond al viezelevozend gespot op een feestje in Mijdrecht.. Persoonlijk vind ik het moeilijk te geloven, maar mijn uiteraard anonieme bron is zeer resoluut.
Arme Jan
Ze heeft meerdere zussen. Volgens mij wel een stuk of 6. Allemaal even mooi. Eén van die zussen zat bij een collega in de klas. Ohja, die collega was ook geschoktquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:05 schreef Apache4U het volgende:
btw, Yolanthe zit wel op facebook, en ja, Wesley is 1 van haar vriendjes..al een tijdje volgens mij. Haar zus is trouwens ook wel heel erg mooi.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
Gisteren heb ik dit verhaal bevestigd gekregen uit een behoorlijk betrouwbare bron. Ik ben benieuwd!
Als het echt zo is kan yolanthe haar carriere wel gedag zeggen, gok ik zo
Wow, 10 april al!quote:
Welke van de velen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:05 schreef Apache4U het volgende:
btw, Yolanthe zit wel op facebook, en ja, Wesley is 1 van haar vriendjes..al een tijdje volgens mij. Haar zus is trouwens ook wel heel erg mooi.
12 (half)broertjes/zusjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:15 schreef Apache4U het volgende:
Ik had het over Rebecca in dit geval..wist niet er zo veel waren ;-)
Ja wel een beetje schijnheilig... zend het dan ook niet uit als je het allemaal zo erg vindtquote:
en terecht!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
De verslaggever van Shownieuws staat voor het huis van J&Y en wordt bekogeld met eieren door de buren!
Dat is nog het leukste. Dat ze dachten dat die er niet waren.quote:
Het zou me niks verbazen als er een stel Volendammers zich verzamelen en dat journaille dat dorp uit jaagt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
De verslaggever van Shownieuws staat voor het huis van J&Y en wordt bekogeld met eieren door de buren!
En dan ook nog in de Mercedes van Janquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is nog het leukste. Dat ze dachten dat die er niet waren.
Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:28 schreef BVO het volgende:
Wat een naar kutvolk die Volendammers. Uitsnijden en af laten drijven graag.
Ik heb Shownieuws nu niet op, maar wat mis ik?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:28 schreef BVO het volgende:
Wat een naar kutvolk die Volendammers. Uitsnijden en af laten drijven graag.
Die hebben die Yolanthe nooit gemogenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:30 schreef amaranta het volgende:
Ik ben het natuurlijk met 1J eens. Weet niet hoe die kerel heet maargoed.
Niet zo netjes van Yo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Volgens quote:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:31 schreef Desmonkey het volgende:
Natuurlijk de hamvraag voor alle vrouwen: Wie is rijker?
Ja maar Yolanthe heeft van haar pa al meer gekregen toen ie omvielquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens quote:
Jan: 6 miljoen
Wesley: 10 miljoen
Misschien moet je het topique even doorlezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:31 schreef Desmonkey het volgende:
Natuurlijk de hamvraag voor alle vrouwen: Wie is rijker?
Daar geloof ik trouwens geen fuck van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:33 schreef Urquhart het volgende:
Volgens quote:
Jan: 6 miljoen
Wesley: 10 miljoen
Mja, ze waren wel schattig als stelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebben die Yolanthe nooit gemogen
ook simon liet in meer bedekte termen weten dit geen coole move te vinden van yolanthequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Die 3J-zanger was geen fan van Yolanthe, dat is wel duidelijk!
Het verbaast hem niet en vindt dit allemaal een grote belediging voor Jan.
Dat riep ik ook al meteen... ik vind het walgelijk....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
Mag zo'n beveiligingsbedrijf zomaar die beelden verkopen aan RTL Boulevard? Wet op de privacy anyone?
Jan vraag 7k per half uur en is de komende maanden niet meer te boeken (3-4 ofzo dus). Reken maar eens uit!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar geloof ik trouwens geen fuck van.
hoezo niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar geloof ik trouwens geen fuck van.
Toch apart dat ze niet eens gewoon een 'gewone' man leuk vindt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:34 schreef Desmonkey het volgende:
Eigenlijk best wel een moeilijk keuze: kiezen voor de brave Jan of de sexy Wesley
Jantje begon op zijn 10e al te cashen en niet alleen in Nederland.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:37 schreef Noshiba het volgende:
Jan vraag 7k per half uur en is de komende maanden niet meer te boeken (3-4 ofzo dus). Reken maar eens uit!
Ook mijn gedachte, ja. Maar zo'n parkeergarage is natuurlijk openbare ruimte he...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
Mag zo'n beveiligingsbedrijf zomaar die beelden verkopen aan RTL Boulevard? Wet op de privacy anyone?
bedrijf waarschijnlijk niet, eerder een werknemer die iets bij wilde verdienenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat riep ik ook al meteen... ik vind het walgelijk....
Jij noemt dat mormel sexy?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:34 schreef Desmonkey het volgende:
Eigenlijk best wel een moeilijk keuze: kiezen voor de brave Jan of de sexy Wesley
Dat is natuurlijk te ziek voor woorden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
Jan moet gezien zijn voorsprong een veel groter vermogen hebben opgebouwd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:37 schreef JaneDoe het volgende:
hoezo niet?
Dat is idd niet goed te praten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij mag het gewoon hoor. Het is een particulier beveiligingsbedrijf... als ik (als particulier) opnames maak met mijn handycam, mag ik dat ook gewoon verkopen aan Boulevard.quote:
Nog wel ff gauw z'n auto meenemen. Kan die kuthoer niet zelf een auto kopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En dan ook nog in de Mercedes van Jan
Nee, er is een recente uitspraak van het Europese Hof, waaronder dat zeker niet meer mag.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij mag het gewoon hoor. Het is een particulier beveiligingsbedrijf... als ik (als particulier) opnames maak met mijn handycam, mag ik dat ook gewoon verkopen aan Boulevard.
Netjes is alleen anders.
Alsof jij publiek trektquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Echt een lekker ding inderdaad.
[ afbeelding ].
Oh? Dat wist ik niet? Heb je een bron?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee, er is een recente uitspraak van het Europese Hof, waaronder dat zeker niet meer mag.
idd want als ik het goed begrijp was het al wel uit toen ze aan het tongen was met wesley???quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nog wel ff gauw z'n auto meenemen. Kan die kuthoer niet zelf een auto kopen.
Linkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh? Dat wist ik niet? Heb je een bron?.
Zag jij tongen op die wazige beelden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:46 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
idd want als ik het goed begrijp was het al wel uit toen ze aan het tongen was met wesley???
dan is jan toch geiler!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Echt een lekker ding inderdaad.
[ afbeelding ].
Dat is dit he.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bestaat er ook Nederlandse jurisprudentie?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag jij tongen op die wazige beelden?
Voor hetzelfde geld gaf ze hem een zoen en hebben ze die beelden beeldje voor beeldje afgespeeld (zo zag het er ook uit) alsof het leek alsof ze lang aan het zoenen was.
Niet om het goed te praten, maar ze maken er wel een kermis van hoor.
Gewoon binnen het NOS-journaal ook nog! Philip Freriks keek er heel dubbelzinnig bij..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:17 schreef Sjowhan het volgende:
Hoorde net dat Yolanthe, strikt om privé redenen naar Madrid zal verhuizen.
Yeah Right
Als Philip het voorleest zal ze wel naar Milaan gaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Gewoon binnen het NOS-journaal ook nog! Philip Freriks keek er heel dubbelzinnig bij..
Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Gewoon binnen het NOS-journaal ook nog! Philip Freriks keek er heel dubbelzinnig bij..
Ben je gek? Sneijder zal al zo'n 20 miljoen op de bank hebben, Jantje moet het doen met een 'schamele' 4-5 miljoen op de bank, en dat na jaren werk.quote:
Dat zeiden ze bij het NOS journaal..daar werd het nieuws ook verteld!Evert zei bij shownieuws Dat Jan en Yolanthe eind april naar het feest van Gerard Joling zijn geweest.. voor degene die het gemist hebben kijk naar www.sbsgemist.nlquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:17 schreef Sjowhan het volgende:
Hoorde net dat Yolanthe, strikt om privé redenen naar Madrid zal verhuizen.
Yeah Right
quote:AMSTERDAM - Een bericht op de website Twitter heeft dinsdag voor verontwaardiging gezorgd.
Volgens het Twitter-account van het NOS Radio 1 Journaal, zou Yolanthe Cabau van Kasbergen zwanger zijn van haar nieuwe liefde, de voetballer Wesley Sneijder.
Direct nadat dit nieuws op het Twitterkanaal van het Radio 1 Journaal verscheen, werd het door andere Twitteraars overgenomen.
Bron
Bij het persbureau ANP was echter niets bekend over een zwangere Yolanthe, en behalve de “tweet” van Radio 1, was er geen enkele andere bron die dit nieuws kon bevestigen.
Alles wijst er dus op dat het twitteraccount van het Radio 1 Journaal vals is.
Tim Overdiek, adjunct hoofdredacteur van de NOS, bevestigt dat het Twitterkanaal inderdaad niet in het bezit is van de NOS of van Radio 1. “We zullen aan Twitter vragen of ze dit account willen verwijderen of aan ons overdragen”, laat hij telefonisch weten.
Zag het ook, lekker kansloos idd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:57 schreef Michellee het volgende:
SBS die de beelden van Boulevard gebruikt met de stem van Albert op de achtergrond!
Ja eigenlijk moeten de vlaggen halfstok he.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef lady-wrb het volgende:
waarom heb ik hier nog niet gepost
ze maken er een heel nationaal drama van.
en dan alleen maar omdat jan zijn verkering uit is
alleen de nationale rouw ontbreekt nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |