Misschien dat die zangeres met haar nieuwe band - incl Jack White op drums - gaat toeren?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:14 schreef Aisumasen het volgende:
Ik geloolf dat The Kills hun complete festival-tournee geannuleerd hebben. Helaas dus...
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:19 schreef YellowBanana het volgende:
Opeth is toch wel het beste dat komt.
lees dan eerst ff terugquote:Op zondag 24 mei 2009 21:36 schreef foowout het volgende:
misschien kom ik met oud nieuws maar ik krijg net te horen dat Kees van Hondt zichzelf heeft bevestigt op zn optreden gister.
dat wordt weer flink doorhalen de laatste nacht!
ok, dus geen:quote:Op zondag 24 mei 2009 18:42 schreef Aisumasen het volgende:
Hm... Yep. http://www.thedeadweather.com/shows.html
Troll! Da kan heul niej!quote:Op zondag 24 mei 2009 04:34 schreef Sappys het volgende:
Voor de fokkers die nu nog online zijn.... er zijn normale tickets beschikbaar!![]()
Ik heb er net 2 besteld!![]()
Peaches moet komenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:27 schreef ciscotjuh het volgende:
Toch vind ik wel dat Peaches even langs mag en kan komen :}
Ja ik vind eigenlijk ook wel dat het MOETquote:
Jij bent toch altijd degene die nieuwe namen ontdekt?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het topic wordt saai, kan iemand de Pinkpopposter niet ff lekken ofzo?
ken het niet, maar drums of death tourt met haar door de VS. En komt ook op Lowlands, dus het zou wel kunnen.quote:
Ja klopt ze waren hier 8 mei nog.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:13 schreef Radioheader het volgende:
[..]
ken het niet, maar drums of death tourt met haar door de VS. En komt ook op Lowlands, dus het zou wel kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |