Die hebben die Yolanthe nooit gemogenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:30 schreef amaranta het volgende:
Ik ben het natuurlijk met 1J eens. Weet niet hoe die kerel heet maargoed.
Niet zo netjes van Yo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Volgens quote:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:31 schreef Desmonkey het volgende:
Natuurlijk de hamvraag voor alle vrouwen: Wie is rijker?
Ja maar Yolanthe heeft van haar pa al meer gekregen toen ie omvielquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens quote:
Jan: 6 miljoen
Wesley: 10 miljoen
Misschien moet je het topique even doorlezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:31 schreef Desmonkey het volgende:
Natuurlijk de hamvraag voor alle vrouwen: Wie is rijker?
Daar geloof ik trouwens geen fuck van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:33 schreef Urquhart het volgende:
Volgens quote:
Jan: 6 miljoen
Wesley: 10 miljoen
Mja, ze waren wel schattig als stelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebben die Yolanthe nooit gemogen
ook simon liet in meer bedekte termen weten dit geen coole move te vinden van yolanthequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Die 3J-zanger was geen fan van Yolanthe, dat is wel duidelijk!
Het verbaast hem niet en vindt dit allemaal een grote belediging voor Jan.
Dat riep ik ook al meteen... ik vind het walgelijk....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
Mag zo'n beveiligingsbedrijf zomaar die beelden verkopen aan RTL Boulevard? Wet op de privacy anyone?
Jan vraag 7k per half uur en is de komende maanden niet meer te boeken (3-4 ofzo dus). Reken maar eens uit!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar geloof ik trouwens geen fuck van.
hoezo niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar geloof ik trouwens geen fuck van.
Toch apart dat ze niet eens gewoon een 'gewone' man leuk vindt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:34 schreef Desmonkey het volgende:
Eigenlijk best wel een moeilijk keuze: kiezen voor de brave Jan of de sexy Wesley
Jantje begon op zijn 10e al te cashen en niet alleen in Nederland.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:37 schreef Noshiba het volgende:
Jan vraag 7k per half uur en is de komende maanden niet meer te boeken (3-4 ofzo dus). Reken maar eens uit!
Ook mijn gedachte, ja. Maar zo'n parkeergarage is natuurlijk openbare ruimte he...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
Mag zo'n beveiligingsbedrijf zomaar die beelden verkopen aan RTL Boulevard? Wet op de privacy anyone?
bedrijf waarschijnlijk niet, eerder een werknemer die iets bij wilde verdienenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat riep ik ook al meteen... ik vind het walgelijk....
Jij noemt dat mormel sexy?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:34 schreef Desmonkey het volgende:
Eigenlijk best wel een moeilijk keuze: kiezen voor de brave Jan of de sexy Wesley
Dat is natuurlijk te ziek voor woorden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
Jan moet gezien zijn voorsprong een veel groter vermogen hebben opgebouwd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:37 schreef JaneDoe het volgende:
hoezo niet?
Dat is idd niet goed te praten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij mag het gewoon hoor. Het is een particulier beveiligingsbedrijf... als ik (als particulier) opnames maak met mijn handycam, mag ik dat ook gewoon verkopen aan Boulevard.quote:
Nog wel ff gauw z'n auto meenemen. Kan die kuthoer niet zelf een auto kopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En dan ook nog in de Mercedes van Jan
Nee, er is een recente uitspraak van het Europese Hof, waaronder dat zeker niet meer mag.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij mag het gewoon hoor. Het is een particulier beveiligingsbedrijf... als ik (als particulier) opnames maak met mijn handycam, mag ik dat ook gewoon verkopen aan Boulevard.
Netjes is alleen anders.
Alsof jij publiek trektquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Echt een lekker ding inderdaad.
[ afbeelding ].
Oh? Dat wist ik niet? Heb je een bron?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee, er is een recente uitspraak van het Europese Hof, waaronder dat zeker niet meer mag.
idd want als ik het goed begrijp was het al wel uit toen ze aan het tongen was met wesley???quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nog wel ff gauw z'n auto meenemen. Kan die kuthoer niet zelf een auto kopen.
Linkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh? Dat wist ik niet? Heb je een bron?.
Zag jij tongen op die wazige beelden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:46 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
idd want als ik het goed begrijp was het al wel uit toen ze aan het tongen was met wesley???
dan is jan toch geiler!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Echt een lekker ding inderdaad.
[ afbeelding ].
Dat is dit he.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bestaat er ook Nederlandse jurisprudentie?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag jij tongen op die wazige beelden?
Voor hetzelfde geld gaf ze hem een zoen en hebben ze die beelden beeldje voor beeldje afgespeeld (zo zag het er ook uit) alsof het leek alsof ze lang aan het zoenen was.
Niet om het goed te praten, maar ze maken er wel een kermis van hoor.
Gewoon binnen het NOS-journaal ook nog! Philip Freriks keek er heel dubbelzinnig bij..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:17 schreef Sjowhan het volgende:
Hoorde net dat Yolanthe, strikt om privé redenen naar Madrid zal verhuizen.
Yeah Right
Als Philip het voorleest zal ze wel naar Milaan gaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Gewoon binnen het NOS-journaal ook nog! Philip Freriks keek er heel dubbelzinnig bij..
Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Gewoon binnen het NOS-journaal ook nog! Philip Freriks keek er heel dubbelzinnig bij..
Ben je gek? Sneijder zal al zo'n 20 miljoen op de bank hebben, Jantje moet het doen met een 'schamele' 4-5 miljoen op de bank, en dat na jaren werk.quote:
Dat zeiden ze bij het NOS journaal..daar werd het nieuws ook verteld!Evert zei bij shownieuws Dat Jan en Yolanthe eind april naar het feest van Gerard Joling zijn geweest.. voor degene die het gemist hebben kijk naar www.sbsgemist.nlquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:17 schreef Sjowhan het volgende:
Hoorde net dat Yolanthe, strikt om privé redenen naar Madrid zal verhuizen.
Yeah Right
quote:AMSTERDAM - Een bericht op de website Twitter heeft dinsdag voor verontwaardiging gezorgd.
Volgens het Twitter-account van het NOS Radio 1 Journaal, zou Yolanthe Cabau van Kasbergen zwanger zijn van haar nieuwe liefde, de voetballer Wesley Sneijder.
Direct nadat dit nieuws op het Twitterkanaal van het Radio 1 Journaal verscheen, werd het door andere Twitteraars overgenomen.
Bron
Bij het persbureau ANP was echter niets bekend over een zwangere Yolanthe, en behalve de “tweet” van Radio 1, was er geen enkele andere bron die dit nieuws kon bevestigen.
Alles wijst er dus op dat het twitteraccount van het Radio 1 Journaal vals is.
Tim Overdiek, adjunct hoofdredacteur van de NOS, bevestigt dat het Twitterkanaal inderdaad niet in het bezit is van de NOS of van Radio 1. “We zullen aan Twitter vragen of ze dit account willen verwijderen of aan ons overdragen”, laat hij telefonisch weten.
Zag het ook, lekker kansloos idd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:57 schreef Michellee het volgende:
SBS die de beelden van Boulevard gebruikt met de stem van Albert op de achtergrond!
Ja eigenlijk moeten de vlaggen halfstok he.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef lady-wrb het volgende:
waarom heb ik hier nog niet gepost
ze maken er een heel nationaal drama van.
en dan alleen maar omdat jan zijn verkering uit is
alleen de nationale rouw ontbreekt nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |