Over de vader van Yolanthequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:50 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Hij had toch een nummer gemaakt over de moeder van Yolanhte?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef Renesite het volgende:
http://twitter.com/Radio1journaal
Whehehe! Yolanthe is zwanger van Wesley!
---
Oh, laatkomer
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ze zal Nederland wel te klein hebben gevonden en jaloers zijn geweest op Sylvie. Nu wordt ze ook beroemd in Spanje, jeeej.
Of zou ze echt voor zo'n kleine kalende smurf vallen.
Mwoah, het begint te komen ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef SCH het volgende:
Ik zit enorm te genieten, jij Xeno?
Dan ben je miljonair en dan trek je een fantasieloos t-shirt aan van de goedkoopste lijn van D&G: dat 'ondiepe' gaat er toch niet uit bij hem hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een beste auto
quote:
quote:jullie kunnen aleen maar oveer turke pratee niet denke jij bent stoer in die string niemand word gijl op jou lijleke kont moslims zijn niet zo vies als jullie kijk eerst naaar je zelf en dan naar een anderen we draage die klire niet okee als niks weet moet je hier niet komke kk klipje make kk nederlanders met jullie kk diskiriminaties!!!
dat was inderdaad erg nuttigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[BREAKING NEWS!]
Yolante is IN the building!
[/BREAKING NEWS]
Back to you Umberto.
Mijn godquote:
Whehe.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[BREAKING NEWS!]
Yolanthe is IN the building!
[/BREAKING NEWS]
Back to you Umberto.
Boeiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf die parkeergarage echt te fout geven dat ze die beelden vrijgeven
Yolanthe kennende zal ze wel onder de desk zittenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:02 schreef SCH het volgende:
Volgens mij zijn Yan gewoon in de studio en kruipen ze straks de desk van Albert op.
quote:Op maandag 6 april 2009 14:18 schreef HassieBassie het volgende:
Gisterenavond al viezelevozend gespot op een feestje in Mijdrecht.. Persoonlijk vind ik het moeilijk te geloven, maar mijn uiteraard anonieme bron is zeer resoluut.
Arme Jan
Ze heeft meerdere zussen. Volgens mij wel een stuk of 6. Allemaal even mooi. Eén van die zussen zat bij een collega in de klas. Ohja, die collega was ook geschoktquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:05 schreef Apache4U het volgende:
btw, Yolanthe zit wel op facebook, en ja, Wesley is 1 van haar vriendjes..al een tijdje volgens mij. Haar zus is trouwens ook wel heel erg mooi.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
Gisteren heb ik dit verhaal bevestigd gekregen uit een behoorlijk betrouwbare bron. Ik ben benieuwd!
Als het echt zo is kan yolanthe haar carriere wel gedag zeggen, gok ik zo
Wow, 10 april al!quote:
Welke van de velen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:05 schreef Apache4U het volgende:
btw, Yolanthe zit wel op facebook, en ja, Wesley is 1 van haar vriendjes..al een tijdje volgens mij. Haar zus is trouwens ook wel heel erg mooi.
12 (half)broertjes/zusjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:15 schreef Apache4U het volgende:
Ik had het over Rebecca in dit geval..wist niet er zo veel waren ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |