En nu ben je blind van liefde voor zo iemand gevallen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey, je lijkt mij wel
Ik was ook ooit eens zo
Het feit dat jij hier zit, geeft dan toch al min of meer aan dat jij niet de meest ideale man bent die er op deze wereld ronloopt?! Anders zou je wel een vriendin hebben, die je adoreert toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent mij nog niet tegen gekomen
Je bedoelt dat je nog steeds zo bent?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
Hey, je lijkt mij wel
Ik was ook ooit eens zo
Oké, kan ik inkomen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:42 schreef Ofresca het volgende:
In zekere zin wel dat we het liever anders zouden zien.
Als je jezelf dan niet kan geven, dan kan een ander dat ook nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:38 schreef KudFokker het volgende:
Precies, waarom zou je vrijgezel willen zijn als er iemand rond loopt die jou alles kan geven wat je wil ?
Het feit dat ik hier zit komt grotendeels doordat ik in het dagelijks leven steeds dezelfde mensen tegenkom die niet geschikt zijn om mijn partner te zijn. Er zijn er genoeg die mij adoreren, maar daar wordt ik dan weer niet wild van..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:45 schreef Miss-Madness het volgende:
Het feit dat jij hier zit, geeft dan toch al min of meer aan dat jij niet de meest ideale man bent die er op deze wereld ronloopt?! Anders zou je wel een vriendin hebben, die je adoreert toch?![]()
Maar vertel, waarom zou ik jou tegen moeten komen dan?
Aah, dus de waarheid is bijdehand. Goed te weten.quote:
Tja, soms wil men het liever niet weten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aah, dus de waarheid is bijdehand. Goed te weten.
Niet exclusief hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[singles] plezieren vrijgezellen.
Lijkt me beter.
Sinds wanneer ben jij "de waarheid"?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aah, dus de waarheid is bijdehand. Goed te weten.
Maar lange relaties doe je daar wel aan ? of heb je meer instelling er is altijd beter ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:45 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
En nu ben je blind van liefde voor zo iemand gevallen?
[..]
Het feit dat jij hier zit, geeft dan toch al min of meer aan dat jij niet de meest ideale man bent die er op deze wereld ronloopt?! Anders zou je wel een vriendin hebben, die je adoreert toch?![]()
Maar vertel, waarom zou ik jou tegen moeten komen dan?
Ok, dat zou kunnen. Misshcien moet je eens achter je computer vandaan kruipen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het feit dat ik hier zit komt grotendeels doordat ik in het dagelijks leven steeds dezelfde mensen tegenkom die niet geschikt zijn om mijn partner te zijn. Er zijn er genoeg die mij adoreren, maar daar wordt ik dan weer niet wild van..
En mij tegen komen.. Ik ben leuk, lief, aardig en knetter gek!![]()
Joh, ik ben vaak genoeg achter mijn laptoppie wegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:52 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ok, dat zou kunnen. Misshcien moet je eens achter je computer vandaan kruipen?![]()
Goeie eigenschappen verder, maar ben je ook lekker?
Je hebt het toch niet aangelegd met een getrouwde vrouw?quote:
Je bent kaal!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Joh, ik ben vaak genoeg achter mijn laptoppie weg
En of ik lekker ben... whehe, is de zon heet? zijn er veel zandkorrels?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:55 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Je bent kaal!![]()
Jee, hoe oud ben je??
Sean connery is ook kaal en nog steeds een mooie man.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:55 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Je bent kaal!![]()
Jee, hoe oud ben je??
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet aangelegd met een getrouwde vrouw?![]()
Ow, wachtTja
Sean Connery zou ik alleen voor het geld doen. Bruce Willis heeft zijn beste tijd wel gehad en 27 is okquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sean connery is ook kaal en nog steeds een mooie man.
Bruce willis is ook kaal en heeft iets.
Ik ben gewoon jong en heet27
Damn, zo weer werken
Sorry schat. Je kon het gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, Ofresca en ik is een epic fail
whehequote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:59 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Sean Connery zou ik alleen voor het geld doen. Bruce Willis heeft zijn beste tijd wel gehad en 27 is ok
Als je voor de rest ook kaal bent is het goed...
jamaar.... jij bent zoooooooooooooooooooo woest lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sorry schat. Je kon het gewoon niet aan.
Ow, hij is af te raden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sorry schat. Je kon het gewoon niet aan.
Give it a try zou ik zeggenquote:
dit antwoord moet ik natuurlijk even afwachten.. hoewel, het blijft toch bij een Ja!quote:
Ik wacht ook even afquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dit antwoord moet ik natuurlijk even afwachten.. hoewel, het blijft toch bij een Ja!
Of, ik ben woest leuk, en ze wil me niet delen
of ik ben gewoon echt af te raden
Dat zeg je ook maar omdat je kaal wordtquote:
Klopt welquote:Maar is het gewoon niet zo dat als je gewoon mr/miss right tegen komt dat veel bezwaren toch wel weg vallen ?
Jullie dwingen me allemaal om antwoord te geven.quote:
Hmm, ik kijk het nog even aan dan... Ik heb liever iemand die aan te raden isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jullie dwingen me allemaal om antwoord te geven.
Snuit is een schat. En ik zou hem je niet afraden.
Aanraden is weer een heel ander verhaal.![]()
Snuit is leukquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:05 schreef Miss-Madness het volgende:
Vind je het goed dat ik een vrouwelijk oordeel hoger en betrouwbaarder inschat ja?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:06 schreef Ofresca het volgende:
Rip! IJ niet joe!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk het nog even aan dan... Ik heb liever iemand die aan te raden is
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
en ook voor jouquote:
Wil je ook gekeurd worden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Het lijkt hier wel de menselijke keurslager
FOK! Take me out is er niet meer, dus natuurlijk verplaatst het hierheen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
je riep?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef Miss-Madness het volgende:
Ik heb liever iemand die aan te raden is
Ben je vuilnisman?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
en ook voor jou
Jullie hebben een goede smaak! nu ben ik er echt vandoor, anders heb ik ruzie en wordt er in heel belgie geen vuilnis meer opgehaald
jawel, ik mag mezelf niet aanprijzenquote:
WTF is stear?quote:Understear is Dangerous but Overstear Rules!
Fuck them new model cars we ridin' old school!
Nee!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:05 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Vind je het goed dat ik een vrouwelijk oordeel hoger en betrouwbaarder inschat ja?
Jaaa, pfff, die hou ik voor mezelf natuurlijk. Tenzij je mee wil doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk het nog even aan dan... Ik heb liever iemand die aan te raden is
Wil ik dat wel?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jaaa, pfff, die hou ik voor mezelf natuurlijk. Tenzij je mee wil doen?
Nee, hoor hoeft niet.quote:
Eeehmmm, nee, das gewoon steer hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:19 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Stuur. Zijn engelse termen voor bochtenwerk bij races.
Ook geen slecht ideequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jaaa, pfff, die hou ik voor mezelf natuurlijk. Tenzij je mee wil doen?
Daar dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
www.interglot.comquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:20 schreef rival het volgende:
google helpt me ook niet echt met een bedoelde u soms!
ik weet het niet
het is inderdaad makkelijk commentaar geven met een leeg foboquote:
Ze heeft in iedergeval een geile avatarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is inderdaad makkelijk commentaar geven met een leeg fobo. .
Het plaatje in dr fotoboek is ook wel grappig, maar ja.... zo nietszeggendquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze heeft in iedergeval een geile avatar
Je moet iets hebben om over te fantaserenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het plaatje in dr fotoboek is ook wel grappig, maar ja.... zo nietszeggend.
En dat gaat toch goed zo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet iets hebben om over te fantaseren
Dat is een correcte opmerking.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:27 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ligt er zand op het strand? Is de zon heet?![]()
Die vraag kan ik jou ook stellen
Ik kwam een heel oud artikel tegen over dat vrouwen superieur zijn aan mannen. Ze kunnen non-verbale signalen veel beter lezen kennelijk.quote:
En daarom zijn we superieur? Mannen zijn fysiek wel een stuk sterker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kwam een heel oud artikel tegen over dat vrouwen superieur zijn aan mannen. Ze kunnen non-verbale signalen veel beter lezen kennelijk.
Das mooi kan je misschien ff helpen met me huiswerkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kwam een heel oud artikel tegen over dat vrouwen superieur zijn aan mannen. Ze kunnen non-verbale signalen veel beter lezen kennelijk.
Sedan? Nee, die niet. Maar er zijn vast wel beteren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:35 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
En dan nog de vraag of de mannelijke tegenspeler het type is waar ik me mee kan vermaken
en zo hebben we allemaal min en pluspuntenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En daarom zijn we superieur? Mannen zijn fysiek wel een stuk sterker.
Och, hangt een beetje af van het tijdperk waarin die dingen werden geschreven. Feministes houden wel wat controverse.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je het had over jou, je vriendje en ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sedan? Nee, die niet. Maar er zijn vast wel beteren.
Hee, ik heb het niet bedachtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ergens op het forum stond een legenda wat waarschijnlijk achter een usericon schuilde.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze heeft in iedergeval een geile avatar
Ik neem dan ook direct aan dat ze daar niet op doelen in dat artikelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Joh.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, ik heb het niet bedacht
Kennelijk hebben mannen het niet in de gaten als je flirt. Ze kunnen vriendschappelijke tekenen en sexuele tekenen niet uit elkaar houden.
Ons geflirt is dus zinloos
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, ik heb het niet bedacht
Kennelijk hebben mannen het niet in de gaten als je flirt. Ze kunnen vriendschappelijke tekenen en sexuele tekenen niet uit elkaar houden.
Ons geflirt is dus zinloos
O, dat is wel leuk, ben benieuwd naar de mijnequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ergens op het forum stond een legenda wat waarschijnlijk achter een usericon schuilde.
maar ik kan hem zo snel niet vinden
Mijn vriendje?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:38 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je het had over jou, je vriendje en ik
je hebt ook stranden met kiezeltjesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:27 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ligt er zand op het strand? Is de zon heet?![]()
Die vraag kan ik jou ook stellen
Ik zal het onthouden!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sedan? Nee, die niet. Maar er zijn vast wel beteren.
Hehequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Joh.![]()
Bekende verhaal van de vrouw die aan de man vraagt "Waarom hij met die slet praat?!"
dat laatste is echt een domme opmerkingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
je hebt ook stranden met kiezeltjes![]()
En uhm, 's nachts in de zon koud !
Zolang het maar niet mijn fantasieen verbreekt vind ik het bestquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ergens op het forum stond een legenda wat waarschijnlijk achter een usericon schuilde.
maar ik kan hem zo snel niet vinden
Kon niks anders verzinnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat laatste is echt een domme opmerking
Benieuwd wat er bij mij uitkomt danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat is wel leuk, ben benieuwd naar de mijne
OW ja, je FB. Anders schop ik hem er wel uit en ga met jou verderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mijn vriendje?Mijn FB bedoel je. Denk 't wel. Maar 't kan ook juist helemaal niet je type zijn.
Hmm waarschijnlijk wel het stond in onz en was niet echt positiefquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang het maar niet mijn fantasieen verbreekt vind ik het best
Rondjes draaien om de zon.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:47 schreef S95Sedan het volgende:
Nog zo eentje, waar gaat het heen met de wereld
ik weet welke je bedoeld, ken em ook niet vindenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:48 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Hmm waarschijnlijk wel het stond in onz en was niet echt positief
zoals anime > emo
alleen lippen > dikzak
dat soort dingen, ik wil niet zeggen dat het zo is hoor!
Foto's zijn vaak misleidend idd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:48 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Hmm waarschijnlijk wel het stond in onz en was niet echt positief
zoals anime > emo
alleen lippen > dikzak
dat soort dingen, ik wil niet zeggen dat het zo is hoor!
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:47 schreef S95Sedan het volgende:
Nog zo eentje, waar gaat het heen met de wereld
http://www.buttafly.com/originals/friendster2.phpquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet welke je bedoeld, ken em ook niet vinden
Ik ben geen pot of lesbo!quote:
Hmm, maar wat ik toen had gezien ergens was dacht ik een plaatje maar zoiets als dit bedoelde ik wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.buttafly.com/originals/friendster2.php
Indeed![]()
Die.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef JonKeL het volgende:
Sorry heb niks te doen![]()
Ik heb een raadsel
[ afbeelding ]
Ik kom in mijn auto (A) op een kruispunt afrijden. Tegenover mij komt een motorrijder (C) aangereden. Links van mij staat een paard en wagen (D) en rechts van mij is een voetganger (B) bezig met oversteken maar hij twijfelt.
Omdat de voetganger twijfelt besluit ik te toeteren zodat hij weet dat hij kan oversteken.
Doordat ik toeter slaat het paard op hol. Hij begint te steigeren. De motor ziet dit in zijn ooghoek gebeuren.
De motorrijder besluit daarom om snel even een hoop gas te geven zodat hij het paard voor is.
Maar terwijl de motorrijder voorbij het paard rijd, bijt het paard in het oor van de motorrijder.
Wie is er fout?
Toeteren bij paarden in de buurt is dom. Je let dus gewoon niet op. Daarnaast is toeteren bedoelt om gevaar af te wenden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb een raadsel
[ afbeelding ]
Ik kom in mijn auto (A) op een kruispunt afrijden. Tegenover mij komt een motorrijder (C) aangereden. Links van mij staat een paard en wagen (D) en rechts van mij is een voetganger (B) bezig met oversteken maar hij twijfelt.
Omdat de voetganger twijfelt besluit ik te toeteren zodat hij weet dat hij kan oversteken.
Doordat ik toeter slaat het paard op hol. Hij begint te steigeren. De motor ziet dit in zijn ooghoek gebeuren.
De motorrijder besluit daarom om snel even een hoop gas te geven zodat hij het paard voor is.
Maar terwijl de motorrijder voorbij het paard rijd, bijt het paard in het oor van de motorrijder.
Wie is er fout?
ja zo ongeveer, komt op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.buttafly.com/originals/friendster2.php
Die.
Tell himquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik ben geen pot of lesbo!![]()
Kan me (seksueel) prima vermaken met een vrouw, maar daar stopt het wel
De motorrijder. Heeft geen helm op.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb een raadsel
[ afbeelding ]
Wie is er fout?
Ja doe dan een raadsel die wat lastiger is , dit was te easy !quote:
Toeteren zonder gevaar is niet in elk land verboden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
een helm is niet in elk land verplicht, je zegt nergens dat het in nederland is gebeurd
Interpunctie is NOT your enemyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Heb er nog 1 lucht wordt gekoeld door koelbatterij opervlakte temp van 5c drogebol van 15c
wat is de entalpie voor en na de koeler?
in welk land niet dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:04 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Toeteren zonder gevaar is niet in elk land verboden.
Noem er maar eens 37 dan!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:07 schreef rival het volgende:
in welk land niet dan?![]()
ik kan zo landen en staten opnoemen die geen helmplicht hebben hoor
haha dat had ik ook 3 weken terug, is nu alweer3 vingers langquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:04 schreef dawg het volgende:
Kappers die vandaag en morgen geen tijd hebben mij doen besluiten morgen de tondeuse maar weer eens te gebruiken.
Ik ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Bepaalde staten in Amerika geloof ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Veel dichter bij huis vind je landen waar je geen helm op hoeft.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bepaalde staten in Amerika geloof ik
Ik zie steeds een naakte vrouw met opgetrokken knieen in je usericon, zag net pas dat het een mond + tong isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef Miss-Madness het volgende:
ik ga niet eens de moeite nemen om dit te checken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:14 schreef JonKeL het volgende:
Maar sowieso is toeteren in somalië niet verboden.
Ik vermoede al dat ik met 37 het aantal dat je zo kon opdreunen, zou passeren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:17 schreef rival het volgende:
uit mijn hoofd kom ik tot 4, ik hoopte dat die de lading zouden dekken
Wellicht moet je je nog wat verder bekwamen in de vrouwelijke anatomie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:19 schreef mrbox het volgende:
Ik zie steeds een naakte vrouw met opgetrokken knieen in je usericon, zag net pas dat het een mond + tong is
Toch twijfel ik of je wel helemaal goed wakker bent, ik zie jou anders nooit spelfouten maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoede al dat ik met 37 het aantal dat je zo kon opdreunen, zou passeren.
Hey, how YOU doin'?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
Ik denk dat ik maar weg blijf, de mannen zitten zo gezellig met elkaar te kletsen
Je mag ook even koffie voor ons halen. Kunnen we je meteen beoordelen op je huishoudelijke kwaliteiten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
Ik denk dat ik maar weg blijf, de mannen zitten zo gezellig met elkaar te kletsen
Ik heb slecht geslapen vannacht ja...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:21 schreef dawg het volgende:
Toch twijfel ik of je wel helemaal goed wakker bent, ik zie jou anders nooit spelfouten maken.
Dan kijk je wel heel scheel!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zie steeds een naakte vrouw met opgetrokken knieen in je usericon, zag net pas dat het een mond + tong is
Iets zegt mij dat het geen garantie is dat die koffie er dan ook daadwerkelijk komt...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:25 schreef dawg het volgende:
Gelukkig heb je al gevraagd of Noukie koffie voor ons gaat halen.
ow ja lekker een bakkie alleen met suiker alstublieftquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Gelukkig heb je al gevraagd of Noukie koffie voor ons gaat halen.
post dat lijstje eensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoede al dat ik met 37 het aantal dat je zo kon opdreunen, zou passeren.
Er is geen overheid daar. Dus automatisch geen wettenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga niet eens de moeite nemen om dit te checken.
mission accomplished dus
Verwar je mij nou met Ripley?quote:
Je hebt echt niet goed geslapen inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat het geen garantie is dat die koffie er dan ook daadwerkelijk komt...
Normaal zou ik nu zeggen, lekker rustig!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
Not workingquote:
Koffie halen? Mijn secretaresse periode ligt achter mequote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:22 schreef AirwiN het volgende:
Je mag ook even koffie voor ons halen. Kunnen we je meteen beoordelen op je huishoudelijke kwaliteiten.
Ga dan maar bier halenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Not working![]()
[..]
Koffie halen? Mijn secretaresse periode ligt achter me
Bij Nouk ben ik nog in de verkenningsfase. Die is daar nog niet vatbaar voor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:28 schreef dawg het volgende:
Je hebt echt niet goed geslapen inderdaad.
Normaal gesproken had jij wel een of andere scherpe flirterig vleiende opmerking richting de dames gemaakt dat die koffie er zeker wel komt, ookal was het maar om nog wat meer van die opmerkingen aan te horen.
Mooi zo, zou ook te makkelijk zijnquote:
Als mallotenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef JonKeL het volgende:
Maar er zijn landen waar ze ook toeteren als je gaat inhalen en dergelijken.
Ik had gedacht dat je dat vandaag juíst wel zou zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:28 schreef rival het volgende:
Normaal zou ik nu zeggen, lekker rustig!![]()
maar vandaag doe ik dat niet, kom er gezellig bij
Je huisvrouwperiode daarentegen ligt nog voor je!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
Koffie halen? Mijn secretaresse periode ligt achter me
Okay, dan heb ik niks gezegd. Behalve over die spelfout.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij Nouk ben ik nog in de verkenningsfase. Die is daar nog niet vatbaar voor.
Ik moest gelijk denken aan de aflevering van Friends dat Joey het probeert bij zijn nieuwe (mooie) huisgenote en dat ze er niet intrapt. Joey in tranen. Als je het niet gezien hebt, laat maarquote:
Nou! Wat een feestquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:30 schreef AirwiN het volgende:
Je huisvrouwperiode daarentegen ligt nog voor je!
Dat laatste dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan de aflevering van Friends dat Joey het probeert bij zijn nieuwe (mooie) huisgenote en dat ze er niet intrapt. Joey in tranen. Als je het niet gezien hebt, laat maar![]()
En dan moeten uitleggen dat ik het echt als grapje bedoeldequote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik had gedacht dat je dat vandaag juíst wel zou zeggen
Het is pas feest als er gebak is bij de koffie, dus ja lekker, doe maar!quote:
Dat vermoeden had ik alquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:33 schreef AirwiN het volgende:
Het is pas feest als er gebak is bij de koffie, dus ja lekker, doe maar!
Ze is zojuist gesignaleerd in mijn fotoboek. Ben dus al een stapje verder!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:31 schreef dawg het volgende:
Okay, dan heb ik niks gezegd. Behalve over die spelfout.
Zojuist?!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:36 schreef AirwiN het volgende:
Ze is zojuist gesignaleerd in mijn fotoboek. Ben dus al een stapje verder!
Neuh, beetje bewolkt, best lekker warm. Maar het zou om kunnen slaan ja..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Is het bij jullie ook zulk slecht weer
Dat dus, maar HW zit hier dan ook niet zo heel ver vandaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, beetje bewolkt, best lekker warm. Maar het zou om kunnen slaan ja..
Wat dacht je? Bij gebrek aan sterke koffie kijk ik maar in zijn fotoboek om es goed wakker te worden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
Zojuist?!Ik moet je uit de droom helpen, dat was vanmorgen heul vroeg, zo rond half 7
Lekker dan hier regent het al ff en moet straks nog naar Amsterdam zal wel weer filerijdenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, beetje bewolkt, best lekker warm. Maar het zou om kunnen slaan ja..
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:40 schreef AirwiN het volgende:
Wat dacht je? Bij gebrek aan sterke koffie kijk ik maar in zijn fotoboek om es goed wakker te worden?
Als je dan maar wel het fatsoen kan opbrengen om netjes goedemorgen te zeggen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
InderdaadGing goed, moet ik zeggen. Verwacht morgenochtend weer een bezoekje
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dus, maar HW zit hier dan ook niet zo heel ver vandaan
Ik mag van MM niet meer zeggen waar ik zitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lekker dan hier regent het al ff en moet straks nog naar Amsterdam zal wel weer filerijden
Is ook niet nodig.. gelukkig klaart het weer een beetje opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Ik mag van MM niet meer zeggen waar ik zit.
Ik ga mijn best doen om dat op te brengenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:43 schreef AirwiN het volgende:
Als je dan maar wel het fatsoen kan opbrengen om netjes goedemorgen te zeggen!
Soms is je best net niet goed genoegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen om dat op te brengen
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:50 schreef DR34M3R het volgende:
Pfff.. ik ben een week nauwelijks aanwezig geweest en zie hier.. Ik ken de helft van de posters niet eens meer!
Zijn er zoveel nieuwe, of heb ik al vroeg last van Alzheimer?
Das dan wel een hele vroege ernstige vormquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:50 schreef DR34M3R het volgende:
Pfff.. ik ben een week nauwelijks aanwezig geweest en zie hier.. Ik ken de helft van de posters niet eens meer!
Ik zit binnen, dus dat maakt me niet zoveel uit. Maar er hangen hele mooie wolken buitenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Is het bij jullie ook zulk slecht weer
Heb je over het weer of een ijsjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zit binnen, dus dat maakt me niet zoveel uit. Maar er hangen hele mooie wolken buiten
Stukjes blauwe lucht, met daartussen prachtige stapelwolkjes.. mooi wit van boven, zwart van onder..
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:50 schreef DR34M3R het volgende:
Me DR34M3R, You HWquote:
je bent wel van een uitstekend bouwjaar trouwensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zit binnen, dus dat maakt me niet zoveel uit. Maar er hangen hele mooie wolken buiten
Stukjes blauwe lucht, met daartussen prachtige stapelwolkjes.. mooi wit van boven, zwart van onder..
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Das dan wel een hele vroege ernstige vorm
Gezien voorgaande posts zou het zelfs over mijn geestelijke gesteldheid kunnen gaanquote:
*check*quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent wel van een uitstekend bouwjaar trouwens.
Gohquote:
Dan hang ik hws met de kids op de kinderboerderij rond. Mits het weer meezit. En anders.. Och, wie weet. Nee, ik kom niet naar de Vondelparkmeetquote:
Ja, je wordt oud, Dromertje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:50 schreef DR34M3R het volgende:
quote:
Ja, houdoe he.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:00 schreef rival het volgende:
Mensen, fijne avond!
ja ik was er ook nog haha
Avondquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:00 schreef rival het volgende:
Mensen, fijne avond!
ja ik was er ook nog haha
Aha, met de kids..... logisch ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan hang ik hws met de kids op de kinderboerderij rond. Mits het weer meezit. En anders.. Och, wie weet. Nee, ik kom niet naar de Vondelparkmeet
Laten we 't hopen!quote:
*zingt*quote:
quote:Houdoe en bedankt olé olé...
ik ga weg, dus wens jullie een fijne avond alvast!quote:
quote:
Ik plaagde maar.. Jij ook een fijne avond rivalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga weg, dus wens jullie een fijne avond alvast!
ja einde werkdag, dan denk ik al avond, moet nog wennen aan dat vroege werken wat ik tegenwoordig doe
Het maakt niet uit hoe oud je bent. Je bent immers geen kaas!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:02 schreef DR34M3R het volgende:
Kijk, da's de positieve insteek. Maar nu nog ff niet als je het niet erg vindt.
Niet doen.quote:
Zeg je dat als mod of als user?quote:
ERIK!!!quote:
Ook geen wijn. Ik ben gewoon DR34M3R, precies goed zoals ze isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe oud je bent. Je bent immers geen kaas!
Ik geloof dat iedereen die jou een beetje kent dat hier al eens heeft gemeld.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:08 schreef DR34M3R het volgende:
Laat me nou.. hier weten ze nog niet dat ik dat niet zo goed kan
Als user, natuurlijk. Dat kleurtje is maar voor de sierquote:
Nou vooruit d'r mee zing maar een leuk liedjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ERIK!!!
Laat me nou.. hier weten ze nog niet dat ik dat niet zo goed kan
Het is een complot zeg ik je!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof dat iedereen die jou een beetje kent dat hier al eens heeft gemeld.
Hear hear!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook geen wijn. Ik ben gewoon DR34M3R, precies goed zoals ze is
Heb je nog een bepaalde voorkeur?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nou vooruit d'r mee zing maar een leuk liedje
Waarschijnlijk waarderen ze je om je andere kwaliteiten!quote:
Het neigt naar perfectie en daarom houden we standvastig vast aan dat ene minpuntjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waarderen ze je om je andere kwaliteiten!
Ben niet kieskeurig bij voorkeur wat vrolijksquote:
Dat weet ik toch mopquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het neigt naar perfectie en daarom houden we standvastig vast aan dat ene minpuntje. Gewoon, omdat perfect ook maar saai is.
Vrolijker dan dit komen ze niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben niet kieskeurig bij voorkeur wat vrolijks
Vriendelijk van jequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat weet ik toch mop
Ik zing dan ook expres vals, om jullie de illusie niet te ontnemen dat perfect niet bestaat.
Nee, dat stukje is nog in ontwikkeling bij me. Daar moet ik nog even over nadenken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vriendelijk van je. En heel bescheiden. Net zoals dat je ook wel de oplossing voor wereldvrede hebt, maar die liever voor je houdt omdat je niet alle eer op je wil nemen.
.
Ja en Ja daarom zitten we ook in dit topicquote:
quote:
Ang3l komt hier ook, wij houden je handje wel vastquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
(Verveelt iemand anders zich ook zo?) (Niet dat dát de reden is dat ik hier opeens post
) (Die reden was DR34M3R in de AT, en eigenlijk wilde ik zeggen dat ze vaker in [HOMO] moet komen) (Maar misschien moet ik zelf wel vaker in [Singles] komen)
*kuch*quote:
Ik spreek alleen voor mezelf hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ang3l komt hier ook, wij houden je handje wel vast
Ik zal ook de homo's weer wat vaker bezoeken, ik wist niet dat jullie me zo missen daar
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja en Ja daarom zitten we ook in dit topic
Mixed singles eh signals.quote:
*Hand schudt*quote:
hh!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:36 schreef heksehiel het volgende:
Tijd om eens aan de vrouw te gaan Sedan.
Of je drukt [ESC]quote:
Vandaar het handjes vasthoudenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben heus niet eng. Ik ben juist voeral bang van, vraag maar aan dromert.
Als je het over moi hebt ben niet knap maar eng ook weer overdrevenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Of je drukt [ESC]
[..]
Vandaar het handjes vasthouden
We zijn niet eng hier. Tenminste, over de nieuwe kan ik niks zeggen. Maar degene die ik "ken" niet iig.
Eng betekent dan ook niet lang altijd lelijk. Vaak wel, dat welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Als je het over moi hebt ben niet knap maar eng ook weer overdreven
LOLquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je het over moi hebt ben niet knap maar eng ook weer overdreven
Oh ja tot zover geen gekken klachten etc... gehad zal wel goed zittenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Ik heb het niet over eng qua uiterlijk, maar qua persoon, c.q. manier van posten
Geen probleem. Zit zelf ook in mijn ik-negeer-iedereen-fasequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
hh!![]()
Oeps, besef me ineens dat ik niet meer gereageerd heb..
Nu is natuurlijk de grote vraag: Is dat omdat niemand geklaagd heeft, of omdat jij de klacht niet als zodanig oppikte?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Oh ja tot zover geen gekken klachten etc... gehad zal wel goed zitten
Je vindt het nog steeds maar niks, om terug te zijn?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:48 schreef heksehiel het volgende:
Geen probleem. Zit zelf ook in mijn ik-negeer-iedereen-fase![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:48 schreef heksehiel het volgende:
Geen probleem. Zit zelf ook in mijn ik-negeer-iedereen-fase![]()
Eerder het eerste dan het laatstequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu is natuurlijk de grote vraag: Is dat omdat niemand geklaagd heeft, of omdat jij de klacht niet als zodanig oppikte?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:
is ik ook heel ffies weer, wat heb ik allemaal gemist vandaag ?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:is ik ook heel ffies weer, wat heb ik allemaal gemist vandaag ?
Dat weet ik niet. Zeg eens.. wat heb je gemist?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:
is ik ook heel ffies weer, wat heb ik allemaal gemist vandaag ?
wat of wiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zeg eens.. wat heb je gemist?
Dat mag jij dan kiezen. "En" kan ook nog natuurlijk.quote:
Kee dan EN gheghequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat mag jij dan kiezen. "En" kan ook nog natuurlijk.
Heksje!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
whehehe.. ik heb een vermoeden..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Kee dan EN gheghe
ben er alweer even vandoor tot later
Ja! Weet je hoe ik me verveel op me werk?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! Weet je hoe ik me verveel op me werk?
Dan zou het toch juist heel hard hier moeten gaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! Weet je hoe ik me verveel op me werk?
Klopt, ik ga ook nu!quote:
[zelfkennis] Maar ik heb helemaal niets nuttigs te melden [/zelfkennis]quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan zou het toch juist heel hard hier moeten gaan?
Ze kan toch niet in haar eentje het topic volspammen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zou het toch juist heel hard hier moeten gaan?
Kan me nauwelijks voorstellen dat hier ooit niemand isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ze kan toch niet in haar eentje het topic volspammen?
Zou wel een prestatie zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ze kan toch niet in haar eentje het topic volspammen?
Normaal gesproken wordt een uur afwezigheid genadeloos afgestraft met het missen van een volledig topicquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan me nauwelijks voorstellen dat hier ooit niemand is.
Stellingen zijn kut!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:06 schreef dawg het volgende:
Gooi er een stelling in dan.
'Vroeger' hadden we een OP met stellingen.
Is dat een hint?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom kut? Waarom niet klote? Of gezeik? Of waardeloos?quote:
quote:
svp motiverenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waarom kut? Waarom niet klote? Of gezeik? Of waardeloos?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
svp motiveren
zooooooooooo zag meteen dat ik nu niets gemist had, iedereen van het heerlijke weeraan t genieten?
Ik wil weten waarom Air het woord kut negatief ziet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
svp motiveren
zooooooooooo zag meteen dat ik nu niets gemist had, iedereen van het heerlijke weeraan t genieten?
echt niet ik begrijp heul niets van mannenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:23 schreef Ripley het volgende:
okay, stelling: vrouwen begrijpen mannen beter dan mannen vrouwen begrijpen
Oneens, dat vrouwen mannen beter begrijpen maken ze vooral zichzelf wijs. Mannen berusten in het gegeven dat ze er niks van snappen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:23 schreef Ripley het volgende:
Ik wil weten waarom jij denkt dat ik het woord kut als negatief zie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:23 schreef Belsezar het volgende:
Ik wil weten waarom Air het woord kut negatief ziet.
Vrouwen begrijpen zichzelf niet eens!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oneens, dat vrouwen mannen beter begrijpen maken ze vooral zichzelf wijs. Mannen berusten in het gegeven dat ze er niks van snappen!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oneens, dat vrouwen mannen beter begrijpen maken ze vooral zichzelf wijs. Mannen berusten in het gegeven dat ze er niks van snappen!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt niet ik begrijp heul niets van mannen
heb ik niet gezegd ik vroeg OF ik wat gemist had en daarna WAT of WIEquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou jij zegt dat je niets gemist hebt
Helemaal mee eens anders zat ik niet hierquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:23 schreef Ripley het volgende:
Nee, jij begrijpt mannen niet. Mannen begrijpen vrouwen helemaal niet. Dus Rip d'r stelling klopt!quote:
Zei je welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb ik niet gezegd ik vroeg OF ik wat gemist had en daarna WAT of WIE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |