Inderdaad, die spelen al overal dus ik vind 't jammer dat LL ze dan ook nog 's moet hebben. Ik ga ze op Pinkpop of Parkpop wel ff bekijken.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:23 schreef AMDB het volgende:
De Staat is cool, maar ga er alleen kijken als er niks anders is. Ik zie ze toch al vaak genoeg.
Ik ook niet. Zag ze op bevrijdingspop... wel aardig maar niet geweldig. En ik snap al helemaal die lyrische pers en vergelijking met Qotsa niet. Als ze daar mee willen vergelijken vergelijk ik ze met Triggerfinger die even later op bevrijdingspop speelde en geen spaan van De Staat over liet. Dat is pas echte rock'n'roll.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef frame-saw het volgende:
Nou, wat een verrassing, nooit verwacht!
Ik weet het niet zo met De Staat, vind het niet heel interessant.
Objectief kun je toch wel stellen dat de middelmaat regeert in de Nederlandse popwereld als de enige muzikanten met internationale faam DJ's en Within Temptation zijn en een 'stadion'act als Kane ondanks veel lobby- en marketingwerk niet eens een boerenschuur in Duitsland vol krijgt en die andere stadionact, Anouk, een enkel een half hitje in Scandinavie heeft gehad.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:46 schreef ranja het volgende:
Dat blijft een kwestie van smaak Sack... wat de een goed vindt, vindt de ander niks
Net als dat er zat mensen in dit topic zijn die Arctic Monkeys geweldig vinden en ook die het helemaal niks doet.
Alain Clark is nu wel hard aan het doorbreken in het buitenlandquote:Op maandag 25 mei 2009 20:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Objectief kun je toch wel stellen dat de middelmaat regeert in de Nederlandse popwereld als de enige muzikanten met internationale faam DJ's en Within Temptation zijn en een 'stadion'act als Kane ondanks veel lobby- en marketingwerk niet eens een boerenschuur in Duitsland vol krijgt en die andere stadionact, Anouk, een enkel een half hitje in Scandinavie heeft gehad.
Zeker wat bijpodium optredens op massale jazzfestivals, een supportact in Duitsland en wat zelf betaalde optredens in Japan? Zodat ie daarna bij Matthijs van Nieuwkerk kan pochen met z'n internationale succes. Of staat ie bij Jools Holland deze week en de week erna bij Letterman?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alain Clark is nu wel hard aan het doorbreken in het buitenland
Clubcircuit zeg ik toch.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef RedGuy het volgende:
Welke Belgische bands staan er regelmatig bij Jools Holland en Letterman?
Sommige Nederlandse club acts zou ik graag wat vaker in Nederland zien. Ik heb het idee dat het gewoon met image te maken heeft, dat het 'not done' is om als Nederlander iets Nederlands goed te vinden. Niet voor niks zijn sommige Nederlandse club bands bekender/succesvoller in Engeland en de VS dan in Nederland.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niet voor niets ook dat Belgische acts graag gezien worden in het Nederlandse clubcircuit en Nederlandse clubacts zelden voet aan grond krijgen in Belgie.
Wie dan? Kan me niets bedenken wat druk bezig is in het buitenland en Nederland overslaat eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Sommige Nederlandse club acts zou ik graag wat vaker in Nederland zien. Ik heb het idee dat het gewoon met image te maken heeft, dat het 'not done' is om als Nederlander iets Nederlands goed te vinden.
In Belgie bepaalt niet Giel Beelen de muzikale agenda voor het gehele land, maar zijn er fatsoenlijke radiostations en tijdschriften met een eigen smaakquote:Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef RedGuy het volgende:
Belgen maken nu eenmaal 'intelligentere' muziek dan de grote Nederlandse artiesten.
Belgen kunnen over het algemeen ook goede muziek beter waarderen.
Had moke het niet geprobeerd in duitsland.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wie dan? Kan me niets bedenken wat druk bezig is in het buitenland en Nederland overslaat eerlijk gezegd.
Ik nu ook even niet, maar in het verleden wel met name met dank aan bv John Peel die regelmatig bands als Seedling en Persil draaide of in de studio had. Maar bv dit jaar heb ik een aantal concerten gezien, nog niet veel trouwens, maar m'n top 2 bestaat wel uit Nederlandse bands en dat kan zo maar zo blijven na Lowlands. Hopelijk niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wie dan? Kan me niets bedenken wat druk bezig is in het buitenland en Nederland overslaat eerlijk gezegd.
Over muzikale armoede gesproken: met 1 cd op zak al een theatertour met strijkers gaan doenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Had moke het niet geprobeerd in duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |